Echte naam of fake naam gebruiken

Olderlover

Toogplakker
26 aug 2020
85
19
Ik gebruik regelmatig, zeker de eerste date, vaak een fake voornaam/naam. Bij latere dates bij dezelfde dame geef ik mijn echte naam als ik de dame vertrouw en ook zij haar echte naam vrijgeeft. Al ben je natuurlijk nooit volledig zeker daarvan ;) Wie gebruikt er ook een fake voornaam/naam en hoe en wanneer?

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
I use my last name or sometimes one of my nicknames and honestly, I never ask their names or if that's their real name and now that I look at it, so

many make up their own nickname for me, chef or my favorite with 1 of my closest calls me Shockala and I call her vanilla and she has loads of

numbers and she says, just like me and any friend of her come and I know I visit them and tell her

So sadly no I don't share much personal information unless they ask, if not I don't bring it up :p :p :p

I have so many daily girls i visit for years and they don't even have my main telephone number :p :twisted: :lol: :lol: :lol:

I don't get attached or catch feelings I just enjoy my turn while I can

Baley :cool: :cool: :cool:

Bijlagen

• the pussy is never yours.. its just your turn.jpg
    the pussy is never yours.. its just your turn.jpg
    28,4 KB · Weergaven: 627

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Ik gebruik mijn echte voornaam waarom niet?
Van enkele vaste dames weet ik de echte voornaam.
Ik denk dat geen enkele dame haar echte voornaam gebruikt.

johnass

Snuffelaar
11 mei 2022
23
25
Een uit Bonaire oud-buurvrouw van mij (die mij destijds twee keer heeft "beloond' als tegenprestatie voor een vervoers- en reparatieklusje) kon mijn naam niet goed uitspreken: Jonasse. Met haar in aangename herinnering gebruik deze, een beetje aangepast.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.796
717
Ik gebruik mijn echte voornaam,maar als ze vragen vanwaar ik ben,geef ik altijd een stad in de buurt aan.
Zelfs mijn vaste dame,weet niet wat mijn woonplaats is.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik heb altijd mijn echte voornaam vermeld, want alleen daarmee kunnen ze mij toch niet identificeren. Dames die ik al lang ken en ben gaan vertrouwen, mochten meer weten en soms ontving ik ze bij mij thuis, maar anders vermeldde ik mijn familienaam en adres niet en in de tijd dat er nog telefooncellen bestonden belde ik vanuit zo'n cel eerder dan van bij mij thuis, zodat ze mijn telefoonnummer niet hadden.

Ik weet niet hoeveel dames onder een schuilnaam werken, ik weet van enkele zeker dat ze hun echte naam gebruiken (oa Maggy die vroeger in de Antwerpse Atheneumbuurt tippelde) en er zijn 2 dames die een schuilnaam gebruiken waarvan ik de echte naam ken, één heeft me die verteld toen we mekaar al lang kenden en van Henni uit het Gentse glazen straatje ben ik de naam te weten gekomen toen ze tijdens de coronalockdown in haar eigen apartement ontving.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.698
1.110
Baley zou je niet beter gewoon in het Nederlands beginnen schrijven want het wordt echt onleesbaar.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Ik gebruik mijn echte naam, Rumba

De dames kennen me zo. De meesten vind ik terug op fb of IG, ook TikTok. Als je eentje van het clubje kent vind je ze allemaal vlug. Zo ken ik kwasi heel Astraat, roemeense en albanese clan. Voor Alhambra: ook kwasi alle Hongaartjes en Roemeentjes. Chineesjes lukt me niet maar mijn mandarijn is niet je dat

Ze schrikken wel als ik dan een pm stuurt maar meestal loopt de communicatie wel vlot ;)

BareMaster

Toogplakker
28 apr 2016
60
28
Ik gebruik altijd mijn echte (voor)naam. Ik zie niet in waarom ik een naam zou moeten verzinnen.

