Echte Oma sex

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Ik weet haar naam niet meer maar ze staat regelmatig op SJ met de tekst 30 minuten pijpen voor 55 e. Heb even voor jullie gezocht maar zie haar advertentie nu niet meer. Op zich een best goed geconditioneerde dame voor haar leeftijd. Denk rond 68. Ontvangt in een soort bejaardencentrum in Rotterdam Schiebroek. Heb haar tijdens het pijpen op een gegeven gevraagd zichzelf te vingeren. Ze werd hier zo geil van dat ze na een tijdje toch inging op mijn voorstel en liet zich zo over mijn pik zakken. Naakt met cowboylaarsjes aan. Best geil. Beetje oud maar niet slecht en best aardig.
Ik weet wie jij bedoelt maar ik zie haar ad inderdaad al maanden niet, vaak roze lingerie en cowboy laarzen alleen pijpen 55e, heb je haar nummer nog?

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
@Peter0712 klopt, oud geen tanden doggy style niet mogelijk vanwege slechte knie dikke buik met de benen wijd ook moeilijk vanwege knie verder wel lief makkelijk bereikbaar reageert snel makkelijk vol te spuiten wel echt nat en geil met een tikkeltje dementie ? Een aantal keer dezelfde vraag via WhatsApp voor die prijs als andere afspraken niet doorgaan een makkelijke snelle cum Dump
hoe heb je ze dan geneukt (in welke positie) ?

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Hoi,
Ben nieuw hier.
Wat ik zoek schijnt niet of nauwelijks voor te komen.
Ik zoek een oudere vrouw,
Van 65 jaar t/m wat mij betreft 80.
Liefst nog steeds zin, maar in ieder geval gewillig.
Zeg maar,
Een echte Oma om te neuken.

Weet iemand een adresje ?

Groet, Karel.
Zeker, check je lokale bejaardenhuis daar kan je je zeker uitleven 😉

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
hoe heb je ze dan geneukt (in welke positie) ?
Missionair en dan voorzichtig omhoog getild maar buik zit een beetje in de weg, lange Lul in mijn geval is dan een plus. Fijn was het niet, geil en beetje maar niet voor herhaling vatbaar helaas want ik ben vaak in Antwerpen als afspraken niet doorgaan en het zou dan een hele mooie goedkope cumdump alternatief zijn maar vind haar niet opwindend hoopte dat ik ze anders dan de foto's zou treffen

Peter0712

Toogplakker
17 okt 2025
233
88
Hoi,
Ben nieuw hier.
Wat ik zoek schijnt niet of nauwelijks voor te komen.
Ik zoek een oudere vrouw,
Van 65 jaar t/m wat mij betreft 80.
Liefst nog steeds zin, maar in ieder geval gewillig.
Zeg maar,
Een echte Oma om te neuken.

Weet iemand een adresje ?

Groet, Karel.
En Karel nog wat gevonden?

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.257
nog zo een oude doos: Betty Sint-Niklaas zegt 60 te zijn maar doe er maar 10 jaar bij: zo ziet ze er toch uit
zit vaak met haar dikke blote borsten op chatbabe 80 uur

bare-ie

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
317
58
Terug
Naar boven