door de bomen het bos..

Jean Vissers

Toogplakker
13 apr 2015
30
4
Stel je laat je pijpen op het bankje en komt deceerste ronde al snel klaar in haar mond? Dan moet je ook direct daar afrekenen ? Vraag dit voor een vriend.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Misschien ben ik over correct maar pijpen op het bankje is in principe een kamergang afrekenen, ook als je de kamer "niet haalt".

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Je moet het op de bank niet zover laten komen dat je al klaarkomt. De bank is in weze bedoeld als voorpret dus hou je een beetje in zodat je op de kamer je gang kan gaan.

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Bij deze mijn persoonlijke 2024 rankings van RTC clubs (excl Luderland Leverkusen)
(1) is best, (5) is slechtst

- reistijd auto: hoe dieper in NRW des te meer kans op files
1)Venus 2)Grimberg 3)Romantika 4)Arabella 5)Verena

- theke: ranking nav sympathie
1)Verena 2)Romantika 3)Arabella 4)Venus 5)Grimberg

- roken: ranking nav ontmoediging
1)Verena 5)Grimberg

- douches: goede straal? temperatuur doceerbaar?
1)Verena 5)Arabella

- huiskamer ruimtelijk of krap?
1)Verena 2)Venus 3)Romantika 4)Arabella 5)Grimberg

- huiskamer actie mogelijk ? (HJ / BJ / Full action)
1)Venus 2)Grimberg

- peeskamer live action (deur open voor voyeurs of Spit Roast invite)
1)Venus

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Vergat nog een criterium
- sfeer: van levendig(1) tot gezapig(5)
1)Arabella 2)Verena 3)Romantika 4)Venus 5)Grimberg

disclaimer: bevindingen zijn gebaseerd op persoonlijke belevenissen en in het geval van Arabella en Verena op een eenmalig bezoek in 2024

nixus

Snuffelaar
6 apr 2017
20
15
roken: ranking nav ontmoediging
Op 2) Venus (rookruimte naast huiskamer)
3) Romantica 5) Arabella

douches: goede straal? temperatuur
Op 2) Venus, Romantica en Grimberg

Goede ranking van deklos.
Bovenstaand zijn aanvullingen.
Live Action en toekijken : 1) Grimberg 2) Venus 3) Arabella
Sfeer : zeer persoonlijk en wisselend afhankelijk van publiek, dames en tijdstip.
Maar op 1) Venus (ivm oa muziek), 2) Arabella 3) Grimberg 4) Verena en Romantica. 5) Luderland

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Toegift betreffende RTC dames: heb me in 2024 uitstekend vermaakt bij:
- Arabella - Angelina
- Grimberg - Daria Natascha Sarah
- Romantika - Maria
- Verena - Monika
- Venus - Bahar Helena Maria Madalina Sonja

ps: heb Arabella en Verena slechts eenmaal bezocht in 2024 - mogelijkerwijs mis ik hierdoor wat toppers
pps: hoop dat topic starter @motormuis is not overwhelmed

Laatst bewerkt:

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Venus heeft wel een huiselijke uitstraling maar de manier waarop de bankjes staan, ze wijzen allemaal dezelfde kant op, werkt daar vind ik niet zo aan mee. Je hebt weinig overzicht als er publieke actie is en het is net een tribune voor de dames om de mannen te begluren die een drankje pakken.

Misschien is het dat ook wel .

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Nu je het zo zegt: een aangepaste layout zal waarschijnlijk meer sfeer brengen.
Bank 4/5 omdraaien en bank 8/9 langs wand plaatsen is wellicht beter?
1735216472326.png

Bijlagen

• 1735215505419.png
    1735215505419.png
    179,8 KB · Weergaven: 56
Laatst bewerkt:

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
En de arme meiskes op 1, 2 en 3 dan? Op de blauwe plekken? We hebben nog wat zitruimte nodig zonder dat we meteen naast een dame neerploffen.

Kees-61

Toogplakker
7 okt 2020
152
35
Jasmin met de grote tieten was ook lekker. Tijdje niet meer gezien. Zat meestal op plek 14

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
wat denk je zelf dat er veel 18 , 19 jarige zich voor zon lage prijs zich laten neuken zc en dan ook nog liefst anaal en een beetje knap. Die zijn zowiezo heel schaars en die vragen meestal hele ander bedragen

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
ieder zijn voorkeuren.. zolang met maar legaal blijft... het heeft mijn persoonlijke interesse niet maar ik zou mij eens, via een Duits forum, in FKK Dietzenbach verdiepen. En dan niet zeuren dat het niet naast de deur ligt... een mens kan niet alles hebben..... Denk trouwens ook dat deze vraag 'off topic' is.

Raoul78

Snuffelaar
29 jan 2024
12
8
Weet niet goed waar ik het moet plaatsen dus maar even hier….

Volgende week eindelijk weer eens naar NRW voor werk. Op basis van afstand wil na mijn verplichtingen VV of Grimberg bezoeken. Met beide ben ik bekend alleen ben ik er nog nooit na 21:00 geweest (deze keer ga ik niet aan het diner ontkomen 😞). Is er dan nog wat te doen of loopt het dan al ten einde? En zo ja, VV of Grimberg?

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Raoel, als ik andere berichten lees, dan is er na 21.00 uur niets of niet veel meer te doen. Ondanks dat sluiting om 23.00 uur.
Je kunt het natuurlijk proberen, misschien dat je nog even snel naar binnen mag.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Rond 21 uur en niet veel later kun je meestal een laatste kamergang maken. Alle RTC-clubs sluiten zeker rond 22 uur of nog iets eerder en 23 uur, wat op de website staat vermeld, klopt dus echt niet.

Ik zou nooit veel later als 19 uur deze clubs bezoeken en zeker niet als je met een bepaalde dame wilt gaan kameren want wellicht heeft de dame, als jij de club binnentreedt, op dat moment een lange kamergang of ze vertrekt wat eerder omdat ze moe is of ze stopt vroegtijdig om een andere reden.

Terug
Naar boven