KaiserParma
Toogplakker
- 7 jun 2015
- 121
- 39
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat als Julia Roberts ooit zou afweten van een Nederlands/Belgisch forum voor bare seks, laat staan juridische stappen richting mij zou ondernemen, dat ik oprecht niet meer bij zou komen van het lachen. Ik word dan lachend veroordeeld.Ik geloof nooit dat de dames uit het eerste bericht het leuk vinden om op deze site vertoond te worden, nog maar niet te spreken van de zware juridische gevolgen die deze actie kan hebben als zij juridische acties gaan ondernemen. Ik begrijp het gijntje maar de AVG kan hard toeslaan.
Andy McDowell zal daar zeker niet blij mee zijn. Ze had een hoofdrol in Four weddings and a funeral.Ik geloof nooit dat de dames uit het eerste bericht het leuk vinden om op deze site vertoond te worden, nog maar niet te spreken van de zware juridische gevolgen die deze actie kan hebben als zij juridische acties gaan ondernemen. Ik begrijp het gijntje maar de AVG kan hard toeslaan.
Helaas is dat helemaal onvindbaar gewordenEen goed verzorgde bos krullen beneden kan ik soms ook wel waarderen![]()
Zie geen Valentina op de site , gaat ze bare?Valentina bij maison monty in rijswijk zuid holland heeft soms prachtige krullen