Eigen partner herontdekken

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Ik ben reeds + 20 jaar samen met m´n vrouw en samen hebben we 5 kinderen.
De sex was altijd goed te noemen maar mettertijd beginnen af te nemen door de gekende zaken als kinderen, werk, ...noem maar op, we kennen het allemaal.
Ik ging al naar de dvp´s lang voor ik haar leerde kennen en zoals de meesten ging ik ook nog tijdens de jaren dat we samen zijn.
Niet meer zo dikwijls maar toch nog minstens 1x per maand.
Hoe het komt, ik kan er niet echt een reden of zo voor aanduiden maar sinds een tijd is er veel veranderd thuis.
Op een dag zat ik gewoon in de zetel, ze passeerde met een extra kort kleedje aan en ik dacht "toch een ferm wijf dat hier loopt".
Ik begon haar terug meer te zien als het aantrekkelijk vrouwtje dat anderen in haar zien en laat dat duidelijk merken.
Zij reageerd er even positief op en het gebeurt nu dat we soms gewoon aan de pompbak bezig zijn. We herontdekken mekaar om het zo te zeggen.
Zonder er voor naar een psycholoog of relatietherapeut te gaan is er terug sprankel gekomen in onze relatie en vallen er terug handelingen plaats zoals bij een jong koppel.
De sex is terug stomend en frequent aanwezig, zij komt terug over al het jonge meisje dat ik leerde kennen dik 20 jaar geleden en ik krijg terug spontaan een stijve als ik aan haar denk.

Dat doet me beseffen dat sex met eigen partner nog altijd het lekkerst is. Logisch dat dit zo is maar we vergeten het door onze hobby.
Nog mensen die soms na jaren wandelen pas beseffen wat een moordwijf ze in eigen huis lopen hebben?

wceend

Toogplakker
20 apr 2016
122
84
Heel herkenbaar wat je schrijft! Wat drijft ons dan toch naar de dames van plezier?

A

Anonymous

Guest
Een DVP wil soms meer en andere stoute spelletjes spelen dan vrouwlief. Vandaar.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Stoutepapi zei:
Een DVP wil soms meer en andere stoute spelletjes spelen dan vrouwlief. Vandaar.
Kan zijn.
In mijn geval nu niet want er zijn maar 3 beperkingen voor mijn vrouw en dat is geen anaal, geen pijntoestanden en geen kaka/pipi.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
wceend zei:
Heel herkenbaar wat je schrijft! Wat drijft ons dan toch naar de dames van plezier?

De oerdrang naar veroveren, overheersen denk ik.

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
De oerdrang !

Het bezitten van een andere vrouw dan zijn eigen partner. Ook al is het kortstondig en betalend.
En meestal is de seks met de eigen partner beter. Zelden meegemaakt dat seks met andere vrouwen beter was. Af en toe tref je er eentje die je van je sokken blaast en dan voel je je de koning van de jungle.

Verandering van spijs doet eten :D

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
eens,

ik heb een serieus lekkere milf thuis....
maar toch....andere kutjes.....moeten gevuld worden.

meestal savonds thuis nog een keer....

en die van mij lust er wel pap van.
is een echte hotwife.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Zelf heb ik, al zeg ik het zelf, mooie dame thuis zitten. Gaan al heel wat jaartjes terug. Was mijn bedoeling, toen het serieus werd, geen andere dames meer te neuken. Dit ging eventjes goed. De relatie tussen haar en mij heeft nogal pieken en dalen. tijdens 1 van die dalen kwam de terugval. Niet omdat ik het zo graag wilde, maar vanwege verdriet, niet lekker in je vel zitten en beetje wraak (ookal weet ze het niet.....) Wandelen (met of zonder) is soort uitlaatklep geworden. Al is het sinds 2019 eigenlijk bijna 0. Zo nu en dan herondek in mn dame. Ze kan pijpen als geen ander en mag heerlijk in haar mond klaarkomen. Neuken is ook heerlijk, al verlang je soms naar wat anders (zit gewoon in de genen van de man, monogaan zijn is onnatuurlijk) Zou haar niet willen inruilen voor een ander, al kan ik haar soms wel achter het behang plakken

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Hier al meer dan 10j samen, gelukkig getrouwd en 3 kids. Bovenop swingen wij ook nog es. Heb een super vrouw, de reden dat ik deze hobby doe is omdat tss haar en mij enkel lieve sex is terwijl ik graag bij het swingen of dvp het hardere beukwerk heb. Ik zoek geen relatie elders mr ik heb oik een mega facinatie voor gevulde kutjes met zaad. En mn vrouw totaal niet

Terug
Naar boven