(Duitsland) Forum vermelding Sex zonder Condoom strafbaar ?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Na aanleiding van dit topic, en de reactie's er op ben ik toch gaan googlen naar het hoe en waar dan zou staan in de wet, dat het vermelden en discussiëren over sex zonder condoom op een forum in België, over met name Duitsland waar het dus verboden is zonder condoom sex te te hebben, dan strafbaar gesteld zou zijn. Dus kom maar door met het artikel.
(Ik weet het, het is een kromme lange zin geworden, maar de strekking is duidelijk)

ik denk dat het complete lariekoek is, aangezien de Duitse wet ten eerste niet geldt in België en Nederland, en ten tweede deze discussies vallen onder het grond recht vrijheid van meningsuiting.

http://relaxxxboard.com/index.php/t...HPSESSID=c72197dba1864a15dc4f219faf6346a7#new
Intussen is dat zelfs een strafbaar feit, barefan, door de prostitutiewet die inging op datum van 1 juli 2017 in DE.
Er mag domweg geen enkel gewag meer gemaakt worden van seksuele diensten zonder condoom op eender welk forum.
Ik begrijp best dat je dan met je handen in de haren gaat wrijven (alvast beter dan jezelf in de handen wrijven voor de traffic). Ik zal me even nader verklaren.
Niet enkel clubs en dames die die dienst aanbieden (nzc) zijn strafbaar.
Tevens strafbaar zijn de klanten die het doen. En bijgevolg ook de beheerders van websites die die strafbare feiten mee publiceren. Jij dus.
Weten jouw leden dat ze strafbare feiten plegen (erover schrijven) die niet verjaren? Weten jouw leden dat van iedere posting het IP wordt opgeslagen op je server en dat de autoriteiten het recht hebben deze in te kijken bij strafbare feiten? Ik vraag me luidop af of jouw leden daarop zitten te wachten.
En ik vraag me ook luidop af waarom jij je eigen leden niet in bescherming neemt, en alle postings over acties zonder condoom in DE nog toelaat. Strafbare feiten, remember.

Dus heeft sexmachine hier een antwoord op, wees zo vrij het te posten, maar dan onderbouwd met een Kopie van het wets artikel.

Reacties zoals de wandelaars op RB posten worden beloond met een Ban en verwijderd. Wij zijn het Neuken Zonder forum nu eenmaal.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Als er niet over geschreven zou mogen worden, dan had volgens mij het (duitse?) ao-huren.to forum allang niet meer kunnen/mogen bestaan.
Is nog steeds een vrij actief forum...

victor

Snuffelaar
2 apr 2018
4
0
Als er niet over geschreven zou mogen worden, dan had volgens mij het (duitse?) ao-huren.to forum allang niet meer kunnen/mogen bestaan.
Is nog steeds een vrij actief forum...

Precies zo is het. Wat op RB wordt beweert is pure lariekoek. De aktie van Sexmachine noem ik flaming :twisted: gericht op het generen van zoveel mogelijk nieuwe traffic. Dat schijnt overigens goed gelukt te zijn.

Zo zijn er trouwens nog meer Duitse fora waarop openlijk wordt geschreven over sex zonder condoom.
Tabulose Huren Forum, AO-Sex mit Huren, Alles ohne, Nutten, ohne Kondom, Naturservice, Natursekt, Kaviar, Fisting

Als de Duitse autoriteiten de genoemde Duitse fora gewoon hun gang laten gaan lijkt het mij sterk dat ze naar België gaan en ons forum offline trekken :? .
Inderdaad vrijheid van meningsuiting is een groot goed en sex zonder condoom is behalve in Duitsland in geheel Europa gewoon toegestaan en er mag gewoon over worden geschreven. Gelukkig maar :D we zitten immers niet in Noord-Korea.

henkie

Snuffelaar
28 mrt 2015
7
0
Volgens mij kun je van 2 kanten naar dit vraagstuk kan kijken.
- de discussie
- de bekentenis

de openingspost bekijkt het hele vraagstuk vanaf de kant van de discussie, ik denk dat de kant van de bekentenis veel gevaarlijker is.
Het NZC zelf (de daad, niet het spreken over) valt (omdat het in Duitland is uitgevoerd) gewoon onder Duits recht.
Vraag is of de Duitse justitie met alle bekentenissen op dit forum iets zou kunnen. En ik sluit niet uit dat een rechtshulpverzoek ook nog ingewilligd wordt. Zou het om een Nederlandse site gaan dan zou ik in http://wetten.overheid.nl/BWBR0001903/2018-01-01#BoekVierde_TiteldeelX niet direct beletsels zien om de duitsers te helpen bij hun verzoek om een misdrijf op te lossen.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
nou deze website staat op een Nederlandse server. en ik dacht dat Nederland een van de veiligste landen terwereld was om een website op een server te zetten omdat daar iets geld als server geheim ofzo. Hoe het juist zit weet ik ook niet.

Wat betreft mee werken ik spreek geen woord Duits dus ik zou hun vraag niet eens begrijpen :lol: :lol: :lol:
Nee zonder gekheid ik zou niet zomaar gegevens vrijgeven totaal niet. Enkel als ik daar juridisch toe gedwongen word dan kan ik uiteraard neit anders. Maar daar buiten zijn alle gegevens op het forum veilig en worden die niet gedeeld. Niet met Duitsland en niet met andere landen. Hoewel ik aanneem dat de NSA hier wel een accountje heeft LOL

Terug
Naar boven