Eindelijk nog eens een date.

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Na een weinig succesvolle zomer zowel qua leuke dvp's als privé dating heb ik vorige vrijdag EINDELIJK nog eens een date kunnen scoren met iemand die ik heb leren kennen via Tinder. Ze was in april op weekend in het Hageland, zo zijn we wss gematched qua locatie. De dame in kwestie was van Maldegem toch meer dan anderhalf uur rijden voor mij. Ze wou eens afspreken, maar als alleenstaande werkende moeder van 3 kinderen van 2 verschillende partners lukte het nooit om eens een datum te prikken en was ze zelden alleen thuis. Vorige week wat geappt en jawel ze kon die vrijdag eens afspreken en ze was eens alleen thuis. Mijn intenties wist ze: geen relatie wel evt fwb bij een leuke klik. Extra vroeg vertrokken en ze kon van 9 tot 16H afspreken want dan kwamen de kinderen terug thuis. Qua uiterlijk was ze mijn ding typische curvy 'soccermom' van eind de 30 met grote dikke natuurlijke borsten en een grote kont. De dag ervoor heb ik voor de zekerheid nog eens een videocall gedaan maar het klopte allemaal :).

Na een kopje koffie en een fijn gesprek zijn we er snel aan begonnen. Tijdens het tongzoenen was haar kut echt al kletsnat en droop het kutvocht al langs mijn vingers toen ik haar vingerde. Ze had al meer dan twee jaar niet meer geneukt, wel speelde ze dagelijks met haar eigen.

Over condooms is er nooit gesproken geweest en mijn eerste lading die ik in haar heb gespoten was al gigantisch. Ik was eerder gekomen, maar ze bleef maar rijden op mijn lul tot zij klaar kwam terwijl mijn pap uit haar kletsnatte kut langs mijn zak droop.

Haar kont was helaas een no-go dit had ze me al eerder gezegd. Uiteindelijk 5 keer zeer zalig in haar kut klaargekomen. Voor het douchen heeft ze dan nog mijn lul 'schoongelikt' en ik heb haar kut wat uitgelikt in 69 positie waarbij ze nog eens is gekomen.

De zomer van 2025 was qua seks een flop wegens een weinig leuk dvp aanbod en weinig succes via het datingcircuit al maakte deze dag veel goed. Ze zal alvast proberen meer tijd vrij te maken maar het wordt niet evident.

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
geweldig verhaal Thomas, de nood was hoog en de redding nabij :LOL:
iemand ervaring met FEELD qua dating ?

Bedankt. De nood was zéér hoog, het deed deugd om nog eens een kutje te voelen en meermaals vol te spuiten. Al is het op datingvlak toch een zomer geweest vol afzeggingen en een mager aanbod op veel sites. Met FEELD heb ik nog geen ervaring.

edja72

Toogplakker
12 sep 2022
180
138
Tinder geen echte ervaring wel bij Badoo , nu wat lastiger, ze zeggen allemaal dat ze geen seks zoeken uiteindelijk komen ze er wel mee, alleen inderdaad je moet er veel tijd insteken

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
478
496
Op Badoo heel wat Oekraïnse dames, na date nr 2 of 3 steeds sex. Het zijn verdorie hete donders en hebben allen een perfect geepilleerde poes.

Bizar is dat ze ook graag spontaan sperma slikken 😇

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Op Badoo heel wat Oekraïnse dames, na date nr 2 of 3 steeds sex. Het zijn verdorie hete donders en hebben allen een perfect geepilleerde poes.

Bizar is dat ze ook graag spontaan sperma slikken 😇

Klopt. Een vriend van me heeft via Badoo anderhalf jaar geleden een single Oekraïense leren kennen en ze stelde hem spontaan voor om een baby te maken. Veel van die mensen willen gewoon niet meer terug naar hun land. Vanaf dag 1 mocht hij haar zonder condoom volspuiten. Het kindje is inmiddels geboren en gezond en ze zijn ook nog samen ..

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Mijn ervaring met Tinder is 1 date meer niet maar ik sta er niet herkenbaar op.
Second love was voor mij wel zeer succesvol omdat je daar juist de gelijkgestemden vind.
Maar denk alle apps zijn zeer tijdrovend.

klodder

Toogplakker
7 jun 2024
89
104
Tinder laatst geband, echt onmogelijk platform om in beroep te gaan. En waarom, nog steeds geen idee

Terug
Naar boven