Dreamotel - Wommelgem

kaaskop

Toogplakker
8 okt 2023
60
34
Dit bericht is gerapporteerd.
Ik heb een vraag over de meiden in Dreamotel. De club van Sonja ect. Ik ben alleen maar ben Evy geweest maar ik houd de advertenties en recensies ook in de gaten.

De meiden zien er leuk uit, lekker strakke lichamen. Maar ik zoek wel wat meer GFE, langere dates, geen cumdump van een half uurtje.

Zitten er meiden bij die dat wel fijn vinden? Die Evy stond er best voor open, ik ben daar gewoon twee uur geweest. Maar ik heb geen zin om naar buiten gewerkt te worden.

Dus tips zijn welkom!

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
444
189
Weer al een andere Vera vorige 2 waren met tatoo ben benieuwd welke je nou aantreft

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
421
348
Ik vraag mij af hoe je bij één van deze meisjes twee uur kan doorbrengen. Absoluut geen gfe, met moeite vier woorden Engels na elkaar... Je kan toch geen twee uurtjes neuken?🤔

kaaskop

Toogplakker
8 okt 2023
60
34
Ik kreeg er wel een gesprek uit, maar ik gebruik ook Google Translate. Ik doe ook veel aan voorspel. Maar ze moet er dan zelf op dat moment wel voor open staan om mee te spelen. Dat is natuurlijk niet altijd het geval.. Bij Evy lukte het mij redelijk, ik had liever wel een beetje meer gewild. Maar soms staan dames er helemaal niet voor open, en dan ben ik daar echt voor niets. Bijvoorbeeld dames die niet willen zoenen en bijna niet mag aanraken, alleen snel sex, dat is niets voor mij.

Terug
Naar boven