dreamotel

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
hoi hoi,

Zeg ik vroeg me af waarom er tegenwoordig zo weinig gangbangs worden georganiseerd in het dreamotel?
Heeft dat een speciale reden ofzo?

grzz

discretesex

Toogplakker
28 apr 2015
31
0
Wat denk je zelf?
Er is genoeg politie invallen geweest en teveel controles op illegaliteit. Slechte reclame e!

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ik niets van politie invallen eigenlijk.
Wat is er dan gebeurd en zijn er mensen opgepakt en wat waren de gevolgen voor hen?
Misschien ergens kranten artiekels?

gblover

Toogplakker
11 mei 2015
137
5
Ik heb hier of elders nog nooit gehoord van invallen in Dreamotel en ben daar al dikwijls naar GB's geweest !

johan34

Toogplakker
27 mrt 2015
163
10
Volgens mij komt dat gewoon doordat de organisator van de meeste gang bangs daar er nu minder organiseert :mrgreen:
Daarnaast is de man van gangbangstars.nl naar een ander adres in Antwerpen overgeschakeld.

A

Anonymous

Guest
Wacht tot Fergie met een uitleg komt, want die komt zeker.

wegkapotjes

Toogplakker
28 apr 2015
47
0
Er was jaloersheid van pooiers in het spel en van bars/clubs die er van baalden dat de meisjes er "zelfstandig" gingen werken en daarom zijn ze op de parkeerplaats gaan staan om klanten die met dames meegingen bij de politie te tippen! Dat was natuurlijk gefunden is frsessen voor de flikken!
Daarbij komt nog dat er auto's van klanten werden gemolesteerd door bontkraagjes vriendjes van dames.
Daar is één en ander dus door gekomen.
Van gangbangs weet ik pers. niet veel af want ik ga 1op1 of doe er trio's...
Grtz. Wegkapotjes.

A

Anonymous

Guest
johan34 zei:
Volgens mij komt dat gewoon doordat de organisator van de meeste gang bangs daar er nu minder organiseert :mrgreen:
Daarnaast is de man van gangbangstars.nl naar een ander adres in Antwerpen overgeschakeld.

ben er laatst nog geweest op een bare gangbang waar ik joeri trof die dus vertelde dat de zwaantjes uit het antwerpse flink huis aan het houden zijn onder de organisators de meeste zijn bekend en gesignaleerd ..
dit om illegaliteit tegen te gaan dit na aanleiding van die 2 meisjes van 14 & 15 jaar die afgelopen maand in het nieuws zijn geweest omdat ze verschillende nachten in het gevang hebben door moeten brengen van wegen het niet op kunnen vangen in een opvanghuis

klopt de gangbangstars heeft een ander locatie in antwerpen maar daar worden de gangbangs niet zo druk bezocht als in dreamotel
hij werkt ook meer in nederland
de andere organisator is uit geweken naar kortrijk omgeving

en daarbij het is zomer waardoor er ook minder opkomst is dus minder opbrengsten !

Terug
Naar boven