eerste berichtje op dit forum

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Beste forumlezers,

Ik ben de admin van dit forum aangenaam iedereen.
Na het wegvallen van het "Europese forum voor neuken zonder condoom" had ik het gevoel dat ik iets "miste" op het internet.
Namelijk een fourm voor neuken zonder condoom.
Dus heb ik er eentje gemaakt en tot mijn eigen grote verbazing is dat in mijn ogen aardig goed gelukt.

Ik ben geen IT'r geen computer freak ofzo nee ik ken eigenlijk de ballen van hosting laat staan het PHP taaltje.
Maar het forum is een feit je bent er nu namelijk op aan het lezen.

Hopenlijk word het hier even gezellig als op al de vorige forums (sammeke, dan eentje waar ik me de naam niet meer van herinner maar het was van Barry dacht ik en dan het europese forum voor neuken zonder condoom.)

Ik wens iedereen veel succes hier en have fun zou ik zeggen!!!!

Barefan

A

Anonymous

Guest
Beste Barefan !

Getipt via Hookers van het bestaan van dit forum ter vervanging, in ik hoop zeker ook ter verbetering, van het oude nzc forum dat ter ziele is gegaan.
Ik voelde hetzelfde, een soort gemis aan informatie die er toe doet. Op alle andere fora wordt dit ofwel genegeerd of ronduit verkettert. Dit is echt een gat in de markt en ik bedank je voor je initiatief in deze.
Ik zal het woord verspreiden aan diegenen, van wie ik weet dat zij ook op nzc forum actief waren en onder andere ook op hookers een account hebben.

Veel succes en veel nzc-plezier,

Cheers,
Stoeiman

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Dat zou heel tof van je zijn Stoeiman, ik ken eigenlijk niemand die op hookers ook een profiel heeft.
Als ik nu alle gebruikers ga uitpluizen zal ik er wel een herkennen maar dat is onbegonnen werk vrees ik.

A

Anonymous

Guest
Alle beetjes helpen en dus ga ik ook een beetje helpen. Geen paniek, mijn kennissenkring is niet groot ! :cool:

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Hoi Barefan,

Na je melding op een ander forum heb ik me gelijk geregistreerd. Ik was ook een oud forum lid van de opgeheven forums van Sammeke en Pheeweeman. Hopelijk krijgt dit forum net zoveel input alleen een langer bestaansrecht als de vorige 2. Succes en ik probeer mijn steentje bij te dragen.

4fun

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ja ik hoop ook dat het hier lekker druk word.
En er zijn geen plannen om het op te geven hoor.
Als ik het beu ben zou ik het eerder aan iemand anders over geven dan opdoeken.

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Net vernomen (op ijsberenforum) dat er opnieuw een bareforum is.

Gefeliciteerd en hopelijk is dit forum wel levensvatbaar! Succes!

Stekker

Toogplakker
27 mrt 2015
142
4
Bedankt Barefan voor het opzetten van dit forum. Hopelijk blijft deze iets langer online dan de 'voorlopers'.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ik hoop het wel zolang het forum niet ineens ofline gaat door een probleem met de server bv dan zal het wel goedkomen.
Maar als er problemen zijn met de software hout het op want dat krijg ik nooit hersteld ik ken daar de ballen van.
Dus laat ons hopen he...

Stekker

Toogplakker
27 mrt 2015
142
4
Misschien dat anderen je daar eventueel bij kunnen ondersteunen. Ik heb PeeWeeHerman (Beheerder van het oude nzcforum.nl) al een bericht gestuurd en geinformeerd of hij nog een database dump heeft van het oude forum. Deze zou dan mogelijk gemerged kunnen worden met jouw forum.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ja dat zou handig zijn. Maar dan ga ik wel hulp nodig hebben hoor.
Want dat krijg ik hier noit in mijn eentje op.
Ik zou ni weten hoe ik da moet doen.
(soms voel ik me dom LOL)

Stekker

Toogplakker
27 mrt 2015
142
4
Heeft eerder te maken met het missen van kennis ipv domheid. Zelf kan ik geen motor vervangen...maar ik kan wel autorijden. (Al zijn daar de meningen ook over verdeeld) Toegeven dat je iets niet weet of niet kunt en daar anderen voor inschakelen is juist slim ;)

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Hallo allemaal, ook ik ben blij dat er weer een forum is waar ik terecht kan om nzc adresjes te melden en te leren kennen. Ik was ook al lid van de vorige (volgens mij alweer 3) forums en heb daar ook altijd deze nick gebruikt (Jajoh).
Ben een (nederlandse) alleenstaande man van 49 en geniet het meest van condoomloze sex. Ik ga daarom ook regelmatig naar de Doubletstraat in Den Haag, waar ik inmiddels 3 dames heb die ik regelmatig mag "afvullen" ;) : 01a k01 Roxana / 07 k03 Tanja / 26 k02 Gina. Heb met meerdere dames zondercondoom sex gehad, maar omdat ik die al lange tijd niet meer heb gezien weet ik niet meer waar ze zaten...
Voorts nog een paar andere dames die thuis ontvangen, zoals Sandra uit Moerdijk of Wendy (Melissa) uit Soesterberg. Ben alle oude recensies kwijt door het telkens verdwijnen van de vorige forums, maar als ik weer naar een van die dames ga zal ik opnieuw een verhaaltje proberen te schrijven.
Ik hoop dat dit forum gauw weer gevuld gaat worden met info en tips, alleen zou het wel fijn zijn als iedereen vriendelijk tegen elkaar blijft.

Oeps, of had ik beter een nieuw topic kunnen openen? Nu lijkt het alsof ik jullie discussie gekaapt heb.....

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ja inderdaad je hebt mijn topic verneukt!

Nee hoor GRAPJE is niet erg welkom op het forum

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Ook ik was lid van het oude nzcforum.nl, erg jammer dat het niet meer is.
Maar laten we hier maar weer een goede forum bouwen.
In de tussentijd had ik een kleine forum in een forum opgebouwd bij http://forum.kinky.nl/tags.php?tag=nzc :D
Dus ik was diegene die de dames ging taggen die NZC aanbied. :p

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Hey ajax3star !! 010 hier -;) hopelijk krijgen we hier hobbiebobby en sexlovertje niet op ons dak -;)

Thanks voor de tip,

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
CWP zei:
Hey ajax3star !! 010 hier -;) hopelijk krijgen we hier hobbiebobby en sexlovertje niet op ons dak -;)

Thanks voor de tip,
Niet doorvertellen aan hun, anders komen ze hier alleen maar rotzooi trappen. :lol:

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
voor mensen die hier komen om de boel op stelten te zetten heb ik een goed middel hoor ban.
Dus nee geen probleem, ik doe dit als hobby niet om in een rel terecht te komen :)

A

Anonymous

Guest
Hoi allemaal.
Ik was ook lid van het oude gesloten forum en nu hier binnengekomen met zelfde username als toen. Kreeg van Ajax een bericht over deze forum en ging r meteen heen. Leuk initatief van barefan.

Terug
Naar boven