Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alfredjkwakkie zei:Kapsones wijf? Weinig respect blijkbaar.... als dat toch haar prijs is voor onveilige sex, dan is dat toch haar keuze. Waarschijnlijk ook omdat ze het liever niet doet maar het geld goed kan gebruiken. Maar ja, blijkbaar is jouw zakgeld niet toereikend en begin je daarom te huilen.....
ROBINHOOD2017 zei:Als ik iets mag zeggen...misschien is zijn reactie een beetje over de top maar kan mij enigszins wel voorstellen dat hij haar links laat liggen.
Je ziet het veel bij de Bul/Romani club, ook in Nederland , dat ze een zeer slechte service(niet nakomen van afspraken) combineren met belachelijke eisen en bedragen. Kijk maar eens op dit forum en hookers.
Gelukkig vallen ze niet tot mijn favoriete categorie maar ze veroorzaken wel degelijk een slechte naam voor de rest van de branche.
Zal ongetwijfeld te maken hebben met het gedwongen karakter van hun werkzaamheden e/of wellicht het spel van de pooier op de achtergrond.
Je ben meer dan een jaar lid hier en dit is je eerste reactie, niets eens een recensie of nuttige tip, nee meteen een negatieve opmerking.alfredjkwakkie zei:Kapsones wijf? Weinig respect blijkbaar.... als dat toch haar prijs is voor onveilige sex, dan is dat toch haar keuze. Waarschijnlijk ook omdat ze het liever niet doet maar het geld goed kan gebruiken. Maar ja, blijkbaar is jouw zakgeld niet toereikend en begin je daarom te huilen.....