Donna - Dordrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xpuitsna

Toogplakker
12 okt 2024
47
32
Geprobeerd dame zelf te bereiken maar niet beschikbaar.
Na laatste gb thuisgekomen met Chlamydia ik waarschuw hier maar even.
Is natuurlijk een risico maar voor heren die hij haar geweest zijn.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Heb je haar ingelicht? Ben daar ook geweest, dus ga maar even testje doen.

Xpuitsna

Toogplakker
12 okt 2024
47
32
Heb berichten gestuurd maar die komen niet aan.
Vandaar de post hier. Had het haar liever aan haar klanten laten communiceren

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Hopen dat een dame zelf meldt dat ze waarschijnlijk een soa verspreid is slecht voor business, dus dat hoef je niet te verwachten.
Dank voor de melding.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Heeft iemand nog contact gehad met Donna over haar soa? Ik ben ook positief op chlamydia getest na een bezoekje aan haar. Zou wel zo netjes zijn als ze dan even de bezoekers inlicht over dit feit. Heb bericht gestuurd maar dat komt niet aan.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Ach, nog een weekje en dan wordt op Chlamydia bij de GGD toch niet meer getest (tenzij je duidelijke klachten hebt). Probleem over, of liever gezegd, geen probleem meer als iemand besmet is.
Zal deze Donna ook bij zichzelf denken.

Xpuitsna

Toogplakker
12 okt 2024
47
32
Als je, jezelf hebt laten testen en er komt iets uit.
Informeer je klanten.
Ik persoonlijk zou dat erg waarderen.
Je weet allemaal bij nzc is er een risico.
Maar wees eerlijk naar je klanten, dat zorgt op de lange duur voor vertrouwen.

Ik ken wel een paar vaste dames die hier altijd netjes in zijn.
En die houden hun klanten.

Bij deze dame is het vertrouwen dan toch echt weg.
Maar ieder zijn eigen keuze.

Donna was altijd …. Goed te doen zogezegd.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Chlamydia gaat vanzelf weer over, ook met klachten. Het vervelende is alleen dat als je klachten hebt het wel een tijdje kan gaan duren. Lijkt me niet dat je met een druipende en pijnlijke lul wilt blijven rondlopen. Als je geen klachten hebt, tja, hoe weet je dan dat je het hebt...niet dus, maar verspreidt het ondertussen wel. Maar goed, als je het niet weet kan je het ook niet voorkomen.
Voor Donna is het ook lastig natuurlijk, want vrouwen schijnen vrijwel nooit klachten te hebben. Aan de andere kan, er zijn nu een paar meldingen geweest en kan me niet voorstellen dat ze dat niet weet want zijzelf, of haar vriendenkring, zit ook ook hier op het forum. Bijzonder teleurstellend dat er niet even een berichtje rond wordt gestuurd dat er een SOA rond gaat binnen haar groep, want berichtjes voor de volgende gb sturen ze wel. Daar ga ik dus niet meer heen.

Xpuitsna

Toogplakker
12 okt 2024
47
32
Bedankt voor je reactie.
Enige reden dat ik het hier deel is dat de dame zelf niet reageert of actie onderneemt.

Gezien de meerdere gb's en barebangs van de dame binnen korte tijd.
Dacht ik dat er het wel belangrijk was het te delen.

Voor mij geen donna meer gb of 1 op 1.

Jason26drenthe

Toogplakker
15 dec 2023
51
20
Ik zat zonet even dit forum kanaal te lezen over Donna… (wat echt een topper, lieve meid is)… helaas vind ik wel dat sommige mannen op dit forum aardig kortzichtig zijn… zonet dit in een kik groep voor onze hobby geschreven en vermoed dat ik het hier ook kan plaatsen.

Citaat:
"Het is inderdaad wel zo, dat onze hobby… risico's met zich mee brengt. Het is oneerlijk, niet netjes … dit alleen bij EEN dame neer te leggen. Ik ken de dame ook goed… en naast dat het een schat van een mens is.. is ze ook lief en supergeil. Ik vind het aardig jammer als mensen kortzichtig zijn… onze hobby's brengt risico's met zich mee… als er wat aan de hand zal zijn… dan weet ik zeker dat het netjes gemeld wordt. Vooral bij deze dame bestaat daar voor mij geen twijfel over. Ik denk eerder dat wij als mannen ook onze verantwoordelijkheid moeten nemen… en ons regelmatig laten testen,(wat bij mij ook gebeurt), het kan niet zo zijn dat deze verantwoordelijkheid alleen bij de / een dame ligt waarvan wij allemaal genieten…. Als mannen zijnde… idd jammer dat een dame wordt afgebrand… over een iets wat mensen hebben gehoord. Laten we gewoon netjes iedereen in zijn waarde laten, met name de dame / dames waarvan wij genieten en zelf als man ook verantwoordelijkheid hebben om het voor onszelf, de dame .. en andere mannen leuk houden."

naast dat dit bericht met name positief is voor donna … ben ik van mening dat wij als mannen ons ook mogen realiseren hoe wij met deze dames die dezelfde hobby hebben als ons omgaan… ik waardeer deze dames enorm, vind het dan ook jammer dat er heren zijn die door hun simpele handelen/schrijven… doen en laten… het verpesten voor de rest…plus dat de dame er ook nog mee wordt benadeeld.

Xpuitsna

Toogplakker
12 okt 2024
47
32
Ik zat zonet even dit forum kanaal te lezen over Donna… (wat echt een topper, lieve meid is)… helaas vind ik wel dat sommige mannen op dit forum aardig kortzichtig zijn… zonet dit in een kik groep voor onze hobby geschreven en vermoed dat ik het hier ook kan plaatsen.

Citaat:
"Het is inderdaad wel zo, dat onze hobby… risico's met zich mee brengt. Het is oneerlijk, niet netjes … dit alleen bij EEN dame neer te leggen. Ik ken de dame ook goed… en naast dat het een schat van een mens is.. is ze ook lief en supergeil. Ik vind het aardig jammer als mensen kortzichtig zijn… onze hobby's brengt risico's met zich mee… als er wat aan de hand zal zijn… dan weet ik zeker dat het netjes gemeld wordt. Vooral bij deze dame bestaat daar voor mij geen twijfel over. Ik denk eerder dat wij als mannen ook onze verantwoordelijkheid moeten nemen… en ons regelmatig laten testen,(wat bij mij ook gebeurt), het kan niet zo zijn dat deze verantwoordelijkheid alleen bij de / een dame ligt waarvan wij allemaal genieten…. Als mannen zijnde… idd jammer dat een dame wordt afgebrand… over een iets wat mensen hebben gehoord. Laten we gewoon netjes iedereen in zijn waarde laten, met name de dame / dames waarvan wij genieten en zelf als man ook verantwoordelijkheid hebben om het voor onszelf, de dame .. en andere mannen leuk houden."

naast dat dit bericht met name positief is voor donna … ben ik van mening dat wij als mannen ons ook mogen realiseren hoe wij met deze dames die dezelfde hobby hebben als ons omgaan… ik waardeer deze dames enorm, vind het dan ook jammer dat er heren zijn die door hun simpele handelen/schrijven… doen en laten… het verpesten voor de rest…plus dat de dame er ook nog mee wordt benadeeld.
Goed dat je hier het topic aansnijdt.

Het is voof mij simpel.
Neuk je bare loop je een risico klaar.

Ga je naar een barebang dan is het risico groter.
Ga ja naar dames die 4/5 klanten of meer per dag hebben dan loop je ook een risico.

Ja als man lijkt het me uit respect voor jezelf goed om met regelmaat te testen.

Tot 2x toe ben na bezoek Donna 1x barebang en 1x 1 op 1 contact thuisgekomen met een SOA.

Is de dame verantwoordelijk? Nee.

Maar als er netjes met de dame contact wordt opgenomen, dan verwacht een reactie in de zin van… vervelend ik laat me testen.

Meer is er niet nodig.
Maar deze dame reageert niet.

Dan loop je de kans dat er op een forum alsnog wordt gepost over een opgelopen SOA.

Wil en wilde verder de dame niet zwart maken hier.

Daarnaast stoor ik me aan zogenaamde klanten die alleen maar in verdediging van 1 dame posten.

Klein onderzoekje verder laat zien dat dit geen klanten maar vrienden/pooiers of anders zijn.

Los daarvan hoop ik voor Donna of onder welke namen ze nog meer actief is dat ze netjes omgaat met alle klanten.

En dat de schade voor haar en klanten deze keer beperkt is gebleven.

Xpuitsna

Toogplakker
12 okt 2024
47
32
Mijn laatste post ook over dame in kwestie.

Wat mij betreft genoeg over gezegd.
En heb inmiddels sinds laatste bang geen contact meer.

Dus mijn info wordt anders achterhaald

Thijs

Toogplakker
15 mei 2021
35
19
Je spreekt je eigen wel heel erg tegen nu slim dat je stopt met posten. Geintreseerde mannen lees zelf zijn berichten maar terug.

Thijs

Toogplakker
15 mei 2021
35
19
Screenshot_20250113_193037_Samsung Internet.jpgals meneer op de barebang of gangbang was geweest had hij de juiste plaatsnaam wel gebruikt. Hoeveel bewijs wil de forumleiding nog krijgen?????

Thijs

Toogplakker
15 mei 2021
35
19
Screenshot_20250113_194314_Samsung Internet.jpgnog maar een bewijs dan. Dit is een prive bericht wat meneer mij gestuurt heeft hier zegt hij 1x naar een bb geweest.... oh en die 1 op 1 bestond hier nog niet?????

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
En ja hoor, het is weer zo ver. Meerdere meldingen dat er na een bezoek aan iemand, in dit geval Donna, een soa is opgelopen en direct vriendjes van haar die dit ontkennen of neer sabelen. Voor de goede orde, ik was voordat ik bij deze Donna ben geweest een hele tijd bij niemand anders geweest, dus zij is toch echt de enige waar ik het opgelopen kan hebben. Ja, een soa kan zonder klachten aanwezig zijn, maar een dag of 5 na een bezoek aan haar een druipende lul, dan wordt het toch heel lastig om dit bij een ander neer te leggen.
En zoals Xpuitsna en ikzelf al hebben gezegd, na melding van de soa geen reactie, maar wel een uitnodiging voor de volgende gb. Hoe serieus neem je dit dan? Heel jammer dat het elke keer hetzelfde gezeik is als er een soa gemeld wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven