Stekker
Toogplakker
- 27 mrt 2015
- 142
- 4
N.a.v. Bareboy's oproep en Glijmiddel's opmerking over de email- printout, mail en belmafia' in dit topic: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=11&t=157 Leek het mij slimmer om hier in een nieuw topic op voort te borduren.
Je bent niet gek Glijmiddel. (Al ken ik weinig echt normale mensen) De printout-, app- mail- en belmafia is al zo oud als de weg naar Rome. (pun intended) en valt lastig of niet uit te bannen. Waar mannen zijn, daar wordt geluld over vrouwen en dvp's. Niet iedereen gaat daar even discreet en slim mee om.
Wie kent niet de bangalijsten. Reken maar dat er slimmeriken zijn die met een uitgeprinte lijst naar een meisje gaan. "He dushi hier heb je een Breezer. Show mij je poenie, want ik zie dat je op de lijst staat die ik van mijn matties kreeg." Ten tijde van de VOC Matrozen werden er zelfs scabreuze liedjes over gemaakt. (De printer, mail en whatsapp was toen nog niet uitgevonden. Je moet wat...)
Het gerucht gaat dat er matrozen waren die een Hottentot vroegen om haar 'schamelheid' te laten zien. Want dat had hij gehoord in een lied.
Wil je dit soort zaken toch voorkomen. Dan kun je je adressen niet delen of je zou misschien een 10 geboden op kunnen stellen voor (nieuwe) leden.
Een eerste aanzet:
1) Deel met ons je beste bare adressen en ervaringen opdat wij onze beste bare adressen en ervaringen zullen delen
2) Gij zult geen dvp aanzetten tot het verlenen van bare diensten met behulp van uitgeprinte recensies.
etc.
Glijmiddel zei:bareboy zei:Hi Boys
Please be more discreet when you visit girls mentioned here in the forum .Do not mention the forum or their review .
I just had to deal with a angry girl who knew it was me who wrote about her here in the forum.
Because a fool showed her review on his phone.
Use your brain in your head not your penis .If this happens again I will stop posting on the Forum .
Bareboy
En maar zeggen dat ik altijd gek ben met mijn term de app, bel, mail maffia.
Bareboy is een door mij gewaardeerde poster die dit nu dus ook meemaakt.
Heb het ooit meegemaakt dat een dvp mij een uitgeprinte recensie onder de neus duwde en vroeg weet jij wie Choi Kwai is? ( was nog in de tijd dat er geprint werd hahaha)
Sorry heb de verkeerde post van bareboy geciteerd maar lees het bovenstaande
Glijmiddel
Je bent niet gek Glijmiddel. (Al ken ik weinig echt normale mensen) De printout-, app- mail- en belmafia is al zo oud als de weg naar Rome. (pun intended) en valt lastig of niet uit te bannen. Waar mannen zijn, daar wordt geluld over vrouwen en dvp's. Niet iedereen gaat daar even discreet en slim mee om.
Wie kent niet de bangalijsten. Reken maar dat er slimmeriken zijn die met een uitgeprinte lijst naar een meisje gaan. "He dushi hier heb je een Breezer. Show mij je poenie, want ik zie dat je op de lijst staat die ik van mijn matties kreeg." Ten tijde van de VOC Matrozen werden er zelfs scabreuze liedjes over gemaakt. (De printer, mail en whatsapp was toen nog niet uitgevonden. Je moet wat...)
Bon: Levenstekens – Judith Brouwer"Er deden destijds talloze scabreuze liedjes de ronde die op ondubbelzinnige wijze verhaalden over de gewilligheid van de vrouwen in Oost-Indië. De prostitutie tierde in Batavia zo welig dat hoeren zelfs de schepen die op de rede lagen bezochten. Verder deed elk VOC-schip onderweg naar de Oost verplicht Kaap de Goede Hoop aan. Vele soldaten en matrozen maakten van de gelegenheid gebruik daar aan wal te gaan, wat te eten en te drinken en dames van lichte zeden te bezoeken. Toentertijd was bekend dat de Kaapse Khoikhoi, toen Hottentotten genoemd, er naakt of halfnaakt bijliepen. Reizigers waren zeer geboeid door de vrouwelijke geslachtsdelen. Zij hadden er zo'n grote belangstelling voor, dat die een toeristische attractie werden: in ruil voor wat tabak toonden de Khoikhoivrouwen hun 'schamelheid'."
Het gerucht gaat dat er matrozen waren die een Hottentot vroegen om haar 'schamelheid' te laten zien. Want dat had hij gehoord in een lied.
Wil je dit soort zaken toch voorkomen. Dan kun je je adressen niet delen of je zou misschien een 10 geboden op kunnen stellen voor (nieuwe) leden.
Een eerste aanzet:
1) Deel met ons je beste bare adressen en ervaringen opdat wij onze beste bare adressen en ervaringen zullen delen
2) Gij zult geen dvp aanzetten tot het verlenen van bare diensten met behulp van uitgeprinte recensies.
etc.