Dogging Kessel-Lo

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Ik heb een bericht gestuurd met mijn whatsapp nr rond middernacht maar heb geen reactie gehad.
Spijtig.
Het wordt opnieuw warm deze avond. Misschien komt er een herhaling....

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Is het zeker dat je haar bare mag neuken? Ik lees dat niet. Al is de term cumslut een indicatie

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Ondanks het feit dat het NMC zou zijn toch geweest. Had naar de bare dogging in Brugge willen gaan maar kon er niet op tijd zijn.
Was eerste keer dogging voor mij en het is mij heel goed bevallen (ondanks condoom....).
De jongedame is groot, heel slank, prachtig kontje, mooie B borstjes en super mooi gezichtje. Heel mooi mulatje. En daar hou ik van.
Er waren ongeveer 12 man waarvan de helft haar ook geneukt heeft. Dat liet ze gewillig toe. Ze heeft een uur lang iedereen zonder codoom gepijpt en werd daarbij aangemoedigd door haar partner. Ze moest van hem smeken om zaad in haar gezicht te krijgen en dat deed ze ook.
Ik heb haar lekker geneukt en heb 2 X over haar gezicht en in haar mondje gespoten. Ze slikte alles mooi door en bedankte mij voor mijn zaad.
Communicatie en organisatie verliep heel vlot.
Hopelijk is ze binnenkort opnieuw beschikbaar...

Simon84

Toogplakker
9 apr 2023
65
88
Ik ben vandaag even geweest!

Is wel een geile bedoening! Locatie is heel discreet.
Er waren genoeg mannen, de meesten kwamen ontladen en sommige blijven.

Het is echt een lekker sletje, die serieus afgeneukt wordt en het ook wel lekker vindt om zo te worden gebruikt!

Enige jammere - NZC is niet mogelijk (heb het expliciet gevraagd)

Test1990

Snuffelaar
12 jul 2021
10
5
Ik ben vandaag even geweest!

Is wel een geile bedoening! Locatie is heel discreet.
Er waren genoeg mannen, de meesten kwamen ontladen en sommige blijven.

Het is echt een lekker sletje, die serieus afgeneukt wordt en het ook wel lekker vindt om zo te worden gebruikt!

Enige jammere - NZC is niet mogelijk (heb het expliciet gevraagd)
Is enige dirtytalk mogelijk?

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
Echt wel geen nzc, waardoor ik afhaak en waardoor het ook geen onderwerp is voor dit forum en eigenlijk het hele onderwerp verwijderd mag worden.

DeStef

Toogplakker
27 sep 2018
40
13
Ook bij 1 van haar dogging sessies geweest. Was wel geil om mee te maken. Misschien iets teveel mannen, maar enkelen gingen na een eerste keer spuiten weg, dus uiteindelijk viel het mee. Hopelijk wordt ze volgende keer wat meer geneukt!

Terug
Naar boven