Heeft er iemand ervaring met deze dame? https://www.kinky.nl/advertenties/5876865-djaylinn#overview
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus 150 vooruit betalen?Vraag de helft vooraf en de andere helft tijdens de date zelf"
Ik twijfel nog. €300/u all in...
Twijfel? 300 euro...wtf. Idiote bedragen en dan ook nog vooruitbetalen. Logisch dat dit soort lieden doorgaan met hun praktijken. Er zijn altijd mannen die het niet zien..."Vraag de helft vooraf en de andere helft tijdens de date zelf"
Ik twijfel nog. €300/u all in...
Vergeleken met Belgie is het schering en inslag in Nederland met deze praktijken. En dat is al jaaaaaaren zo. Of het nou om de Roem/Bulg brigade gaat of om de NL tikkie club, het is wat dit betreft, maar ook op andere vlakken, treurig gesteld met NL.Iemand anders wel al een goed ervaring haar advertentie bestaat al meer dan een jaar? Ik heb even doorgepraat en toen kreeg ik een tikkie gestuurd als aanbetaling die staat op naam van een man. Zo bijzonder dat dit soort accounts zo lang kunnen blijven bestaan.
Jammer dat ik dit nu oas lees, ben opgelicht door haar!! Dure les! Dus pas op heren nooit vooraf betalen