Echte of neppe borsten?

Hou je van echte of neppe borsten?

• Echte borsten.

Stemmen: 179 84,8%
  • Neppe borsten.

Stemmen: 32 15,2%

• Totaal stemmers
    211

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Naar aanleiding van de komende borstvergroting van Adelina de volgende vraag: Hou je van echte of neppe borsten?

Mijn antwoord: Ik hou van echte borsten, grote maakt voor mij niet uit.

A

Anonymous

Guest
Ben een billenman

Borsten plastic, echt, groot, klein ik vind alles lekker?

Ik ben meer van dittem

Glijmiddel

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    202,5 KB · Weergaven: 690
  • image.jpg
    image.jpg
    29,4 KB · Weergaven: 685
  • image.jpg
    image.jpg
    56,8 KB · Weergaven: 694
A

Anonymous

Guest
Glijmiddel image.jpg

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    114,1 KB · Weergaven: 685
  • image.jpg
    image.jpg
    37,3 KB · Weergaven: 686
A

Anonymous

Guest
Ik ben ook een billenman, daarom maken borsten mij niet uit, zolang ze maar echt zijn!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik zie dan toch liever foto's van echte borsten want daarvgaat dit topic over.

GM zit het weer te vervuilen :lol:

A

Anonymous

Guest
lekker ding zei:
Ik zie dan toch liever foto's van echte borsten want daarvgaat dit topic over.

GM zit het weer te vervuilen :lol:

En alles wat je ziet is Marokkaans.

Glijmiddel

Stekker

Toogplakker
27 mrt 2015
142
4
Ik mis de optie, '(bijna) alle borsten' :) In eerste instantie gaat mijn voorkeur uit naar echte borsten. Er zijn echter ook dames met siliconen borsten waarbij je het je het bijna niet kunt zien en voelen dat er aan geknutseld is. Blijkbaar zijn er chirurgen die hun vak verstaan.
Maar als je met een cup A ineens naar siliconen borsten DD gaat, dan kun je er van uit gaan dat dat niet prettig voelt en het er vaak onnatuurlijk uitziet. Bij sommige dames heb je het zelfs idee dat ze bij een lokale slager een aantal kipfilets hebben laten implanteren. Verpakt in een goede BH kan het er nog redelijk uitzien. Maar zodra ze verlost worden en het scharreltieten worden denk je soms echt dat de stagiair van dr. Frankenstein een slechte dag heeft gehad. (Denk aan de borsten van A. te DH) Qua maat heb ik geen echte voorkeur. Zolang het maar in proportie is. Een petite dame met een FF vind ik niet echt fraai net als een BWW met een cup A.

wvrkn

Snuffelaar
5 mei 2015
8
0
Echt, nep, groot of klein maakt voor mij weinig uit. Ik persoonlijk hanteer 1 criterium; alles moet in verhouding zijn dwz. sommige dames zijn gediend met een kleiner stel andere met een ruimere paar.......

mvg wvrkn

A

Anonymous

Guest
echt. En als deze hangen, des te beter. Misschien niet de keuze van de meerderheid maar het spreekt me gewoon meer aan :mrgreen:

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Er gaat niets boven echte borsten, mijn voorkeur tot maximaal C, alles daarboven vind ik niet opwindend.
Vind nep borsten ook een onsmakelijk gezicht.

Moest eigenlijk verboden worden voor gezonde dames met een maatje minder, gewoon tevreden zijn met wat je hebt.
Er zijn genoeg mannen die voor puur natuur gaan en tevreden zijn met normale borsten.
Alleen dames die door toedoen van een ziekte waarbij de borst geamputeerd dient te worden, de mogelijkheid geven om een vervangend iets te kunnen geven.

Mvg

Naked

bonkie36

Snuffelaar
1 jan 2021
19
2
Echte en hoe kleiner hoe beter. Heerlijk kleine harde appeltjes. Toen anda in de geleen besloot implants te nemen Heb ik 2 dagen gehuild :)

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Ligt volledig aan m'n bui. Soms ben ik in voor kleine tietjes, en soms wil ik de allergrootste die ik op dat moment kan vinden. Als ik in een kinky bui ben kan ik keiharde neppe borsten ook erg waarderen!

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Als ze er mooi uit zien vindt ik nep borsten ook goed!! Maakt mij niet zoveel uit en vrouw met borsten is een pre..
ik snap ook waarom vrouwen er wat aan laten doen..! Heb er al met zoveel vrouwen over gehad dat ik het nu wel snap.. of het gezond is is iets anders maar daar gaat het nu niet over!.. ;)

Terug
Naar boven