Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dit nog steeds zo. Waarschijnlijk de eerst genoemde locatie toch?In Rimini was het de afgelopen week mooi weer en Vandaag niet. Via bakeca op Via Gabelli 1 aangekomen. 80€ voor nzc cip. Wow dit was een super adres. 2 dames waren daar, ik dacht meteen, ik wil die ene , die andere bleek de bazin te zijn. Ik was op de kamer met Een hele mooie Aziatische dame, prachtige rondingen, een toefje. Klein. Later bleek dat ze van Leti eiland komt (vlakbij timor Indonesië). Deze dame kon echt heel goed tongzoenen. Ze vind het fijn als je aan haar tepels zuigt. Lekkere borsten. ,ze was behoorlijk strak , ze neukt alsof je met je vriendin neukt. Vol overgave. Het was zalig. Dit adres is veel beter als het bekende adres met chinezen. VIA REGINA 207 IN marebello.
ben ook op dit adres geweest paar weekjes terug lang weekendje riminiAfgelopen zaterdag bij bekende massagesalon geweest in Bellaria Via caduti. 1uur massage met nzc. Gezette Italiaanse dame van ongeveer 35/40.