Eerste keer Thailand

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Justaskmesir zei:
Ik ben nog niet zo oud (32 jaar) en sociaal (geen casanova), dus ThaiFriendly, Tinder en Instagram ga ik ook proberen. Hoewel ik mijn weg in Instagram helemaal niet vind :)
Ik zou je eigenlijk aan willen raden om het rustig aan te doen en niet alles tegelijk te proberen, want dan word je helemaal gek ;) Met name Pattaya is behoorlijk overweldigend als je er de eerste keer komt. Waarschijnlijk heb je al meer dan genoeg aan de agogo's, beer bars, massage shops en discotheken en heb je de keuze uit veel meer meisjes dan je ooit kan neuken in 2 weken tijd. Ook omdat je nog jong bent en een 'hansum man' zoals ze daar zeggen ;)

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik ben het met de forumleden eens dat als ge naar Thailand gaat met als hoofdmotief onze "hobby" te beoefenen, het best is om naar de badsteden te gaan (of om op voorhand met een Thaise dame af te spreken via sociale media). Mocht ge evenwel besluiten om enige dagen in Bangkok door te brengen, dan is de Tulip massage beslist een aanrader (en om helemaal zeker te zijn kunt ge expliciet vragen naar Nadia), zie mijn laatste bijdrage in het topic over Bangkok.

A

Anonymous

Guest
Zit een tijdje te kijken op Thaifriendly maar 90% wil een langdurige relatie,zit ik ook niet op te wachten.
Dus dan maar daar zoeken.

A

Anonymous

Guest
Hein zei:
Zit een tijdje te kijken op Thaifriendly maar 90% wil een langdurige relatie,zit ik ook niet op te wachten.
Dus dan maar daar zoeken.

dan kijk je in de verkeerde stad... pattaya? 90% wil relatie only Short Time ;)

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Justaskmesir zei:
Bedankt voor de reacties!

Ik vertrek 24 augustus voor 13 dagen (goedkoop ticket kunnen boeken aan 480 euro).

Vanavond ga ik eens kijken naar de hotels. Ik denk bij het toekomen dat ik 2 dagen in Bangkok ga blijven en dan door ga naar Pattaya en 1 dag voor terug vlucht ook een nacht in Bangkok.

Ik ben nog niet zo oud (32 jaar) en sociaal (geen casanova), dus ThaiFriendly, Tinder en Instagram ga ik ook proberen. Hoewel ik mijn weg in Instagram helemaal niet vind :)

Ben je nog geweest in Thailand, we zijn benieuwd naar je ervaring in het land van de glimlach?

Mvg

Naked

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Ik ben pas terug uit Thailand.
Nzc is goed mogelijk in BKK, in PTY zelfs normaal. In Phuket daarentegen is het mij niet gelukt bij de massagedames, alles met cd.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
ik heb 3 keer een massage dame in het hotel laten komen en allen uiteindelijk zonder geneukt. De eerste keer wat jaren geleden in Bangkok en Isaan en recent weer in de Isaan.
In dit hotel kon men voor 2 uur een massage boeken voor 600 Bath.
In principe zijn het serieuze bedrijven die dat aanbieden want ook het hotel was serieus in de Isaan. Maar je weet maar nooit.

De dame (38j en zeer slank en strak) masseerde mij best goed. Toen ik aangaf dat mijn spieren stijf zijn, wees zij op een plek tussen mijn benen (had alleen onderbroek aan) dat deze niet stijf is. Ik pakte haar hand en legde het op mijn kruis. Ik zei dat deze stijf wordt maar dit langzaam groter wordt. Ze moest lachen en nog geen minuut later (hij was intussen best wat groter geworden) pakte ik weer haar hand en legde het weer in mijn kruis die nu redelijk hard was. Ze ging nog even met haar vingers even precies voelen en zei dat dit best een grote is.

Na wat verdere massage of deze ook nog massage nodig had want ze zag dat hij intussen weer wat hard geworden was en ik pakte weer haar hand en haalde hem uit de onderbroek vandaan en ze kom hem in echt bewonderen en vasthouden. Ze bewoog hem heen en weer. Of ik interesse had voor 1000 Bath extra. Nee, en wees op de plek tussen haar benen. Dat ging nu niet want ze had menstruatie. Geen probleem zei ik.

Ik stelde voor om het in de badkamer te doen. Het zou dan 2000 Bath kosten voor neuken. Oké. Geprobeerd staand te neuken maar lukte niet en op het toilet zitten en zij erop lukte ook niet. Ze was te gespannen en kutje ook. Uitgelegd dat met een paar handdoeken op het bed, het niet kan doorheen lekken. Gedaan en mijn stijve in haar bloedig kutje geduwd. Helaas kwam ik maar een halve lengte erin en ze gaf aan dat het pijnlijk is voor haar hem helemaal erin te hebben. Ook na een paar keer halve lengte stoten kon ik niet komen en gaf op. Ik zag haar gezicht wat te verbeten. Jammer, weggegooid geld maar was wel spannend.

Terug
Naar boven