Duisburg, Vulkanstrasse 23 (2de etage) k9, Georgiana

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Zojuist deze Roemeense gesproken. Heb haar destijds in de Charlottestrasse bezocht in het pand Blue Moon 1e etage, welke nu gesloten is, maar dat was een jaar of 2 geleden denk ik. Daarna ben ik haar uit het oog verloren. In de Charlottestrasse staat overigens ook vermeld op de voordeur dat Georgiana op 23/9 E2 zit. Heb haar destijds een paar maal bare geneukt voor 40€ maar nu vroeg ze opeens 60€. Dat vond ik teveel en als compromis stelde ze 50€ voor. Ze ziet er wel lekker geil uit met haar dikke tieten en ze is stevig/mollig. Wellicht dat ik straks bij haar binnenwip en dan vindt uiteraard verslag plaats.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
En bezocht. Was maar goed dat ik vooraf meldde dat ik in haar klaar wilde komen want toen ik haar begon te neuken begon ze over klaarkomen over haar buik. Ik moest een beetje lachen dat ze na een paar minuten vroeg of ik al was klaargekomen. Natuurlijk niet want we zijn net begonnen.

Na het pijpwerk wat niet al teveel voorstelde heb ik haar nog even gebeft waar ze goed op reageerde want ze begon hevig te schokken. Daarna op haar rug en lekker stoten. Vervolgens cow-girl wat lekker was en daarna (plat) doggy en even flink doorgegaan. Afgemaakt in missio en mijn zaad diep in haar gespoten. Jammer dat ze gelijk en stuk keukenpapier pakte voor haar poes. Zie toch liever mijn zaad geil uit haar kut zitten/druipen.

Denk niet aan een volgend keer want er is toch tijdsdruk en 50€ is niet echt een koopje. Wel deed ze op mijn verzoek zwarte kousen aan em voor de rest is ze best aardig. Spreekt een beetje Engels/Duits.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Oja; ze werkt elke dag vanaf ongeveer 11.00 uur tot 02.00 uur.

Terug
Naar boven