Donna - Dordrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jason26drenthe

Toogplakker
15 dec 2023
51
20
Goed dat je hier het topic aansnijdt.

Het is voof mij simpel.
Neuk je bare loop je een risico klaar.

Ga je naar een barebang dan is het risico groter.
Ga ja naar dames die 4/5 klanten of meer per dag hebben dan loop je ook een risico.

Ja als man lijkt het me uit respect voor jezelf goed om met regelmaat te testen.

Tot 2x toe ben na bezoek Donna 1x barebang en 1x 1 op 1 contact thuisgekomen met een SOA.

Is de dame verantwoordelijk? Nee.

Maar als er netjes met de dame contact wordt opgenomen, dan verwacht een reactie in de zin van… vervelend ik laat me testen.

Meer is er niet nodig.
Maar deze dame reageert niet.

Dan loop je de kans dat er op een forum alsnog wordt gepost over een opgelopen SOA.

Wil en wilde verder de dame niet zwart maken hier.

Daarnaast stoor ik me aan zogenaamde klanten die alleen maar in verdediging van 1 dame posten.

Klein onderzoekje verder laat zien dat dit geen klanten maar vrienden/pooiers of anders zijn.

Los daarvan hoop ik voor Donna of onder welke namen ze nog meer actief is dat ze netjes omgaat met alle klanten.

En dat de schade voor haar en klanten deze keer beperkt is gebleven.
Hilarisch dat dit samenhangt van onwaarheden maar ach prima.

Trnighteld

Toogplakker
11 okt 2024
48
68
Misschien wordt het tijd dat dit topic eruit gesloopt word.

Is al veel te lang geleden.
En niet relevant meer.
En dame waar het over gaat wordt hier niet mee geholpen.

Los van het feit dat bovenstaande kant en klare onzin is.
Deze dame werkt hygiënisch en schoon.

Ken haar al jaren en nooit wat opgelopen!
Ken haar ook niet als iemand die klakkeloos mee om zou gaan.

@Moderator kan dit topic dicht?

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Zie dat mijn aanvulling al weer is verdwenen. Het bespreken van soa uitbraken zijn dus nog steeds taboe.
Succes bij Donna

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Snap wel dat de fanboys, of op andere wijze bij Donna betrokken zijnde personen, proberen dit te downplayen, maar feit blijft dat ik, na enkel Donna bezocht te hebben, met een dubbele soa thuiskwam. Voor de duidelijkheid, want begrijpend lezen is voor sommigen een uitdaging, ik ben in die periode bij niemand anders geweest, Donna is simpelweg de enige bij wie ik de besmetting opgelopen kan hebben. Dus je kunt ontkennen wat je wilt, dit zijn de feiten.
En zal het nog een keer uitleggen want mijn vorige antwoord is op mysterieuze wijze verdwenen; anderen kunnen negatief getest zijn als ze Donna eerder geneukt hebben dan degene bij wie de soa vandaan kwam. Ook hoeft Donna zelf niet besmet geraakt te zijn, want niet elk contact leidt tot een besmetting. Ook beschermt het slijmvlies in een kut tot op zekere hoogte tegen besmetting. Maar dat zal je ook allemaal wel ontkennen.

fun4all39

Snuffelaar
1 jan 2025
7
2
Snap wel dat de fanboys, of op andere wijze bij Donna betrokken zijnde personen, proberen dit te downplayen, maar feit blijft dat ik, na enkel Donna bezocht te hebben, met een dubbele soa thuiskwam. Voor de duidelijkheid, want begrijpend lezen is voor sommigen een uitdaging, ik ben in die periode bij niemand anders geweest, Donna is simpelweg de enige bij wie ik de besmetting opgelopen kan hebben. Dus je kunt ontkennen wat je wilt, dit zijn de feiten.
En zal het nog een keer uitleggen want mijn vorige antwoord is op mysterieuze wijze verdwenen; anderen kunnen negatief getest zijn als ze Donna eerder geneukt hebben dan degene bij wie de soa vandaan kwam. Ook hoeft Donna zelf niet besmet geraakt te zijn, want niet elk contact leidt tot een besmetting. Ook beschermt het slijmvlies in een kut tot op zekere hoogte tegen besmetting. Maar dat zal je ook allemaal wel ontkennen.

na 1 dag merkte je al wat toch ??? yeah right
en ik zeg alleen dat ik wel clean ben na bezoek, zoals meer heren.
en ik ben geen fanboy en ook niet betrokken bij haar.

volgens mij heb je gewoon een nare ervaring gehad en reageer je dat zo af.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven