Eerste keer anaal (vriendin)

wtf

Toogplakker
4 jun 2015
44
33
Hallo allemaal,

Ik heb wel vaker anale sex gehad met dvps, maar nooit in een relatie. Het is ook haar eerste keer.

Ik ben benieuwd welke instructies ik haar kan geven. Zij wilt het ook. We zijn nu vooral begonnen met anaal vingeren/rimmen.

Ik weet dat je veel glijmiddel moet gebruiken. En rustig moet beginnen. Maar wat moet zij doen? Ik las ergens online op moment ik erin wil zij moet drukken (alsof je moet p..pen?). Ik wil het gewoon goed doen. En we gaan het zonder doen natuurlijk. Alvast bedankt voor jullie tips!

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
Buttplug set voor beginners en zij moet vooral niet vergeten te spoelen. Beter voorkomen dan genezen.😎🤪

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
762
642
Bij één van mij eerste gevende beurten heb ik eens tegen een keiharde droge keutel zitten duwen, dat wil je echt geen tweede keer meemaken. Vanaf toen altijd eerst zorgen dat de boel wat proper en leeg is.

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Spoelen is slecht voor je darmen. Endeldarm moet gewoon leeggepoept zijn, dat is voldoende. Een keiharde keutel lijkt me niet normaal en ook pijnlijk voor de vrouw als je daar tegen aan gaat raggen. Wie anaal wil wil, moet rekening houden met stront op de pik, dat hoort er gewoon bij. En verder idd internet.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst een kontje mogen ontmaagden.
Ik had van te voren al op oa de site van easytoys wat tips gelezen.

Samenvatting van wat wij hebben gedaan.

Nummer één, neem de tijd, we hadden een hele avond afgesproken.

Haar gezegd dat ze sowieso voor die tijd naar de wc moest zijn geweest.

In bed best wel lang rondom haar kringspier met m'n vinger gespeeld. Beetje er op drukken, er om heen wrijven. Denk dat we wel al anderhalf uur verder waren voordat ik ook maar een vinger naar binnen heb gestoken. Uiteraard niet alleen maar vingeren hoor. Tussendoor ook nog geneukt, gemasseerd en lekker tegen elkaar aan gelegen.

Na verloop van tijd een plugje er heel langzaam ingedrukt, met flink wat glijmiddel. Dat ging ook prima. Ik heb haar steeds gevraagd of het goed voelde en of ik moest stoppen. Dat hoefde ik gelukkig niet.

Plug en vingers kwamen er overigens steeds schoon uit, maar voor het echte werk toch maar even laten spoelen. Ik had nog een simpele anaal douche liggen om ooit eens te gaan gebruiken met een seksvriendin maar voordat het zover kwam hadden we al geen contact meer. Hoe dan ook, beetje lauw water ingebracht bij haar zodat alles helemaal schoon werd.

Vervolgens terug naar bed, weer wat verder met (meerdere vingers gespeeld) en toen met een hoop glijmiddel was het tijd om haar te ontmaagden. Heel langzaam gedaan, steeds even laten wennen en gevraagd of het nog ging. Volgens mij deed ik het niet slecht, ik ben zeker niet klein geschapen, maar nooit gehoord dat het pijn deed of dat ik moest stoppen (wel rustig aan, of even wachten)

Na afloop zei ze "dit wil ik de volgende keer weer doen" dus volgens mij heeft deze aanpak in elk geval voor haar gewerkt 😁

wtf

Toogplakker
4 jun 2015
44
33
Update:
Vandaag haar anaal ontmaagd achterin mijn auto. Zonder condoom geen voorbereiding we hadden dit niet gepland, heel spontaan. Gelukkig geen ongeluk. Na keiharde sex, had ik zin om haar kont te vingeren.. eerst een vinger daarna nog een en daarna gewoon veel lube en plop ging mijn d…erin! Voelde lekker..

wtf

Toogplakker
4 jun 2015
44
33
Helemaal schoon. Ik ging haar eerst anaal vingeren voordat ik haar penetreerde. En ze pijpte me nadat ik klaar was. Het was voor haar eerste keer ook een fijne ervaring.

rubbertruck

Toogplakker
19 dec 2019
152
49
Heb via FB contact met een dame die vraagt om haar anaal te ontmaagden
Kijken wat er allemaal kan gebeuren

wtf

Toogplakker
4 jun 2015
44
33
Bij ons is anaal inmiddels een standaard onderdeel van het menu. Ze is er gek op! Ik merk nu ook dat het makkelijker gaat voor haar. Nog steeds veel glijmiddel, maar het gaat er makkelijker in. Ik vraag haar gewoon 30 min - 45 min voordat we anaal gaan naar de wc te gaan. Nog nooit een enema spoeling laten doen. En gelukkig geen ongelukjes meegemaakt. Maar stel dat we een ongeluk hebben.. so what? Gewoon lachen en naar de douche.

Terug
Naar boven