Durf je rekenen hoeveel geld al uitgegeven hobby

Voormalig lid 409

Toogplakker
21 apr 2015
99
21
Soms maak ik grofweg een inschatting van hoeveel geld ik al heb uitgegeven aan daten... een klein huis in al die jaren 🤑
Ik mag er niet teveel aan denken..
Jullie dat ook en idee van budget?

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Zo moet je niet rekenen. Dan krijg je voor alles wat je doet enorme bedragen. Een dom voorbeeld: voor hoeveel geld koffie heb je al gedronken in je leven? Dat wil ik ook niet weten.

laptar

Snuffelaar
25 jul 2023
16
11
dan hebt u een goedbetaalde baan als uw zich dat veroorlooven kan
Iedereen bepaalt nog altijd zelf waar hij zijn geld aan uit geeft, na de roof door de belastingen uiteraard. Misschien neukt vrdk gewoon graag en hecht hij veel minder belang aan andere dingen.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
ik geef ongeveer per week evenveel aan deze hobby uit, als aan mijn dagelijkse levensmiddelen. Ik wil het niet over mijn wandelcarriere optellen😁

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
ik had een tijdje dat ik teveel uitgaf aan webcamsessies (skypeprivate, myfreecams, webcamsexportaal, enz.: zeker op 10 jaren 1.000,00 euro aan credits betaald), tja haha doe ik soms nog maar toch pak minder want daar heeft alleen de overkant voordeel aan: doen alsof & acteren & geld verdienen. Daarom probeer ik telkens te sparen voor een paydate als ik single ben zoals nu.

Terug
Naar boven