Dvp met een killerbody

Jurgiejurgie

Toogplakker
31 jan 2021
86
35
Iemand een idee waar ik terecht kan voor dames met een killerbody zoals Lara en Femke binnen Nederland ?

kuttoerist

Ervaringsdeskundige
22 okt 2017
270
161
Beauty is in the eye of the beholder.
Voor elk van ons is de killerbody iets anders, gelukkig.
Van een 20-jarige met 50 kg en appeltietjes krijg ik geen stijve, zelfs toen ik zelf nog hun leeftijd had.
En met 99% waarschijnlijkheid krijgt de meerderheid van onze forumleden van "mijn" killerbody geen stijve.
Den eenen sin uhl is den annern sin nachtigall.

Jurgiejurgie

Toogplakker
31 jan 2021
86
35
Ik vroeg niet om jou mening ik vroeg om een killer body zoals Lara en Femke, misschien eerst even lezen voordat je je verhaal doet, dan kunnen we bij het topic blijven Ipv een definitie doen van persoonlijke killerbodys

Stonecold

Toogplakker
27 mrt 2020
137
101
Als jij op een normale manier zijn reactie had gelezen had je begrepen dat de definitie killerbody voor iedereen anders is, dat probeert hij aan de hand van een voorbeeld uit te leggen. Je verwijzing naar Lara en Femke is leuk maar ik weet niet wie dat zijn dus de houdbaarheid van je topic is niet lang vrees ik.

Verder zou wat meer respect naar de ander toe je sieren als reageert.

Fijne dag nog.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders en Lid Jurgiejurgie,

De reactie van Lid Kuttoerist is wel degelijk op zijn plaats in dit onderwerp naar onze mening.
De reactie van Lid JurgieJurgie is dat niet in onze ogen maar laten wij voor als nog staan.
De reactie van Lid Stonecold slaat de spijker op zijn kop naar onze mening.

Lid Jurgiejurgie aan jou het verzoek om jezelf te verduidelijken door het plaatsen van een link of foto's wie de door jou genoemde Lara en Femke zijn omdat blijkbaar niemand weet wie jij daarmee bedoelt. En probeer voortaan wat beter te lezen wat een ander lid probeert duidelijk te maken voor je met een reactie kom.

Mvg Moderatorteam

Jurgiejurgie

Toogplakker
31 jan 2021
86
35
Oké duidelijk verhaal bedankt voor de info, na speurwerk de aanvullende info bij elkaar gesprokkeld om meer duidelijkheid te creëren over killerbodys

Foto 1 is Femke uit Nijmegen
Foto 2 is Lara uit Nijmegen

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
@Jurgiejurgie: foto's 1 & 2 zijn van Femke !!! Je bedoelt foto 4 is van Lara :D En op die vierde foto kan ik geen killerbody ontdekken :eek:

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Tja, zonder een discussie te starten maar sorry. Killerbody is voor mij niet iemand met nepborsten (alleen shemales, ladyboys en transgenders mogen dit hebben). Ik houd van hangborsten en een strakke kont (ideaal als allebei is bij een dame) dus ieder heeft zijn eigen beeld. Succes verder. Ikke trouwens zelf geen killerbody haha. Ik verwijder mij terug uit deze topic. Mijn excuses.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Lara uit Nijmegen Slowaakse dame.

De dame met de kralen en ketting heeft een tijdje in Amsterdam ontvangen.
Een echte hippie afkomstig uit Spanje is alweer een hele tijd weg. Dream girl was het alles kon.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Kijk ff hoeveel ik er gerecenseerd heb op het forum klik ff op mijn naam en mijn recensies en dan pas iets zeggen

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Ik wou je niet beledigen.
En hoeft ik niet te doen.
Ik zie je vaak genoeg voorbijkomen

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Zonder moeite zei:
Er zijn genoeg dvp's met een killerbody die zonder neuken

Lara
Femke
Tanya Hasselt

Heb je misschien gegevens van de door u genoemde dames die u opnoemde en zonder doen aub?
Tenminste als deze dames in België werken alleen.

Terug
Naar boven