Vorige week was ik in Wenen.
Wat rondgezocht op internet.
Via een forum bij dit huis terrechtgekomen.
Info ingewonnen en alles mogelijk, ook AO.
Bij dit meisje terrechtgekomen:
http://www.studio126.at/girls/event/Lala20Jahre
Een oudere Thai ontvangde me. Ik moest nog even wachten was Lala was nog bezig. Instapprijs €80.
Toen ik vraagde naar NZC zei ze dat dit in dit huis geen probleem was.
Ik mocht al douchen, en na een kwartier kwam ze naakt de kamer binnen.
Wat een zicht zo'n slank Thai popje.
Ze vroeg me nog even geduld te hebben.
Een kwartier later was ze er weer. De oudere dame kwam de kamer binnen en ze wisselde enkele woorden waar ik niks van begreep.
Toen vroeg ze of ik 'natursex' met haar wou. Ik zeg graag en ze zei dat dit een extra van €50 was.
Ik gaf haar de €50.
Op bed kreeg ik direct een vette tongzoen.
Toe begon ze me te pijpen.
Ze zakt naar beneden en vroeg of ze me mocht rimmen. Ze penetreerde mijn ster met haar tong.
Daarna begon ze me heftig te tongen en vroeg of dit me geil maakte.
Ik zei haar dat ik over haar op een forum gelezen had en me kon inbeelden dat ze veel bijval heeft. Ze vertelde dat mannen graag met haar sexen.
Ik vroeg hoeveel mannen ze per dag afwerkt en ze zei dat ze soms tien man per dag doet.
Ik zeg dat haar dat ik erop kick dat ze zoveel mannen per dag bare afwerkt en zoals omschreven in haar profiel op internet dat ze ook sperma slikt.
Toen zoog ze me weer en ik vroeg of ik me mocht afrukken in haar mond en of ze m'n lading wou doorslikken. Geen probleem... ik spoot op haar tong en ze slikte alles naar binnen.
Even op adem gekomen en tijdens de tweede ronde haar bare geneukt en alles in haar kutje gespoten.
Ik ga hier terugkomen!
Wat rondgezocht op internet.
Via een forum bij dit huis terrechtgekomen.
Info ingewonnen en alles mogelijk, ook AO.
Bij dit meisje terrechtgekomen:
http://www.studio126.at/girls/event/Lala20Jahre
Een oudere Thai ontvangde me. Ik moest nog even wachten was Lala was nog bezig. Instapprijs €80.
Toen ik vraagde naar NZC zei ze dat dit in dit huis geen probleem was.
Ik mocht al douchen, en na een kwartier kwam ze naakt de kamer binnen.
Wat een zicht zo'n slank Thai popje.
Ze vroeg me nog even geduld te hebben.
Een kwartier later was ze er weer. De oudere dame kwam de kamer binnen en ze wisselde enkele woorden waar ik niks van begreep.
Toen vroeg ze of ik 'natursex' met haar wou. Ik zeg graag en ze zei dat dit een extra van €50 was.
Ik gaf haar de €50.
Op bed kreeg ik direct een vette tongzoen.
Toe begon ze me te pijpen.
Ze zakt naar beneden en vroeg of ze me mocht rimmen. Ze penetreerde mijn ster met haar tong.
Daarna begon ze me heftig te tongen en vroeg of dit me geil maakte.
Ik zei haar dat ik over haar op een forum gelezen had en me kon inbeelden dat ze veel bijval heeft. Ze vertelde dat mannen graag met haar sexen.
Ik vroeg hoeveel mannen ze per dag afwerkt en ze zei dat ze soms tien man per dag doet.
Ik zeg dat haar dat ik erop kick dat ze zoveel mannen per dag bare afwerkt en zoals omschreven in haar profiel op internet dat ze ook sperma slikt.
Toen zoog ze me weer en ik vroeg of ik me mocht afrukken in haar mond en of ze m'n lading wou doorslikken. Geen probleem... ik spoot op haar tong en ze slikte alles naar binnen.
Even op adem gekomen en tijdens de tweede ronde haar bare geneukt en alles in haar kutje gespoten.
Ik ga hier terugkomen!