Edith - nu Zoetermeer, vh Schiedam

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Toen deze advertentie eergisteren nieuw op Kinky verscheen, werd voor Schiedam geadverteerd en stond nzc niet aangevinkt. Gisteren veranderde dat naar Zoetermeer en staat nzc wel aangevinkt. Het ontbreekt me aan tijd om uit te zoeken, maar het zal me niet verwonderen als dit weer een advertentie is van de Delftse oplichterij.

Edith - Stoute volle bbw milf wilt een heerlijke beurt
www.kinky.nl/id=579976
> advertentie aangemaakt do 1 mrt 2018

(klik op de plaatjes om te vergroten)

-

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Boefje in Delft heeft er een handje van de ontvangst tijden steeds aan te passen, kenmerkend gedrag, en als hij nu mee leest zal dat ook wel over gaan....

geile_peter

Toogplakker
21 jun 2015
27
18
Gisteren had ik Edith gebeld omdat ik haar tieten er lekker geil uit vind zien en omdat ze in haar adv. aangaf dat ze ook anaal te neuken is. Nog voordat ik de waarschuwing hier op het forum gelezen had, had ik haar al een berichtje gestuurd. Ik kreeg ook netjes antwoord terug en ze gaf aan wat ze vroeg. Ik gaf in reply aan waar ik vandaan moet komen en vroeg wanneer ze kon. Ik was thuis even bezig en had nog geen 15 minuten mijn telefoon niet bij de hand. Toen ik mijn telefoon weer in bereik had zag ik dat ze in die korte tijd al een paar berichtjes had gestuurd. Ik was wel hierop wel verheugd in de veronderstelling dat ze mij een bevestiging zou hebben gegeven voor een afspraak. Het idee om na een lange tijd weer eens een paar tieten te zien schudden terwijl je achterlangs een geile meid zonder condoom in haar kont volpompt maakte mij heerlijk geil. Echter toen ik de berichtjes las was ik zeer verbaasd :eek: Niks geen bevestiging: "Ik wist wel dat je fake was". "Ik heb je adres achterhaald" en iets zoals "Ïk ben nu bezig een bericht naar je vrouw te sturen". Ik moet er wel om lachen, maar geen idee waarom dit nou zo moet. In ieder geval. Ik weet niet of ze een oplichter is (ze heeft me tenslotte geen geld afgetroggeld) of dat ze wel/niet ontvangt. In ieder geval hoor ik graag van iemand als die wel een positieve ervaring met haar heeft.

In ieder geval nu 2x een hele aparte afspraak poging gehad deze week en zover ik mij kan herinneren in het verleden nog nooit zo idioot gehad. Ik maak niet vaak een afspraak maar hoop niet dat dit het nieuwe normaal is. :roll:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Mag hopen dat je geen vrouw hebt, en je nummer niet te vinden is in facebook... anders zal het lachen wel vergaan. die gasten proberen wandelaars af te persen dmv Sociale media, dan wel je naar een flat in Delft te lokken waar je beneden betaald.

Lees hier is een beetje door, Beerput

Terug
Naar boven