Echte Oma sex

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
Ik weet haar naam niet meer maar ze staat regelmatig op SJ met de tekst 30 minuten pijpen voor 55 e. Heb even voor jullie gezocht maar zie haar advertentie nu niet meer. Op zich een best goed geconditioneerde dame voor haar leeftijd. Denk rond 68. Ontvangt in een soort bejaardencentrum in Rotterdam Schiebroek. Heb haar tijdens het pijpen op een gegeven gevraagd zichzelf te vingeren. Ze werd hier zo geil van dat ze na een tijdje toch inging op mijn voorstel en liet zich zo over mijn pik zakken. Naakt met cowboylaarsjes aan. Best geil. Beetje oud maar niet slecht en best aardig.
https://www.sexjobs.nl/thuisontvangst/week-aanbieding-half-uur-pijpen-nu-voor-55-euro-_1666818

deze bedoel je?
Ben daar ook wel eens geweest. Had het maar geweten dat ze zo over je pik kwam zitten, dan had ik het zeker geprobeerd.
Beetje oud ja, maar wel lekker hoor deze dame.

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
ze doet het niet in principe weet ik.

Maar blijkbaar heeft ze Michel010 wel geneukt.
Dat wil ik dus ook eens proberen zeg maar

bare-ie

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
317
58
Er staat behoudens uitzondering geen zonder condoom.
Die uitzondering hanteert zij soepel en met recente test zoals ze ook schrijft in advertentie moet het
geen probleem zijn bij haar.
Dit heeft ze dan pas weer aangepast omdat toen zo de letterlijke tekst was die ik had geciteerd.....

Peter0712

Toogplakker
17 okt 2025
231
88

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
@Peter0712 ik zou op de link klikken en de dame in kwestie zelf even een bericht sturen. Zij kan je alles vertellen

petersc

Toogplakker
4 jul 2023
76
88
Volgens mij zat er ook zo oude doos in Lelystad. Coba ofzo. Maar of ze nog werkt geen idee.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
klopt maar op girlsreview.nl staat dat het mogelijk is
ze squirt zeer makkelijk en als ze heet is is alles mogelijk

Terug
Naar boven