Duitse wetgeving ohne Kondom.

Voormalig lid 20609

Snuffelaar
3 apr 2021
17
1
Ik heb gevraagd aan een hoer of ze ook zonder condoom pijpt.
Ik krijg gelijk dit als antwoord terug. Ik heb geen idee wat de wetgeving in Duitsland is betreft ohne kondom. Loop ik nu gevaar op een forse boete?

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
497
Uitlokking is in België niet toegestaan, ik weet niet hoe het in Duitsland zit.
Iemand meer info (vermoed dat tussen de leden hier ook juristen zitten ;) )

Goed dat je bericht verwijderd hebt, je kan zeggen dat het een uitschuiver was en bedoelt voor Belgische sexwerker.

Voormalig lid 14769

Toogplakker
25 nov 2019
156
56
En hoe willen ze jou gaan beboeten? :lol:

Je stuurt enkel een appje met een vraag. Er is niks gebeurd. Volgens mij is het een standaard appje dat ze stuurt juist voor het geval ze met een undercover te maken krijgen. Dus andersom.

Ik weet ook niet wat de wet is maar zolang er nog niks heeft plaatsgevonden sowieso geen zorgen.

Wat willen ze doen, jou gaan traceren aan de hand van de locatie van je telefoon? Politie er op af sturen met een arrrestatie team? :lol: :lol: :lol:

En als het allemaal echt zo streng was was Villa Venus etc. toch ook allang opgerold? :roll:

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Betaalde seks zonder condoom is inderdaad strafbaar in Duitsland. Er staan forse boetes op.

Voormalig lid 14769

Toogplakker
25 nov 2019
156
56
Ik denk echt niet dat er iets gaat gebeuren. En hoe weet jij dat zij een foto heeft gemaakt van jouw telefoonnummer? Daar krijg je geen bericht van of heeft ze dat gezegd?

Maak je niet druk joh het was maar een vraag dat je stelde. Dat is echt niet strafbaar. Mocht het er echt van komen (wat me erg onwaarschijnlijk lijkt) zeg je gewoon dat je nieuwsgierig was. De politie heeft echt wel betere dingen te doen dan dit.

Dan moeten ze eerst bewijsmateriaal verzamelen, iemand moet dat documenteren, er een zaak van maken, langs de rechter, boetebepaling en zeker jij als niet-Duitser zijnde, zal het zeker makkelijk verlopen en een forse rechtzaak worden hoor! :lol: En dan hebben we het nog niet eens over de nep-dvp's die dan dagenlang belastinggeld verspillen om op whatsapp ontwetende mensen in een val te lokken.

Nee, als je het mij vraagt zegt ze dat om potentiële undercovers af te schrikken. Net zoals al die massagesalons beweren geen seks aan te bieden; als je er naar vraagt bij de deur of aan de telefoon zeggen ze dat het nooit mogelijk is, maar eenmaal binnen..

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
jeroom zei:
Betaalde seks zonder condoom is inderdaad strafbaar in Duitsland. Er staan forse boetes op.
Daarom ook dat de meisjes in Duitsland als het ware undercouver pijpen.

Zij mogen namelijk aan geen piemel zuigen, want dat is seks. Dus blasen zij. Op een fluit blazen valt onder de bepaling 'muziek spelen' en dat mag nog altijd zonder condoom. :D :lol: :mrgreen:

Brick

Toogplakker
18 okt 2020
36
20
Haha

Ik vroeg aan een bewaker of ik bij Paleis Noordeinde voor de deur mocht parkeren?
Krijg ik nu een boete???

Als je iemand ontmoet en je gaat met elkaar naar bed
Dan vraag en ontdek je ook van alles
Krijg je dan een boete?

Is bijna niet hard te maken voor justitie om iets te ondernemen als er zonder condoom wordt geneukt

Maak je niet sappel

Terug
Naar boven