Dominicaanse trans

Spiering

Toogplakker
13 apr 2024
42
17
Vrijdag ben ik naar geleenstraat geweest DenHaag Daar zag ik rond een uur of 17:30 hoopte nog dat Ruby er nog was maar nee dus ik zag een donkere trans net aan gekomen denk ik ze riep me kom ze zag er lekker uit donker lang haar niet te grote tieten en kont kwam binnen en 100 betaald voor pijpen en neuken nog niks gevraagd of het zonder kon ze begon een beetje twijfelachtig m'n lul vat te pakken zo van ga ik er wel een condoom om doen of niet ze begon zonder te pijpen zeer goed ze vroeg kom je vaak hier mar deed toch een condoom om wel weer twijfelende goe geneukt ben nieuwsgierig of andere haar hebben. Geneukt met of zonder weet niet haar naam denk ga hier een project van maken om NZC te doen hoop dat iemand me kan laten weten of er meer ervaringen mee zijn ze werkt avond van 18 t/m ongeveer 23

Spiering

Toogplakker
13 apr 2024
42
17
Beste Petertje ik schrijf m'n ervaringen ontviel het leuk vind en ik schrijf het niet als een examen opstel Nederlands denkt dat het behoorlijk te lezen is voor jouw niet dus eerlijk gezegd vind ik dat op dit forum te veel onnodig commentaar word geschreven ik dacht het forum was om ervaringen uit de delen en niet mekaar de les te lezen maar misschien zie ik dat fout maar beste Petertje veel plezier met je commentaar

peterke1969

Toogplakker
13 apr 2016
147
123
Beste spiering met weinig taalspieren het is niet altijd gemakkelijk om teksten te lezen waar geen punten en komma's in staan waar we niet weten waar de zin begint en eindigt wellicht hebben ze 'jouw' op school de beginselen van spraakkunst in het Nederlands niet meegegeven of was je op dat moment ziek kan zijn natuurlijk maar dan vraag ik mij af waarom ze al die zaken hebben uitgevonden om dan toch niet te gebruiken ik deel dus ook ervaringen hier op het forum hoe ik het forum ervaar bij het lezen van ervaringen hoe ik recensies ervaar dat zijn ook ervaringen die gedeeld worden met forumleden sommige vinden dit oké anderen vinden het dan weer niets maar ervaringen zijn ervaringen zoals ervaringen met dvps ook ervaringen zijn allé nog een fijne namiddag met het studeren van de eerste lessen zinsconstructie en spraakkunst in onze zo rijkelijke Nederlandse taal

Laatst bewerkt:

Spiering

Toogplakker
13 apr 2024
42
17
Petertje meer probleem voor jouw dan voor mij ik ga gewoon zo door zonder puntjes enz als je niet bevalt gewoon niet lezen en door

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Natuurlijk, lekker schrijven zoals jij het wil.
Maar als je vragen stelt (het lijkt een vraag maar er staat geen ?, dus ik weet het niet zeker) en daar een antwoord op wil hebben,...
Dan zou ik toch gaan schrijven zoals in een taal gebruikelijk is.
Je krijgt sneller antwoord op een vraag als anderen hier het herkennen als een vraag!

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Oké, na al de discussies over punten en komma's…
Achter welk raam zat deze trans?

Misschien dat er dan wat reacties volgen waar de topicstarter wel wat aan heeft…

Spiering

Toogplakker
13 apr 2024
42
17
Ja dat was ik vergeten op schrijven denkt nr 128 Ruby zit links van de ingang de andere Rechts

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dat is volgens mij die ene met die krullen. Als dat zo is: Sorry chef dat is mijn type niet. Kan je beter naar Ruby gaan, mja je was te laat en voor 16.30 lijkt me een geschiktere tijd.

CG

Spiering

Toogplakker
13 apr 2024
42
17
Ja klopt bij Ruby moet je wat vroeger zijn maar dan heb je ook wat hè 😉

Spiering

Toogplakker
13 apr 2024
42
17
Beetje late reactie maar dat is d'r niet ziet er neukbaar uit is ze te doen dan die Andere is slanker en heeft een tatoe voor en achter een trampstampe

Terug
Naar boven