Eerste keer Amsterdam

Kutsurfer

Toogplakker
27 aug 2020
74
41
Hallo

Binnenkort ben ik in Amsterdam en als buitenlander heb ik wel wat vragen. Hopelijk staat deze post hier goed.

Zijn er aanraders (toppers) in Amsterdam, mag ook nmc. Verder vroeg ik me af wat de prijzen zijn en of jullie tips hebben? Ik las ergens dat dames op de Wallen soms klanten snel afwerken omdat ze zien dat het een toerist is en ze niet moeten doen aan klantenbinding.

Dus alle tips zijn welkom, bedankt!

A

Anonymous

Guest
Welke dames je het beste kan bezoeken ligt geheel aan je voorkeuren en fetishes zoals:

1. wil je een dame thuis bezoeken of achter het raam?
2. welke leeftijd en uiterlijk wil je?
3. wat is je budget voor bare?

Lees anders goed de threads door en zoek een dame uit met goede reviews.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik ben het eens met Kapitein81, je kunt best de threads hier doornemen en kiezen wat u het beste lijkt.

Voor de rest, voor een toerist zijn de "wallen" een must-do, al is het maar om alleen maar te kijken. Ook leuk is de Bananenbar Amsterdam officiële website

Ik ben ook een buitenlander ...

Kutsurfer

Toogplakker
27 aug 2020
74
41
De reden van mijn vraag is net omdat het moeilijk is je snel in te lezen. Ik volg intensief de Belgische posts, maar niet de Nederlandse.

Bij voorkeur achter het raam, maar mocht er een absolute topper zijn prive, dan ben ik ook eventueel benieuwd.

Leeftijd is niet zo'n dealbreaker. Van jong tot iets ervarener. Looks liefst een vrouw met mooie curves, mooie kont of borsten. Zeker geen magere dames of overgewicht.

Een normaal budget, zeker geen 200 euro dates. Ik wil graag enkele bezoekjes doen. Dus ik dacht vooral aan de ramen. Bare is zeker geen noodzaak, ik wil vooral enkele namen hebben die ik kan proberen opsporen tijdens mijn bezoek.

Bananenbar had ik zelfs nog niet gevonden. Dus alvast bedankt!

Terug
Naar boven