Edina - Duisburg

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Vreemd dat deze dame nog niet is beschreven op dit forum. Op het Duitse ao-bordell staat ze overigens vrij uitvoerig beschreven. Ze ontvangt in Duisburg-Marxloh en ik bezoek haar al vanaf 2020 en dan voornamelijk tijdens een lockdown. Die is er nu niet in Duitsland maar aangezien ik geen negatief testbewijs kon overleggen ivm een gesloten testlokatie koos ik voor priveontvangst bij Edina.

Ik appte haar al behoorlijk vroeg namelijk al om 09.30 uur en vroeg eerst of ze beschikbaar was en vervolgens of AO komplett voor 60€ weer mogelijk was. De vorige keer vroeg ze namelijk nog 10€ extra voor "reinspritzen". Heb toen ik haar voor het eerst bezocht ook meegemaakt dat ze voor NZC 20€ extra vroeg toen ik mij uitkleedde maar in de hitte van de strijd duwde ze hem er vanzelf in en kon ik haar dus voor 60€ zonder condoom neuken met injecteren. Condooms heb ik nog nooit gezien en volgens mij vind ze zonder gewoon het lekkerst.

Toen ik vanmorgen aankwam wist ik niet wat ik zag want ze lag onder de dekens op haar bank met de tv aan en het was behoorlijk warm. Ik zat gelijk aan haar maar mijn handen waren koud dus daar schrok ze wel van. Edina is een wat stevige dame. Haar buik valt wat uit de toon want wordt getekend door zwangerschap. Ze heeft redelijke borsten maar haar tepels zijn wel gevoelig. Haar gezicht vind ik heel aantrekkelijk. Je kunt bij tijd en wijle aardig met haar kletsen maar dat ligt ook aan haar stemming. Een klokkijkster is ze niet echt maar ik was nu ook zo vroeg dat ze nog geen afspraken had lopen. Ze heeft een ruim bed waar je goed kan sexen. Ze had vandaag weer iets nieuws voor me en dat was dat ik haar niet mocht vullen aangezien ze de pil niet slikte. Dan neem je toch wel een risico als dat zo is want je zult maar iets te laat zijn met terugtrekken. Echt eerlijk is ze dus niet tegenover mij geweest want ik vroeg nog om AO komplett dus daar versta ik intern klaarkomen onder. Ik vroeg nog waarom ze de pil niet slikte maar ik begreep haar uitleg niet en legde mij er maar bij neer want mocht het echt zo zijn dan wil ik haar niet zwanger maken.

De sex an sich was niet verkeerd. Ze doet lekker mee en laat zich best goed horen. Zoenen is ze zeker niet vies van. Wel jammer was dat ze niet bovenop wilde want mijn pik was daarvoor te groot. Nou doe ik dit standje niet elke keer maar wist me niet te herinneren dat ze daar moeilijk over zou doen. Uiteindelijk toen ze op haar buik lag haar flink en diep liggen stoten totdat ik voelde dat ik ging komen en mijn flinke lading zaad op haar rug gedeponeerd wat ik naderhand met keukenpapier verwijderde. Toch wel jammer dat ik haar niet heb volgespoten want dat blijft toch het lekkerst.

Na de daad vertelde ze nog verder gekletst en ook wat op het gebied van persoonlijke verzorging zonder in detail te willen treden maar toch leuk dat ze dit met mij wilde delen.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Mooie beschrijving.
Misschien nog een link naar een advertentie of contactgegevens?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Daar ben ik niet zo handig in maar als je de site ao-bordell.com neemt en vervolgens op Nordrhein Westfalen en Duisburg klikt en je scrollt wat naar beneden lees je vanzelf Edina.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
100 euro voor 30 minuten is een goeie prijs,vind ik.
In de mond spuiten moet niet voor mij.
Vind het veel heerlijker om diep in de poes te spuiten.:p

Terug
Naar boven