Een leuk normaal stout stel

Blablabla

Toogplakker
22 nov 2021
28
28
Van harte welkom Elsa en Mark,

IK ben ook altijd in voor een geil feestje stuur maar PM naar mij kunnen we elkaar beter leren kennen.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Iemand al antwoord gehad of is dit weer een editie van de fabeltjeskrant

• Like
Waarderingen: doc

Jazzybirds

Snuffelaar
9 dec 2024
10
46
wij zijn uit de kop van NH. We houden van actie en soms zien we een leuk bericht en zijn we aan. Maar vaak zijn de berichten niet hetgeen waarop we dan actie willen ondernemen. Onze hobby is sex en niet chatten, daarnaast houden we heel erg van meneer Uil. Want die heeft de leukste krant van fabeltjesland. Als je een beetje ervaring hebt en ook wat mensen hebt ontmoet in dit wereldje; weet je dat de frusties instant actie eisen. Maar wij bepalen zelf wel of we hier willen geilen of dat we lekker analoog willen geilen.

ddenver3

Toogplakker
30 sep 2023
72
40
Het leuke van stout zijn is dat je tegen het eind van het jaar de roe krijgt met als straf wellicht een cruise reis naar Spanje. 😉

Van harte welkom.
Dirk.

bishop

Snuffelaar
28 feb 2023
16
21
iets zegt mij dat er niets gaat gebeuren. Ik vindt het 2e bericht ook bijzonder. Alles straalt fake uit wat mij betreft. De tijd zal het leren

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
iets zegt mij dat er niets gaat gebeuren. Ik vindt het 2e bericht ook bijzonder. Alles straalt fake uit wat mij betreft. De tijd zal het leren
bishop snapt het tenminste.
Dit soort oproepen geeft altijd veel ik ook! ik ook! reacties maar het leid tot niets gewoonlijk.
Dat is in 99% van dit soort berichten het geval maar net als mer vooruit betalen, genoeg die
er toch intrappen en reageren.
Verschil is wel dat met hier reageren je geen geld kwijt bent, dat dan weer wel.

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Even vooraf, ik wil niemand beledigen.
Dus, voel je aub niet op je tenen getrapt.
Ik sta liever op het witte huis in de Oudehaven te Rotterdam, daar sta ik hoger dan op een ieders tenen.

Dat het niet van meet af aan concreet is, snap ik nog wel.
Laat ik het anders stellen, dat kan animo peilen zijn.
Kan dat anders en moet dat hier? Wat? Dat animo peilen!
Ja, dat kan zeker wel anders, duidelijker en nee, dat moet zeker niet hier.
Dat zou je dan tegen het geringe bedrag vastgesteld door beheer kunnen doen in de rubriek PROMO.

Echter zie ik in hun stukje tekst waarin zij zichzelf voorstellen een oproep tot tips voor feestjes en mensen en niet om tot.iets concreet te komen.
Maar, dat is mijn interpretatie...

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Eergisteren na een tip Elle Naturelle bezocht. Was super, nog mensen van hier daar ook geweest? Zijn er nog meer van dat soort gangbangs met tests?
Mmm, jou kutje verdient het wel om goed afgeneukt en volgespoten te worden...
Laat alvast hier een berichtje (pb?) wanneer je teruggaat want reacties op gastenboek van Elle, worden soms weken niet nagelezen/geplaatst...
De cream parties in duitsland kan ik ook erg aanbevelen en vooral deze in Heidesheim (geven feestjes over gans Duitsland)
Organiserend stel zijn hier ook vanuit Swingersmilieu ingerold.
Indien interesse hierin kan ik jullie verder toelichten in PB

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven