Drone filmopname Geleenstraat Den Haag

Voormalig lid 45311

Snuffelaar
30 jun 2024
17
4
Er wordt steeds meer filmpjes online gezet, ook met gezicht als thumbnail. Kunnen we hier wat aan doen? Want dit is gewoon soort van chantage. Voorbeeld:

Voormalig lid 45311

Snuffelaar
30 jun 2024
17
4
Het gaat niet eens om of je mag vliegen of niet daar. Hij neemt ook lopend op met een (verborgen?) camera en zet de gezichten duidelijk online of zet een camera in een auto voor de ramen. Kunnen we dit niet melden bij de politie voor schending van privacy en poging tot smaad en misschien zelfs chantage?

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Klacht indienen bij YouTube dat dit verwijderd moet worden en ook het account blokkeren van de maker

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Niet normaal dit. Het laatste gedeelte van de film is zo te zien gewoon in de straat gefilmd. Gezichten zijn vol in beeld.

Theghost

Toogplakker
29 okt 2020
47
5
Op het laatst zie je wel duidelijk de koplampen van iets schijnen, waarschijnlijk zo een figuur op een fatbike

Peter1207

Toogplakker
3 jan 2025
88
43
Op het laatst zie je wel duidelijk de koplampen van iets schijnen, waarschijnlijk zo een figuur op een fatbike
Hij zelf zat in een auto! Ik heb het filmpje niet afgekeken, wat ik haat deze trekpop.
NOOIT HEEFT HIJ RESPECT VOOR IEDEREEN DIE DAAR ZIT OF LOOP. IK KAN NOG MEER SCHELD WOORDEN GEBRUIKEN MAAR DAN HEB IK EEN BAN TEPAKKEN HIER! EN MISSCHIEN LEEST HIJ HIER MEE, HIJ HEEFT EEN ACCOUNT OP girlsreview.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Doe een melding bij https://www.meldmisdaadanoniem.nl/ en ja je bent daar ook echt Anoniem.
Er worden van jou geen gegevens genoteerd en/of opgeslagen alleen de informatie die je geeft.
Zij kunnen dan contact leggen met iemand van de politie eenheid Den Haag en die gaan er wel
naar kijken gok ik n.a.v. wat ik gezien heb op de beelden.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Haha ja kansloos inderdaad.
En lach me rot "kunnen WE geen aangifte doen".
Wtf zijn "we"? Als je dat vind doe het dan gewoon.
Waarschijnlijk wil of durf je het zelf niet maar hoop je wel dat een ander het doet. Dan moet je het niet "we" noemen he. Lol.
Die gast die het filmpje maakt leest dit, lacht zich een breuk en gaat gelijk weer nieuwe beelden maken.

Peter1207

Toogplakker
3 jan 2025
88
43
Ik zag net dat Tigermedia op 18 Maart de hele dag heeft gefilmd in de Geleenstraat, op 31 Maart komt het op YouTube testaan als je niet inbeeld wil komen , moet je een pasfoto sturen, dan wordt de geblurd! Wat een mafketel is hij, 0,0 % RESPECT VOOR DE BEZOEKERS EN DE DAMES.

eljuegodelhombre

Toogplakker
27 apr 2023
99
170
Je bent niet veilig in de Geleenstraat, niet in de Doubletstraat, maar hij filmt ook in Amsterdam en zelfs voor de ingang van privéhuizen in Zuid-Holland. Deze gozer moet serieus gestopt worden, want vroeg of laat kom je in beeld als je in die contreien rondloopt.

Peter1207

Toogplakker
3 jan 2025
88
43
Je bent niet veilig in de Geleenstraat, niet in de Doubletstraat, maar hij filmt ook in Amsterdam en zelfs voor de ingang van privéhuizen in Zuid-Holland. Deze gozer moet serieus gestopt worden, want vroeg of laat kom je in beeld als je in die contreien rondloopt.
Maar hoe kan je deze mafketel stoppen? Zal wel niet makkelijk gaan.

Jatoch020

Toogplakker
3 jul 2019
191
175
Ik heb een tip… gewoon goed kijken welke dag het is en tijd
Vraag ene lokale winkel voor beelden
En verzamel als leden geld in om de lokalen te betalen
Time precies het moment welke mensen worden gefilmd wanneer hij langsloopt en bam je hebt hem

Of welke auto er staat te filmen

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
139
echt een knurft overigens.. even los van hoe belachelijk hij bezig is..
Maar ik zag dat hij een filmpje heeft staan met duidelijk oude hergebruikte footage, waarop hij dan wel mensen heeft geblurred, maar niet iedereen... Maar dat was origineel gemaakt onder "yellow tiger" en nu noemt hij het "purple tiger".. whoo nee herkennen we niet hoor, maar het logo van yellow stond op de oude footage dus heeft hij ook maar een blur blokje overheen gezet.. whaaa ook sorry..

en er staat er nu ook eentje met een datumstamp "31 maart 2025".. ik vermoed dat hij het pas die dag wil releasen ook haha, maar datestamp klopt ook niet dus. echt een knurft..

niet echt mijn straatje dus heb er zelf geen last van, maar man wat een gast...

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Hoe meer aandacht hij krijgt hoe meer hij doorgaat en wil je hem aanspreken op straat of iets dergelijks dan grote kans dat ook dat een flinke hit op YouTube wordt.
Dus wil je graag YouTube ster worden dan zou ik zeggen stap met veel bombarie op mensen af die staan te filmen op straat.
Doet waarschijnlijk niks illegaal.

Terug
Naar boven