Eerste GB ervaring

Voormalig lid 14232

Snuffelaar
29 sep 2019
6
0
Na mijn inentingen binnenkort wil ik een keertje deelnmen aan een GB. Weet niet of het mijn ding is, maar lijkt me wel geil.

Op internet kan je vele vele filmpjes terugvinden maar ik heb geen flauw idee hoe dit er in de realiteit aan toe gaat. Misschien naiëf van me.
Je maakt een afspraak, komt op een locatie aan, je betaalt, kleed je uit en dan ????

Zelf heb ik geen idee hoe ik zal reageren als er andere mannen staan op te kijken.
Hadden jullie de 1e keer ook een lichte vorm van spanning ? Of zijn er mannen bij die eerst 'geoefend' hebben in trio-verband ?

Alles tips zijn welkom en worden zeer geapprecieerd.

A

Anonymous

Guest
Een gangbang is leuk en spannend. Mijn ervaring is dat het er gemoedelijker aan toe ging dan ik in mn hoofd had. De mannen doken nergens bovenop en maakten een praatje met de dames. Soms gaan mannen 1 op 1 en wachten dan op elkaar, waar de dames dan weer om meer mannen tegelijk begonnen te roepen.
Verder moet je niet bang zijn om blote mannen aan te raken, want als er een dame in het midden ligt en er hangen 5 mannen aan dan kom je wel eens ruimte tekort in de drukte die dan ontstaat.
Ook moet je het niet erg, en mss zelfs leuk vinden om in andermans cum te roeren met je pik, terwijl je de dame neukt.
Ik zou zeggen: neem een halve erectiepil, gebruik geen alcohol en kijk maar eens of je je kunt vermaken.
We kijken zeer zeker uit naar je ervarings verslag!!

jontree

Snuffelaar
22 apr 2021
5
0
Very interested to participate too! I don't speak Dutch, unfortunately, but I have a BBC. Hopefully that can compensate for the party! Is anyone aware of any upcoming parties? I would really like to organize something with Angel from Weert, but have had no luck making contact.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ja Angel uit Weert. Heb ik eens bezocht tijdens een gangbang. Was een geile party. Zou graag weer eens mee willen doen aan haar gangbang maar zie helaas geen advertenties meer van haar.

Kutsurfer

Toogplakker
27 aug 2020
74
41
Ja, door die pandemie heb ik mijn gb en nzc plannen on hold moeten zetten, maar na mijn prik hoop ik ook van de partij te zijn. Al heel lang benieuwd hoe het is om daaraan deel te nemen! Hopelijk binnen een paar weken…

Terug
Naar boven