Drone filmopname Geleenstraat Den Haag

Peter1207

Toogplakker
3 jan 2025
88
43
Hoe meer aandacht hij krijgt hoe meer hij doorgaat en wil je hem aanspreken op straat of iets dergelijks dan grote kans dat ook dat een flinke hit op YouTube wordt.
Dus wil je graag YouTube ster worden dan zou ik zeggen stap met veel bombarie op mensen af die staan te filmen op straat.
Doet waarschijnlijk niks illegaal.
Het is wel illegale, hij mag niet filmen in Den-Haag.
https://search.app/2HDmBoo2yS8rkteg7

eljuegodelhombre

Toogplakker
27 apr 2023
99
170
Ik denk ook dat het beste is om hem compleet te negeren. Beetje zielig om stoer wandelaars te filmen en daar tijd in te steken 🥱🥱🥱. Hij vindt het natuurlijk fantastisch als je hem paniekerig en nederig smeekt om je gezicht te blurren.

Op straat filmen wordt lastig aanpakken denk ik. Hij filmt Geleen, Doublet met camera buiten of vanuit een auto (geen drone). Ook Ruysdaelkade Amsterdam.

Privéhuizen filmen ben je denk ik wel degelijk strafbaar. Hij heeft eerder DS en MM gefilmd, maar filmde recent nog Park118 en Karin's Home. Hij vindt zichzelf wel het tijgertje hoor.

Peter1207

Toogplakker
3 jan 2025
88
43
Of het is 1 April grap? Dat hij iedereen opstook dat hij heeft gefilmd? Want als hij op 18 Maart de hele dag heeft gefilmd, En pas maandag 31-03,online zet! We zullen het zien.
Maar het is een mafketel 100%.

eljuegodelhombre

Toogplakker
27 apr 2023
99
170
Hij beweert behoorlijk wat lange tijdvakken gefilmd te hebben. Dat valt op als er iemand lange tijd aanwezig is op een plek. Alternatief: camera verstoppen of ergens ophangen. Ook dat valt op. In beide gevallen: een kansloze actie onder het mom van 'journalistieke vrijheid of artistiek'. Laat me niet lachen. Speciaal een website gecreëerd, een auto gehuurd, met scooter door een straat rijden. Dure hobby..... maar dat is die van ons ook 😆

Voormalig lid 45311

Snuffelaar
30 jun 2024
17
4
Iedereen die zegt negeren zijn mensen zonder ruggegraat die over zich heen laat lopen. Gewoon aangifte blijven doen bij de (zeden)politie, hij heeft al waarschuwingen gekregen.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Op de wallen met name de Bloedstraat worden klanten gefilmd als ze bij een hoer vandaan komen. Staat zelfs op youtube

Peter1207

Toogplakker
3 jan 2025
88
43
Op de wallen met name de Bloedstraat worden klanten gefilmd als ze bij een hoer vandaan komen. Staat zelfs op youtube
Ja ik heb het gezien, deze mafketel heeft overal .... aan.
Geen respect heeft hij.
Hij is zeker jaloers dat hij niet kan neuken daarom maar filmen die graftak/ mafketel.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Verschillende filmpjes uit de Bloedstraat en daar gemaakt. Rechtsboven als je vanaf de gracht komt. Boze bewoner misschien? In ieder geval staan er een paar shemaleliefhebbers op youtube.

Laatst bewerkt door een moderator:

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
139
Hah! dit vind ik dan toch wel weer even leuk om te zien :LOL:.. Natuurlijk had het beter voor iedereen geweest als die gast het gewoon nooit gedaan had, maar dat hij dan gepakt wordt en er toch wel duidelijk wordt gerapporteerd wordt nu dat hij was gewaarschuwd dat het niet mocht!! en nu wederom in de fout gaat!! hahahaha.... die gast stond toch overal zo leuk te verkondigen "dat het wel mag". Laat er maar lekker dikke consequentie aan hangen voor die gast.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Misschien drone in beslag genomen en geldboete. Hangt ervan af welke drone hij gebruikte. Voor speelgoed drones gelden minder strenge regels. Zal allemaal wel meevallen.

Terug
Naar boven