DVP en geile (kinky) kleding...

japiekat

Toogplakker
16 okt 2023
37
56
Ik loop al een poosje met een vraag rond:
Hoe komt het dat zoveel meiden toch altijd een beetje terughoudend zijn met het dragen van geile kleding? denk aan: string jaratel, corsetje, lakjurkje, babydoll ect?
Werkelijk in al mijn gemaakte afspraken heb ik er om gevraagd en in de meeste gevallen krijg ik wel een 'Ja" via whatsapp (planner) maarals het er werkelijk op aankomt is het vrijwel altijd "liever niet"..
En dat terwijl op de add foto's de meeste meiden dat soort dingen wel dragen.
Ligt het aan mij? vraag ik gewoon te veel of moet het anders gevraagd worden??

Thanks!!

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
421
348
Nee hoor Japiekat, ik vraag meestal ook op voorhand of ze van die lange laarzen met naaldhakken kunnen dragen. Dat is namelijk mijn fetisj.
Jij bent klant, jij betaalt, dus ook jij mag vragen en/of eisen stellen.
Als je een steak gaat eten kies je toch ook zelf hoe die gebakken moet zijn😉

japiekat

Toogplakker
16 okt 2023
37
56
🤣 goede metafoor!! In jou geval: hoe vaak heeft het meisje dan ook werkelijk hoge laarsen aan?

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
306
348
Tja luiheid en simpel op alles ja zeggen. Want als je er eenmaal bent, blijf en betaal je toch wel. Dus waarom zouden ze de moeite doen. Net als photoshoppen, mogelijkheden die niet mogelijk blijken te zijn en foto's van heel andere dames gebruiken. Ze komen er mee weg omdat de meeste mannen het accepteren. Je hebt gewoon de keus, bevalt het je niet? Dan gewoon niet betalen en weg.

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
421
348
@japiekat: als het beloofd is en ze heeft er geen aan, dan ben ik terug weg. Ik heb meestal geluk dat ze, wat dat betreft, wel woord houden.
Ik probeer ook enkel af te spreken met dames die de taal machtig zijn en heb het snel door dat er een planner tussen zit.

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Ooit aan een dame gevraagd me sliploos en kortgerokt te ontvangen en zo gebeurde.
Direct aan de deur al een tongzoen en hand in haar kruis; dan de trap op waar ze halverwege ff gespreid voorover gaat…
Eerste keer gevraagd en ze doet het iedere keer opnieuw… die meid weet wat klantenbinding is…

Terug
Naar boven