Drone filmopname Geleenstraat Den Haag

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Tja als je er last van hebt doe je aangifte. Als het je niet boeit dan niet.
En als je vooral gaat roepen dat iedereen aangifte moet doen maar het zelf niet durft dan ben je gewoon een zielepiet

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Aangifte is niet direct noodzakelijk, melding moet je zeker maken. Kan ook anoniem.
Voor iedereen die het nog niet weet, het is voor particulieren in Nederland overal verboden om met een drone boven bewoond gebied te vliegen enen beeldopnames te maken.
Dus minimal altijd melden.
Accu's zullen leegraken en je krijgt zo'n ding van hoogte op je kop, vertel je niet meer na.

Jurgiejurgie

Toogplakker
31 jan 2021
86
35
Zal ons op weg helpen , zelf heb ik ook een drone

Iedere drone met een camera in Nederland moet geregistreerd worden bij het rdw, de laatste code van je registratie nummer moet je op de drone schrijven , dan weten de instanties waar je vliegt omdat een drone contact moet maken met meestal 10 tot 17 satellieten

Weegt je drone meer dan 249 gram dan heb je een vliegbrevet nodig

Voor degene die dit stop willen zetten rdw is de uitkomst

Jurgiejurgie

Toogplakker
31 jan 2021
86
35
Aanvullende Info //Den Haag is een No Fly zone dus meneer krijgt een dikke boete thuis en zal het dus uit ze hoofd halen om dus weer in een no fly zones te vliegen

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Ja haha.. dat zou je denken, en ik hoop dat hij het zich hierdoor realiseert.... maar tegelijk ben ik ook huiverig, deze pino had duidelijk een gigantisch bord voor z'n kop betreffend waar hij blijkbaar wel en niet mee weg denkt te kunnen komen... we gaan het zien :ROFLMAO:

Nick900

Toogplakker
5 dec 2021
29
38
Ondanks dat ik niet in deze buurten kom ben ik blij dat hij opgepakt is, want niemand zit te wachten om herkenbaar in beeld te komen, zeker niet als het ook op Dumpert staat.
Ik vraag me alleen wel af waarom die man er zoveel tijd en energie in steekt.
Ik zie het nut er niet van.

Jurgiejurgie

Toogplakker
31 jan 2021
86
35
En ja dat hij stiekem vanuit de auto filmt , zie #45 en #47 en het op YouTube zet , zal wel te maken hebben dat meneertje view geil is , ten kosten van wandelaars . En hopen dat hij wat centjes bij elkaar kan sprokkelen , zo heb je ook van die Mongolen die treinen filmen en er een aardige duit aan overhouden

Terug
Naar boven