Eerste gangbang bezoek

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Twijfelde om het bij gangbang te plaatsen, maar denk dat het beter hier kan staan, omdat het een vraag betreft.

Ik ben geïnteresseerd om eens een GB te bezoeken. Zal de eerste keer zijn voor mij. Vind het meestal wel geil om te zien op een filmpje, maar geen idee of het ook in het echt 'mijn ding' is.

Aanbod is er genoeg, maar ik zoek momenteel info over een geschikte gangbang om te starten. Groot genoeg om enigzins op te gaan in de massa, maar ook weer niet al te groot. Denk wel dat ik iets zoek met meerdere dames. Ik weet niet.... ergens tussen de 20 en 30 man, is dat.... medium?
Misschien dat het eerst gewoon bij kijken blijft (leergeld). Of wordt daar op neergekeken?

Iemand suggesties voor een GB noob?
Nederland, België of Duitsland.... maakt niet zoveel uit.

A

Anonymous

Guest
Ik wil ook een creampie gangbang ervaren, maar zie het niet zitten om met een te grote(+20) groep te beginnen.
Op sexjobs.nl staan voldoende dames die voor 8 man een bare gangbang organiseren.
Let hierbij op dat je tbv de aanmelding een net mailtje schrijf aangezien zij veel last hebben van fakers en no-shows.
Wees ook voorzichtig met het doen van aanbetalingen, liever niet want soms worden gangbangs afgelast en soms zitten
er fake advertenties tussen. De goede gangbang dames hebben natuurlijk op dit forum al een thread lopen.

Is die blonde in Nijmegen niet iets voor jou?

Patrick070

Snuffelaar
22 aug 2021
21
4
Heb de zelfde wens zou ook graag gb willen mee maken googe gangbang ao heb gb party in duiseland zou die wel keer willen bezoeken ik trouwens uit denhaag

31 aug 2016
1.194
112
Gangbangs met grotere groep heb je de meeste kans in Duitsland .
De meeste gangbangs in Nederland en België ga de teller niet voorbij de 10 .

A

Anonymous

Guest
Ik word zelf ontzettend geil van dit soort (huisvrouw)zaadkutjes:
https://www.sexjobs.nl/gangbang/geile-nymphslut-zoekt-mannen-voor-bare-gb_8045663
BARE-GB-Diemen.png

Pietje@home

Toogplakker
7 mei 2016
56
9
Kapitein, wie bedoel je met die blonde uit Nijmegen? Ik ze dan wellicht ook graag bezoeken.
Alvast bedankt voor je antwoord

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Bedankt voor de reacties. Wegens omstandigheden heeft dit wat langer geduurd dan gehoopt, maar komende week ga ik naar één van de clubs in België: Erox, Amai, Kolenblomme of andere. Is afhankelijk van vrij kunnen nemen.

Is niet perse zonder condoom, maar dat hoeft ook niet. Als eerste stap vind ik dit prima. En misschien neuk ik wel helemaal niet en hou ik het bij orale seks met een ontlading in mond of over gezicht.

Terug
Naar boven