Eerste keer Thailand

Justaskmesir

Toogplakker
13 mei 2018
38
4
Hoi, ik wil binnenkort voor de eerste keer naar Thailand trekken, maar had graag wat advies. Enkele vragen:
- De vlucht is naar Bangkok. Zouden jullie daar blijven of verder gaan naar Pattaya?
- Hotel: moet ik ergens speciaal rekening mee houden, of zijn de meeste hotels tolerant om een gast mee te nemen? Tips zijn welkom!

Ik zou voor een 10tal dagen naar Thailand trekken. Naast voldoende aanbod vind ik prijs en kans op NZC belangrijk.

Alvast bedankt voor de tips en goede raad!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Wat denk je van de vele topics hier op je gemak is doorlezen, staat vol met tips en trucs...

A

Anonymous

Guest
Justaskmesir zei:
Hoi, ik wil binnenkort voor de eerste keer naar Thailand trekken, maar had graag wat advies. Enkele vragen:
- De vlucht is naar Bangkok. Zouden jullie daar blijven of verder gaan naar Pattaya?
- Hotel: moet ik ergens speciaal rekening mee houden, of zijn de meeste hotels tolerant om een gast mee te nemen? Tips zijn welkom!

Ik zou voor een 10tal dagen naar Thailand trekken. Naast voldoende aanbod vind ik prijs en kans op NZC belangrijk.

Pak gelijk een taxi.. ben je rond 1u in je hotel.
Elk hotel is "girlfriendly" in pattaya.. kies hotel met goeie reviews. Zijn er zat.
Zelf voorkeur voor Intimate hotel. Want dichtbij alles.

Kan op bare? overal... gok dat 80% bare doet... maak even een accountje aan op thaifriendly en ga vanaf week voor je aankomst contact leggen. Dito voor Tinder....

A

Anonymous

Guest
Justaskmesir zei:

Aangezien het je eerste x naar Thailand is, zou ik je zeker aanraden om eerst 2-3 dagen in Bangkok te verblijven, ga dan zitten rondom Sukhumvitroad (asoke en Nana). Het gebied tussen Asoke en Nana (gemakkelijk te herkennen aan de skytrain haltes, daar zit veel vertier. Soi Cowboy & Nana Plaza. Tevens heb je op Sukhumvitroad (langste weg ter wereld) i.d. avond ook een leuke avondmarkt en heel veel freelancers zitten. Binnen lopen bij een van de vele gogo-bars, of cafe's kan, maar op straat zijn ze ook te vinden. PAS OP! want bij de Macdonalds zie >>McDonald's · Sukhumvit Road, Phra Khanong, Khlong Toei, Bangkok 10110, Thailand heb je heel veel ladyboys (merk je snel genoeg, deze pakken je meteen bij je arm vast en zijn wat opdringerig.

Hangt ook erg af van hoe je zelf bent, ben je jong en een vlotte babbel dan kan je vaak zonder te betalen een hele leuke avond hebben. De keren dat ik er ben geweest heb ik altijd ervaringen gehad zc. De dames die ik trof hadden liever zelf ook geen condoom. Zal daarnaast dus ook goed afhangen van je voorkomen en of je wat vlot bent. In Pattaya en rond sukhumvit (asoke/nana) zijn vrijwel alle hotels girlfriendly.

Wanneer ga je daar heen?

Justaskmesir

Toogplakker
13 mei 2018
38
4
Bedankt voor de reacties!

Ik vertrek 24 augustus voor 13 dagen (goedkoop ticket kunnen boeken aan 480 euro).

Vanavond ga ik eens kijken naar de hotels. Ik denk bij het toekomen dat ik 2 dagen in Bangkok ga blijven en dan door ga naar Pattaya en 1 dag voor terug vlucht ook een nacht in Bangkok.

Ik ben nog niet zo oud (32 jaar) en sociaal (geen casanova), dus ThaiFriendly, Tinder en Instagram ga ik ook proberen. Hoewel ik mijn weg in Instagram helemaal niet vind :)

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Justaskmesir zei:

Ik vertrek 24 augustus voor 13 dagen (goedkoop ticket kunnen boeken aan 480 euro).

Vanavond ga ik eens kijken naar de hotels. Ik denk bij het toekomen dat ik 2 dagen in Bangkok ga blijven en dan door ga naar Pattaya en 1 dag voor terug vlucht ook een nacht in Bangkok.

Ik ben nog niet zo oud (32 jaar) en sociaal (geen casanova), dus ThaiFriendly, Tinder en Instagram ga ik ook proberen. Hoewel ik mijn weg in Instagram helemaal niet vind :)

480 euro?
Met welke carrier vlieg je dan? Ik ga zelf begin september naar Thailand via een rechtstreekse vlucht.

Alvast veel plezier en laat weten hoe het je beviel!

Justaskmesir

Toogplakker
13 mei 2018
38
4
Ik vlieg met Etihad. Vluchten zoek ik altijd via Google flights en vervolgens kan je de prijs voor de periode controleren en de goedkoopste kiezen (prijzengrafiek). Er zijn nog redelijk wat goedkope vluchten in die periode trouwens.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
bapao zei:
Aangezien het je eerste x naar Thailand is, zou ik je zeker aanraden om eerst 2-3 dagen in Bangkok te verblijven, ga dan zitten rondom Sukhumvitroad (asoke en Nana)..............................

