Duisburg, Tippelzone Zooparkplatz

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
439
187
Vorige week ook naar de zoo gegaan. Ik was op zoek naar Jessi. Na een tijdje spotte ik haar op de eerste rij. Haar opgepikt en naar een rustig plekje, op de achterbank gaan zitten en BH ging los, broekje uit en ze ging op dr knieën. Heeft me eerst heerlijk gepijpt. Ze bood me dr kontje aan. Ik vroeg hoeveel mannen d'r kontje al volgespoten hadden vanavond. Ze antwoorde: "4". Ik merkte t meteen, dr sterretje was al niet meer 😉 ik heb dr uiteindelijk half staand goed anaal doorgeneukt totdat ik t niet meer volhield en dr anaal heb voorzien van een week verzamelde sperma. Het lekte goed langs dr benen af.

Zeker voor herhaling vatbaar. Volgende keer bij haar thuis afspreken
Was je voor haar kontje kwijt ook 50 euro?

donks

Snuffelaar
17 okt 2023
3
6
Misschien een stomme vraag, maar is het op vrijdag dan wel zaterdag te doen kwa drukte in Duisburg?

eagelke

Toogplakker
29 jan 2019
99
27
Net een roodharige dame gesproken op de eerste rij die zich voorstelde als Jessi. Haar gebit zag er niet goed uit eerlijk gezegd, maar wellicht kan iemand bevestigen dat dit de juiste/befaamde Jessi is?

eagelke

Toogplakker
29 jan 2019
99
27
Klopt, was inderdaad 1e rij na de dwarsweg aan de rechterkant. Uiteindelijk heb ik haar laten instappen, dienstverlening bevestigde inderdaad dat het om Jessi ging. Spijtig dat 't zo een eind om is :)

bare

Toogplakker
19 apr 2023
178
99
Tegenover haar in dezelfde rij (stonden uberhaupt maar 2 dames zaterdag) staat een wat dikkere Bulgaarse, die is ook niet verkeerd maar haalt het niet bij de service van jessi die is gewoon geiler, maar doet ook alles zonder en is een goed alternatief, want Jessi is werkelijk continu bezet, zodra ze uitstapt bij een klant wordt ze weer opgepikt

bare

Toogplakker
19 apr 2023
178
99
Trouwens nog een pro-tip voor als je niet voor niks wil rijden voor Jessi: pak haar tel.nummer even uit de advertentie, ze reageert gewoon op Whatsapp, ook als ze op de ZP is, werkt vele malen makkelijker dan steeds op goed geluk rondjes rijden

eagelke

Toogplakker
29 jan 2019
99
27
Trouwens nog een pro-tip voor als je niet voor niks wil rijden voor Jessi: pak haar tel.nummer even uit de advertentie, ze reageert gewoon op Whatsapp, ook als ze op de ZP is, werkt vele malen makkelijker dan steeds op goed geluk rondjes rijden
Goeie (pro-)tip! adv is inderdaad offline, mocht je d'r nummer even willen PM-en, zou inderdaad gemakkelijk zijn.
Ik hou VV altijd als reserve, maar de openingsuren daar zijn hoogst onbetrouwbaar, heb er om 20u30 al voor een gesloten deur gestaan.
't is 1,5u rijden, dat doe ik liever niet voor niets :)

Storm

Snuffelaar
2 mrt 2025
5
14
Afgelopen week voor de eerste keer naar de Parkplatz gereden. In het tweede rondje zag ik op de hier veel beschreven plaats de befaamde Jessi staan. Meteen in laten stappen en naar de achterste rij gereden en geparkeerd.

Flink tongen, pijpen, ballen likken en zonder condoom haar kut geneukt. Alles diep in haar kut gespoten. Heerlijk gewoon. Afgesproken dat ik later zou terugkomen voor haar kontje. In de tussentijd in het middelste pad een leuk blond klein grietje met een heel knap koppie in laten stappen. Naam leek volgens mij op Samira.

Tongen ballen likken en met één hand in haar nek en met één hand op haar voorhoofd haar lekkere waffeltje in hoog tempo op en neer gepompt over mijn stijve lul heen. Veel speeksel, proesten en betraande ogen en uiteindelijk na ongeveer 20 minuten klaargekomen.

Toen een uurtje op krachten gekomen en Jessie weer opgepikt. Duidelijk verteld dat ik voor haar kontje kwam, dat het lang zou gaan duren en dat ik heel diep en hard wilde beuken in haar anus. "Kein problem" zei de lieve Jessi. Eerst stijf laten pijpen en toen vol gas haar kont geneukt. Het rammen en beuken leek eindeloos lang te duren, ik zweette me kapot. Jessie doorstond het anale ragwerk cum laude en uiteindelijk kwam ik diep in haar kont klaar. Als afscheid nog flink getongd.

Wat een avond en zeer zeker voor herhaling vatbaar!

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
381
398
Jessi ontvangt momenteel ook weer privé in Duisburg, haar prijzen zijn wel verhoogd 80430 nzc en 100430 inclusief anaal.

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vorig jaar november vroeg ze voor alles compleet slechts 70€ en nu 100€; derhalve een forse verhoging.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
381
398
Stuur Jessi een appje en vraag het haar, afgelopen vrijdagavond was ze om 19:00 al aanwezig

Terug
Naar boven