echte vlaamse meisjes 18-25

rolandwittockx

Snuffelaar
8 jun 2023
12
2
Zijn er dan echt geen vlaamse meisjes meer tussen 18-25 die zich aanbieden? Redlights staat vol met roemeense, bulgaarse, russische degoutante brol... tot voor twee jaar geleden was het wel anders. Ook jonge koppels zijn nog moeilijk te vinden. Zijn er andere "bronnen"?

johan34

Toogplakker
27 mrt 2015
163
10
Ik heb recent nog een lekkere Vlaamse meid van 23 gescoord via een eigen advertentie op afspraakjes, rubriek betaald contact gezocht. Daarin schreef ik dat ik een jonge dame (18-25 jaar) zoek voor een sugar relatie. Zij reageerde met een leuke foto (onherkenbaar, bleek achteraf 100% te kloppen). Na wat gemail zei ik dat ik bij voorkeur zonder condoom vrij, en dat vond ze geen probleem. Sindsdien is het wekelijks feest 😜
Zo'n advertentie loont dus soms wel, al moet je af en toe wat geduld hebben, en met wat geluk zit er een goeie reactie bij.

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Heb me al dikwijls afgevraagd of daar ooit reacties op komen in die rubriek op afspraakjes. Bewijs dat het wel kan werken dus :)

johan34

Toogplakker
27 mrt 2015
163
10
Ik laat tijdens de verkennende mails vooraf hen altijd een prijs voorstellen, die ik dan vergelijk met mijn budget van zo'n EUR 1.000,- per maand.
In dit geval vroeg ze per date EUR 350,-
Ik heb een eerste afspraak tegen dit tarief laten doorgaan om te zien of het ook in real life klikte; dat was het geval.
Ik heb ze dan laten kiezen tussen een wekelijkse date aan EUR 250,- per keer (mijn tarief), of een tweewekelijkse tegen EUR 350,- per keer (haar tarief) - met dien verstande dat ik in het tweede geval zou blijven adverteren op zoek naar een betere deal ;)
Ze heeft voor mijn tarief gekozen.
Ze datet duidelijk met volle goesting, dat helpt. 😁

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Ga ook eens ad maken, of die van jou moet op zoek zijn naar nog meer sugardaddies, dan ben ik wel kandidaat

Terug
Naar boven