echte swingers

mikey23j

Snuffelaar
7 nov 2015
17
3
Je kan.eens kijken op afspraakjes.be, weet niet hoever het hier gaat op.gebied.van.fake (tot.nu toe nog maar 1x meegemaakt van de vele advertenties die ik heb geplaatst).

ncnp

Toogplakker
8 apr 2015
29
1
B4Dating :) Onlangs een date gehad die mijn meest perverse wensen ten uitvoering bracht: NZC, vaginaal en anaal fisten, champagne in kut spuiten, massaal veel squirten, en op elkaar plassen :)

A

Anonymous

Guest
zou ik ook eens graag proberen ncnp. kan je pm sturen?

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Beste swingerssite is in mijn ervaring SDC. Bijna alle serieuze swingers diw wij kennen, van vanilla tot extreem pervers, zijn daar op te vinden. Is echter wel een betaalde site en nee ik ben er op geen enkele manier mee verbonen ...

SDC Swingers: Seek, Discover, Connect

A

Anonymous

Guest
Absoluut Jeroen...sdc is een super site..als mensen op hun profiel apk goedgekeurd aangeven dan betekend het dat ze open staan voor zc..proeflid is gratis dus de moeite om eens te proberen...

fideliocpl

Snuffelaar
11 jun 2015
12
2
Zoals hier eerder gemeld SDC en chatbabe zijn hiervoor misschien de betere sites. SDC is vooral goed voor internationale contacten, handig als je vaak op reis gaat. Zodra je ziet dat de melding enkel met condoom is weggelaten kun je met wat geluk koppels en single mannen ontmoeten die ook graag bare doen. Ze hebben zelfs enkele eigen bareback groepen. Chatbabe is niet slecht maar er zitten heel wat mannen op die iedere keer anders inloggen of anoniem blijven. Daardoor te veel misbruik.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
B4dating of Afspraakjes.be, beide hebben me al dates bezorgd. Lipstickswingers vroeger ook maar daar zijn niet veel actief meer.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi my fellow perverts my beautiful wife and myself have been members of SDC for 10 years.This is where you find all kinds of swingers .
Most only look for other couples and single women
ourselves included .But others also look for single men.
Indicated by a blue icon of a single man.
SDC is also where a lot of private party's are organised in NL and Belgium.This is where there is lots of ZC action.
At one party in Breda last year I fucked 5 girls of all ages all zc.
And my beautiful wife was fucked by 7 guys 4 of them zc.
So in our experience SDC is the biggest and best site for finding
couples and single women.
The other alternative are the swinger clubs. Acantus in Belgium allow single men on Fridays.My wife found a few boyfriends on Friday's in Acantus that she meets at home
when she feels like it.
Most swinger clubs only admit couples on Saturday night.
Bareboy

A

Anonymous

Guest
As bareboy said. We've been on SDC for many years too, there is a bit less action now but all we do is fuck zc. You do need to know people to fuck often. There are also some true (single) sluts who fuck without most of the time. But we think there are way too many single man now that jerk off all day on the live video channels. It is still mostly a couples game.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik was 6 jaar geleden lid geweest op SDC.com.
Het mooie van SDC zijn de party agenda's en reizen.
Ik ging als single Guy erin en ontmoette de slechte toegankelijkheid voor de swingle heren.

Snel had ik door dat reputatie een ding is bij SDC en hoewel ik leuke gezelschappen kon bieden, kwam ik niet snel in contact met andere dames en mv stellen. Toch heb ik leuke dates gehad met dames tgirls en enkele mv stellen. De chat vond ik bagger, want daar was er sprake van kliek vorming.

Ik was ooit met een vrouw, via sdc naar een stel geweest in Hoofddorp en daar ontmoette ik een leuke gezellige man, helaas had hij geen klik met mijn vriendin en ging hij daar met jaloezie om. De vrouw van hem was lief en leuk en heeft met ons 3 genoten. Na de date was ik met mijn vriendin losgegaan op een carpool vlakbij Maarssen.
Nadien werd ik door de man constant onderuit gehaald.
Een mooi moment mbt SDC was een 2e paasdag met een mv stel, de man genoot met mijn destijds tgirl vriendin en ik genoot met zijn jongere vrouw.

Ik ben teveel leden tegen gekomen die mij te jaloers waren, snel bevooroordeeld en had grappige streken beleefd tegen mijn toenmalige partner in crime (tgirl). Gelukkig had mijn ega een te sterke persoonlijkheid en hilarische momenten volgde.

Dit hoort in mijn betekenis niet tot een open minded karakter. In 2016 had ik een heftige affaire met een trans. In de zomer van dat jaar zaten we in appartement in Karlsruhe en via SDC hadden we 3 stellen uitgenodigd voor een commerciële White party. Want er waren toen genoeg stellen die sex met een trans fantaseren. Dat leverde voor ons aardig wat op en heeft ons verblijf rijkelijk gemaakt.

Ik ben en was altijd wel een persoon die van live ontmoeting moet hebben. Mensen van SDC die me in het echt leren vonden me leuker dan op de foto's. Zo nu en dan bezoek ik weleens een publieke feestje met mijn huidige partner, waar ik al een ruime samen mee ben. En dan geniet ik van de flirts en meestal krijg ik de vraag of ik een sdc profiel heb. Ik geef altijd aan dat deze lang niet actief is en dat ik een actieve tel nr., kik account en een mail adres heb :lol: . Dit werkt voor mij beter. Ik moet wel meegeven dat mv stellen die mannen willen treffen meestal de voorkeur hebben dat je 100% bi bent.

Mijn sexuele voorkeur is, was en blijft dames en transgender dames. Voor de leden die een lidmaatschap op SDC willen proberen, is het handig om te weten dat je een soort van een kruiwagen nodig heb en open moet staan voor sexuele ontwikkelingen. Het is in mijn ogen niet de site waar je als Single guy snel een bare date kan scoren. Ik ben wel op een feestje terecht gekomen waar in een sport vrouw leerde kennen uit de buurt van Breda. Na dat feest had ik op de zondag avonden geregeld baredates met haar.

In een zin: open meer ontmoetingskanalen dan het internet en het kan soms druk worden :p

CG

Terug
Naar boven