Afgelopen maandag avond na zeker een jaar afwezigheid de beruchte laufhausen van Duisburg weer eens aan een onderzoekje onderworpen. Ik wilde weten of het nog altijd zo makkelijk was als voorheen om heer cheap te kunnen neuken zonder. Ik heb hier zo'n twee uur rond gedoold en links en recht aan de deur op de vrouw af geïnformeerd. Kortom geen geheimzinnigheid en de resultaten waren verbluffend. Van de 30 dames die ik gevraagd heb deden er 12 nzc. De prijzen liep uit een van 20 tot 50 euro extra op de basis prijs van 30 euro. Intern klaarkomen was voor alle 12 geen probleem. Betrekkelijk makkelijk bleek het bij Haus 69 met een score van 4 uit 5 en ook Bleu Moon met 3 uit 5. Bij Sexpalace was het ook raak, vooral bij de dames die niet in de drukkere gangen zaten. Vulkanhaus vervolgens lastigere hier zeker verschillende dames gevraagd, maar alleen resultaat bij een Hongaarse dame. Daar waar de dames bij de andere huizen het gewoon aan de deur bespraken, nam zij mij eerst even mee naar binnen. Tenslotte bij Vulkan11 ook nog vier Roemeense dames op de bovenverdieping gevraagd en ook hier bleken extra diensten zoals nzc probleemloos te verkrijgen zijn.
Kortom voor de nzc fans is het laufhausen district van Duisburg naast venus en de tippelzone zeker een optie waar tot op heden nog altijd voldoende te beleven valt.
Kortom voor de nzc fans is het laufhausen district van Duisburg naast venus en de tippelzone zeker een optie waar tot op heden nog altijd voldoende te beleven valt.