door de bomen het bos..

Wijsneus85

Snuffelaar
29 apr 2022
3
2
Ik ga waarschijnlijk dinsdag die kant op. Rond 9 uur vertrekken vanuit Gelderland toevallig iemand die ook naar een van deze clubs gaat. Wellicht goed plan om samen te gaan…

kokohoi

Snuffelaar
5 aug 2016
19
43
Ik ga binnenkort door Duitsland en ben van plan een of meerdere FKK's te bezoeken. Ik bezoek al 10 jaar DVP's (overgrote meerendeel NMC), maar FKK heb ik nog nooit gedaan.

Wat kan ik verwachten, loopt iedereen daar vol naakt rond, of met een handdoek of badjas?
En heeft iemand tips hoe ik het beste kans heb op bare?

Bedankt alvast!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dames lopen er naakt al of niet met een handdoek omwikkeld. Mannen geen badjas maar een handdoek om hun middel. Er zijn soms wel mannen met badjas maar niet gebruikelijk en moet je zelf meenemen.

Bare seks is gebruikelijk in FKK's net als een blowjob zonder condoom (PZC)
Er zijn gradaties te weten:
ao-light = NZC maar geen CIP
full service = NZC met CIP
en veilige seks dus NMC

Als een dame beperkingen heeft zal ze dat doorgaans op de bank kenbaar (moeten) maken want op de kamer met de beperking(en) komen is m.i. te laat.

Roykewilwel

Toogplakker
28 sep 2021
102
205
@kokohoi
Wanneer ben je van plan te gaan?

Ik ben van plan morgen of dinsdag naar Villa Venus te gaan. Zou het sowieso leuk vinden om daar medewandelaars van dit forum te treffen. Nog iemand die morgen of dinsdag gaat?

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Ik ga binnenkort door Duitsland en ben van plan een of meerdere FKK's te bezoeken. Ik bezoek al 10 jaar DVP's (overgrote meerendeel NMC), maar FKK heb ik nog nooit gedaan.

Wat kan ik verwachten, loopt iedereen daar vol naakt rond, of met een handdoek of badjas?
En heeft iemand tips hoe ik het beste kans heb op bare?

Bedankt alvast!
Fijn dat je je zo goed hebt ingelezen..... zeker ook post 9 van mij en andere input gezien. De tip voor jou om grote kans op bare te hebben; leer lezen en denken

kokohoi

Snuffelaar
5 aug 2016
19
43
Fijn dat je je zo goed hebt ingelezen..... zeker ook post 9 van mij en andere input gezien. De tip voor jou om grote kans op bare te hebben; leer lezen en denken
Ben je op je kleine pikkie getrapt omdat ik een van je posts waar mijn vragen totaal niet worden beantwoord niet heb gelezen?

Als je niks te zeggen hebt reageer dan gewoon niet, droeftoeter.

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Nee hoor... vragen naar de bekende weg, want er staat nog veel meer op het forum, is vaak veelzeggend. De meeste van jouw vragen, zo niet allemaal, zijn zelfs in dit onderwerp besproken. We zien jouw verslag dus wel verschijnen...

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
M-Exclusiv kan worden toegevoegd aan het lijstje:

- reistijd auto
Komende uit richting Arnhem is het vanaf Rees gedaan met de snelweg-pret en moet je nog ongeveer 70km afleggen over autoweg / binnenweg

- theke: ranking nav sympathie
als je haar een fooitje geeft is ze super dankbaar

- roken: ranking nav ontmoediging
behalve in huiskamer kan overal gerookt worden

- douches: goede straal? temperatuur doceerbaar?
twee regendouches met redelijke temperatuur

- huiskamer ruimtelijk of krap?
ruim

- huiskamer actie mogelijk ? (HJ / BJ / Full action)
BJ op de bank is soms mogelijk

- peeskamer live action (deur open voor voyeurs of Spit Roast invite)
geen idee of dit hier kan/gebruikelijk is

Terug
Naar boven