Het nadeel van Bangkok is dat de prijzen een stuk hoger liggen dan de andere plaatsen.
Misschien dat nu in het laag seizoen de prijzen een beetje dalen.

Dus als je budget niet al te groot is dan kan je beter niet te lang in Bangkok blijven.

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
Justaskmesir zei:

Dude skip BKK... ga gelijk naar pattaya...
Nou gelijk.. haal eerst een SIM kaartje op het vliegveld voor je in de taxi stapt (tientjes werk en heb je altijd internet en ben je bv ook gewoon voor thuis bereikbaar op whatsapp.

BKK is mooi en doe dat laatste dagen eventueel. Maar ik skip het 9/10 keren..

Gogos: Windmill and Babydol moet je doen (Babydoll enige waar je in de gogo kan neuken als je wilt). Windmill is klassiek.. 2nd floor..
Alle andere gogo's hangt heel erg van je smaak af. Whatsup zou ik wel doen (is duur maar wel erg classy).

Bars: Ga iBar... vooral na middernacht leuk en gezellig. Lucifer/inSomnia/MIXX/Pier/Marin enzo is meer dancing

LK Metro is rustiger maar ook meer voor oudere...

Soi6: Maybe ook teveel. Is nogal... praten, drankje en ff snel boven neuken

Thaifriendly beter dan Tinder. Op tinder zitten sowieso minder meiden.... Installeer LINE (chat app) op je telefoon. In no time heb je van honderden hun LINE id...

Overigens ga je low season. Dit betekend dat het wel druk is maar weinig Europeanen/Amerikanen... veel indiers/aziaten...

Ga voor freelancers. Longtime. Dat is feitelijk avondje stappen en ze gaat volgende dag weg. Kost je een 50-75e per NACHT (2000-3500B)

13dgn. Probeer ook een eiland te doen. Kan trouwens prima als je een vaste freelancer hebt. Blijven ze makkelijk hele dag hangen. Zie het als betaald daten ;)

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
martinflevoland zei:
Overigens ga je low season. Dit betekend dat het wel druk is maar weinig Europeanen/Amerikanen... veel indiers/aziaten...

Ga voor freelancers. Longtime. Dat is feitelijk avondje stappen en ze gaat volgende dag weg. Kost je een 50-75e per NACHT (2000-3500B)

13dgn. Probeer ook een eiland te doen. Kan trouwens prima als je een vaste freelancer hebt. Blijven ze makkelijk hele dag hangen. Zie het als betaald daten ;)

Aardig aan de prijs voor een longtime in het laag seizoen, dat moet voor minder kunnen denk ik.
Voor dat bedrag 3500 thb heb ik mijn hotel en eten erbij inbegrepen.

Overigens kan ik je aanraden freelancers niet voor de nacht mee te nemen, maar gewoon voor een shorttime
Bar dames daar en tegen dan weer wel, mocht er wat "kwijt raken" dan weet je waar je de dame kan vinden.

Als je in de ochtend wat zoekt; zoek een leuk massage tentje op en neem een "massage" dame mee naar je kamer en ga los :D

Het is niet perse nodig om een dame mee te nemen naar een eiland, er lopen daar ook dames rond, dus waarom investeren in bv een vliegticket voor de dame als je naar een van de eilanden vliegt, terwijl daar genoeg dames rond lopen die het jouw ook heel aangenaam kunnen maken.

Reken op prijzen vanaf € 75,-- enkele reis voor een ticket naar Phuket of Koh Samui vanaf Bangkok, dat geld kan je beter investeren in een andere dame daar ter plaatse.

Nog een belangrijke tip, neem 1 dame per bar mee naar je kamer en ga niet de volgende dag weer terug tenzij je dezelfde dame wilt.
Ook kan ik adviseren om je jachtgebied niet te concentreren op een straat, maar ga naar verschillende bars /straten.
Blijf uit de buurt met je dame van die dag, waar je gisteren een andere dame hebt opgepikt.

Hoewel het betaalde "liefde" is, zijn de dames toch jaloers aangelegd.

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
In lowseason heb ik wel eens voor 1000 bath een long time gehad met een bloedmooie dame, destijds in Pattaya opgepikt bij LK Metro.. zal beetje af hangen van de vraag en t aanbod

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Nog een aantal tips die me te binnen schieten.

