Duisburg, Vulkanstrasse 27, begane grond, kamer 1, Roxy

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Zojuist weer eens op de Vulkaan geweest.
Toen ik nr. 25 binnen liep en gelijk rechtsaf sloeg zag ik een bekend gezicht voor de eerste kamer: Roxy (ze zat eerst een tijdje in het "halletje" als je niet afslaat maar gewoon rechtdoor gaat).
Eigenlijk was ik haar daar altijd voorbij gelopen omdat ik altijd het vermoeden had dat ze het niet zonder zou doen, boy was I wrong.
Toch maar eens gevraagd en zonder blikken of blozen gaf ze aan dat het wel mogelijk was , het zou alleen wat meer kosten: 50 euro in totaal.
Ook gelijk gevraagd of dat inclusief interne donatie zou zijn en zelfs dat bleek geen probleem... :D
Ze kleedde zich vrij snel uit en ging gelijk op het bed liggen. Ik gaf aan dat ik liever eerst mijn zaakje wilde wassen (ondanks dat ik me recent nog had gedoucht) en kreeg een goedkeurende knik. Toen dat gebeurd was liet ik me staand pijpen, daarna heb ik mijn tong even wat werk laten doen. Ze was wat lacherig maar liet mij m'n gang gaan.
Na een poosje in missionaris aan het neuken geslagen. Tijdens het neuken geprobeerd hoe ze zou reageren als mijn mond richting die van haar zou bewegen, ze deed haar mond open en begon aan een potje tongworstelen. Ook daar scoorde ze dus punten mee!
Na een poosje gaf ik aan dat ik klaar zou gaan komen, ze pakte met beide handen m'n kont zodat ik nog wat dieper in haar terecht kwam en liet me mijn zak legen. Wauw, dat was lekker.....
Weer eentje om te onthouden ;)

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Roxy... :)
Ze begon al te glimlachen toen ze mij zag lopen, hield de deur open en liet me binnen. 50 euro gegeven en elkaar geholpen met uitkleden. Toen ze begon te zoenen (met tong) onderbrak ik haar om eerst even m'n zaakje te wassen (wordt door veel dames gewaardeerd als je dat uit jezelf doet).
Vervolgens een behoorlijke tijd in 69 doorgebracht. Wel jammer dat ze niet overal even goed geschoren was...
Toen het was om in te loggen liet ik haar op haar rug gaan liggen (favoriete standje, kun je elkaar goed in de ogen kijken en lekker door blijven zoenen).
Tijdens het neuken kreeg ze weer een lachbui en begon wat rare bekken te trekken. Mag van mij, hoeft allemaal niet zo serieus te verlopen.
Ik kwam vrij heftig klaar en ze keek in het rond of er ergens een los spannings-snoer lag, want ze dacht dat ik geëlektrocuteerd werd... :lol:
Tevreden weer naar de ombudsman gelopen en een dönertje naar binnen gewerkt (krijg meestal trek na de seks).

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Tja, een recensie op je telefoon invullen gaat soms wat mis.....
Jajoh zei:
..... Toen het was om in te loggen.....
Tevreden weer naar de ombudsman gelopen.....

Dat moet dus worden:
Toen het TIJD was om in te loggen...
Tevreden weer naar de IMBISS (shoarmatent) gelopen.....
:geek:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Heb deze meid met bril gesproken en ficken ohne was niet mogelijk. Wel anaal.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Robbie zei:

Jeetje, dat is toch wel een domper(tje).
Als ik weer in de buurt van Duisburg ben zal ik eens controleren of ze er inderdaad mee is gestopt...

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Robbie zei:

Misschien had ze in die tijd even geen zin (of een andere reden om niet zonder condoom te neuken). Recent ben ik er weer langs geweest en ik kon weer zonder probleem m'n gang gaan. Misschien omdat ze mij al wat langer kent en ze met die nieuwe wet wat voorzichtiger geworden is?

Justask

Snuffelaar
12 apr 2017
24
1
Al verschillende keren normaal en anaal zonder geneukt voor 50 euro. Ze kan wel eens nukkig zijn. Jammer dat ze zo passief is en haar kut niet goed scheert.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Roxy stond al enige tijd op mijn to do lijstje. Wetende dat ze in is voor wat smeerlapperij, had ik goed gedronken en was mijn blaas overvol. Gelukkig was ze net vrij toen ik langskwam. Roxy is groter dan ik dacht. Leuk vrolijk gezicht. Vriendelijke glimlach. Aan de deur bleek €50 voor neuken in kut en kont heel normaal. Ik zei haar dat mijn blaas overvol was en dat ik liever haar mondje zou gebruiken ipv de wc. Ik zei ook dat ik ook wel wenste dat ze alles zou doorslikken. Zou ze graag doen, zei ze maar dan zou het €100 kosten.
Zo afgesproken ging ik binnen en kleedde ik mij uit. Roxy ging knielend in de douche zitten met haar mond wijd open. Ik ging voor haar staan om mij te laten pijpen. Omdat mijn blaas zo vol was kon ik met stokstijve piemel in haar keel pissen terwijl ze me bleef afzuigen. Ze slikte zoals beloofd alles door. Geen druppel ging verloren. Ze kreeg zo wel meer dan een volle pint binnen.
Nadien gingen we op bed voor het gewone werk. Nog verder pijpen, ballen en kont aflikken. Dan ging ze op doggy liggen zodat ik haar afwisselend in haar kut en kont kon neuken. Diep in haar darm klaargekomen.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Ik heb gisteravond haar aangesproken en ze gaf aan dat pzc kon voor 50 euro voor 20 min. Wat betreft nzc was ze zeer stellig....dat is altijd met. Ik vond haar ook erg chagrijnig en dat was ze de vorige keer dat ik met haar sprak (1 jaar geleden) ook. Niet alleen qua woorden maar haar hele lichaamstaal. Was voor mij de laatste keer dat ik haar overweeg.....er zijn leukere te vinden.

Terug
Naar boven