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Ik gebruik regelmatig, zeker de eerste date, vaak een fake voornaam/naam. Bij latere dates bij dezelfde dame geef ik mijn echte naam als ik de dame vertrouw en ook zij haar echte naam vrijgeeft. Al ben je natuurlijk nooit volledig zeker daarvan ;) Wie gebruikt er ook een fake voornaam/naam en hoe en wanneer?
Ik heb er nooit een probleem om mijn echte naam / voornaam te geven . Heb ooit een dame gekend , waar ik een dusdanig goed contact mee had dat ik zonder me bezwaard te voelen haar ooit mijn paspoort heb laten zien omdat ze nieuwschierig was en omdat ze mij gebaseerd om mijn uiterlijke kenmerken altijd jonger inschatte dan ik was . En ze was verast dat ik een van de weinige was die met gebruik echte naam en leeftijd haar bezocht en ook vaker langs kwam . Want volgende haar en haar lieftallige collega's gebruiken de meeste mannen valse namen , leeftijden en vaak een secundaire telefoon ( burner phone ) do negen waar ik nooit de behoefte aan heb gehad om te doen of gebruiken . En zo is mij toen vertelt dat het veelal de zelfde valse namen waren die gebruikt werden , en veelal de zelfde smoesjes door de mannen over wie ze waren . En dat terwijl er wel een x aantal standard valse namen rondging en door de mannen werd gebruikt , dat aan de valse naam de dames konden inschatten met wat voor man ze van doen hadden . Single , in relatie m getrouwd of niet , kinderen of niet , goed slecht huwelijk , type baan , goede of slechte baan ect. Omdat vaak mannen de naam gebruikten waarover zij niet zo zeer dachten dat dat die het beste bij hun paste en die hun niet liet op te vallen . Maar waarvan zij dachten dat die het coolst klonk , omdat de meeste mannen vaak niet een hele hoge pet van een dame op hebben en ook wel een zekere hoogte van ego hadden . En natuurlijk daardoor altijd bij de dames door de mand vielen . Maar ja het is geld , en de dames spelen het spelletje gewoon en uiteraard mee , en laten de desbetreffende heren in hun fantasie waan .

dus vaak waneer de dames mij tegenkomen is er wel een soort van confusion over mijn naam . Omdat ze dan moeite hebben met ubberhoud al mijn naam , het inschatte van wie of wat ik ben . Ook over het feit dat ik geen burner phone heb of gebruik . Maar vaak ook na Langer goed contact , dat ik geen probleem heb met bvb een dame ivb met haar nieuwschierigheid mijn paspoort te tonen of op nog langere termijn zelfs mijn adderes te gegeven . Wat vaak in resulteert dat het contact beter is en word . En ik er net zoveel plezier , eerlijkheid , en op langer termijn dezelfde soort info van een dame in mijn interresse krijg . En ik nog wel eens na een bezoek aan een dame , haar mee nam en bij mij thuisbracht , en visa versa . En ik zo op die manier in eens in een gewone vriendschappen rolde en tegelijke tijd een leuke fwb kreeg .

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Never nooit je echte naam+voornaam geven! Je weet namelijk nooit of de pimp die de dates voor de meid beheert hier geen misbruik van maakt: hij zoekt jouw naam op op FB en LinkedIn en kan je mogelijks chanteren met jouw berichten naar de dvp.

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Ik gebruik altijd "Dick". En slechts een enkeling ziet daar de humor van in. En dat vind ik dan weer leuk.

Wanneer er om een foto wordt gevraagd (niet doen!) heb ik altijd de neiging om een Dick Pic te sturen. Tot nu toe niet gedaan.

ChrisG

Snuffelaar
10 jul 2023
10
5
Pff, gewoon echte naam en van waar ik ben. Ze mogen me proberen te chanteren, IDGAF. Voor mijn part filmen ze me en sturen ze het naar heel m'n vriendenlijst door. Zien ze gelijk dat ik geen kleine pik heb en nog goed kan doorduwen. Ik zie er alleen maar voordelen in... lol

Hier overigens ook m'n echte naam. Enkel de achternaam de eerste letter in dit geval. Wat maakt het ook uit. Als mensen me niet kunnen nemen zoals ik ben, dan hebben ze niks bij me te zoeken...

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Ik gebruik gewoon mijne voornaam, in mails verander ik enkel de schrijfwijze.
Als ik een schuilnaam zou gebruiken is de kans groot dat ik hem zelf binnen de kortste keren vergeten ben.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
ik zeg mijn echte voornaam, sommige echt vaste kennen mijn achternaam. Tanja de Indische kende zelfs mijn adres want zij kwam (ik ook) naar mijn thuis haha, de goede tijden. Als ik in een relatie doe ik geen paydate, mijn geld nodig voor mijn vriendin, telkens duur genoeg:D

Terug
Naar boven