- Neem geen drugs mee, koop het ook daar niet
- Ga niet aan de haal met minderjarigen
voor beide situaties geldt: Bangkok "Hilton" is niet zo als hier ingericht
- Ga een ruzie of startende ruzie met een Thai altijd uit de weg, je word letterlijk en figuurlijk afgetuigd. Meestal ook niet door een persoon.
- Beledig de koning en monniken niet, wordt je niet in dank afgenomen.
- Wijs niet met een vinger maar met de hele hand
- Ga niet met je onderkant van de voet (met of zonder schoen) naar iemand gericht zitten, dit word als beledigend ervaren
- Raak het hoofd van een Thai niet aan ( uitzondering als je met haar in bed ligt ;) )
- Betaal de dame altijd achteraf
- Hou er rekening mee dat bare niet standaard is en er ook dames zijn die echt nee zeggen.
- huur een scooter bij je hotel, scheelt gezeul met paspoort
- Draag altijd een helm, de Thaise politie gaan er prat op om blanke westerlingen aan te houden ook al rijden er 100 Thaise naast jou ook zonder helm, jij word er tussen uit gepikt en kan een boete betalen.

Verder moet je vooral genieten

Mvg

Naked

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik was 3 jaar geleden in Bangkok en mijn ervaring is dat het heel moeilijk is om een professionele dame te vinden die nzc wil, ik vond er maar twee, een tippeldame nabij Nana (en die zei nog "not come inside") en een heel lieve maar helemaal niet knappe dame uit de blowjob bar "Star of Light" in Patpong. Zou kunnen dat dingen ondertussen veranderd zijn, ik vertrek deze namiddag weer naar Thailand en zal misschien dingen te vertellen hebben.

Ik ben het dus met de andere schrijvers eens dat Bangkok niet zo interessant is om te neuken, maar als ge er toch enige dagen doorbrengt, om de tempels en zo te bekijken, een aanradertje voor s'avonds : in de Suzie Wong in Soi Cowboy hebben ze een fantastische erotische show.

A

Anonymous

Guest
bapao zei:
In lowseason heb ik wel eens voor 1000 bath een long time gehad met een bloedmooie dame, destijds in Pattaya opgepikt bij LK Metro.. zal beetje af hangen van de vraag en t aanbod

Echt low season is er niet meer. Omdat in die periode nu veel aziaten komen...

A

Anonymous

Guest
ik ben er in november, ook geen lowseason meer.. laat wel weten als ik terug ben =)

Justaskmesir

Toogplakker
13 mei 2018
38
4
Dikke merci voor de goede tips, gaat me zeker helpen! Ik kijk in elk geval er al enorm naar uit :)

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
naked zei:
Nog een belangrijke tip, neem 1 dame per bar mee naar je kamer en ga niet de volgende dag weer terug tenzij je dezelfde dame wilt.
Ook kan ik adviseren om je jachtgebied niet te concentreren op een straat, maar ga naar verschillende bars /straten.
Blijf uit de buurt met je dame van die dag, waar je gisteren een andere dame hebt opgepikt.

Mvg

Naked

Inderdaad...Samesame, but still different. Ik geef altijd aan dat ik een butterfly ben. Naar mijn mening geeft dat meteen duidelijkheid naar de dame toe.

En inderdaad verschillende straten en bars (niet naast elkaar. sommigen bars hebben dezelfde eigenaar!) bezoeken. Je bent op vakantie of niet!

Vanaf begin september ben ik weer in LOS. Direct per bus naar Pattaya. Al denk ik eraan om de laatste dagen in Bangkok door te brengen. Moet vrij vroeg aanwezig zijn voor de terugvlucht.

Misschien dat we een biertje kunnen doen. Altijd leuk.. :)

Justaskmesir

Toogplakker
13 mei 2018
38
4
frankypanky zei:
naked zei:

Mvg

Naked

Inderdaad...Samesame, but still different. Ik geef altijd aan dat ik een butterfly ben. Naar mijn mening geeft dat meteen duidelijkheid naar de dame toe.

En inderdaad verschillende straten en bars (niet naast elkaar. sommigen bars hebben dezelfde eigenaar!) bezoeken. Je bent op vakantie of niet!

Vanaf begin september ben ik weer in LOS. Direct per bus naar Pattaya. Al denk ik eraan om de laatste dagen in Bangkok door te brengen. Moet vrij vroeg aanwezig zijn voor de terugvlucht.

Misschien dat we een biertje kunnen doen. Altijd leuk.. :)

Altijd zin in een biertje :). Ik stuur je m'n contactgevens in Pm.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
769
Justaskmesir zei:
Ik vertrek 24 augustus voor 13 dagen.
Midden in het regenseizoen dus... Bereid je voor op flinke stortbuien die 2 uur of langer kunnen aanhouden. Neem altijd een paraplu mee als je naar buiten gaat.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
769
guy6 zei:
Ik was 3 jaar geleden in Bangkok en mijn ervaring is dat het heel moeilijk is om een professionele dame te vinden die nzc wil
Die ervaring had ik ook altijd in Bangkok, totdat ik op Badoo en WeChat naar dames ging zoeken. Het voordeel van een chat app is, dat je van tevoren en heel discreet kunt vragen of ze ook willen NZC. En dan zijn er toch nog verrassend veel dames die daar geen probleem mee hebben, ook gewoon hele aantrekkelijke dames. Meestal wel tegen extra betaling natuurlijk.

Overigens had ik dit al eens geschreven in een ander draadje over Thailand hier. Begrijp niet zo goed waarom er een nieuw draadje is gestart terwijl er al veel informatie te vinden is.

Terug
Naar boven