Diverse adresjes - Italie

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
In Bellaria aan via caduti vlakbij Rimini zit ook een massagesalon, voor 80€ 1 uur massage en pijpen zonder condoom cim. Dat was een wat oudere vrouw.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
In Rimini was het de afgelopen week mooi weer en Vandaag niet. Via bakeca op Via Gabelli 1 aangekomen. 80€ voor nzc cip. Wow dit was een super adres. 2 dames waren daar, ik dacht meteen, ik wil die ene , die andere bleek de bazin te zijn. Ik was op de kamer met Een hele mooie Aziatische dame, prachtige rondingen, een toefje. Klein. Later bleek dat ze van Leti eiland komt (vlakbij timor Indonesië). Deze dame kon echt heel goed tongzoenen. Ze vind het fijn als je aan haar tepels zuigt. Lekkere borsten. ,ze was behoorlijk strak , ze neukt alsof je met je vriendin neukt. Vol overgave. Het was zalig. Dit adres is veel beter als het bekende adres met chinezen. VIA REGINA 207 IN marebello.
Is dit nog steeds zo. Waarschijnlijk de eerst genoemde locatie toch?

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Afgelopen zaterdag bij bekende massagesalon geweest in Bellaria Via caduti. 1uur massage met nzc. Gezette Italiaanse dame van ongeveer 35/40.
Massage was prima en na 40 minuten omdraaien. Ze pijpte me zonder condoom en dat deed ze heel goed. Als ze door was gegaan was ik in haar mond klaar gekomen. Echter ze stopte en stak mijn harde lul in haar kletsnatte poes. Ik kwam klaar en spoot in haar poes maar ze wilde zelf ook klaarkomen dus bleef ze door rijden terwijl de sperma eruit droop uiteindelijk nog een keer in haar poes gespoten. Wat een beregeile dame. Niet knap. Wel geil.

mikem

Toogplakker
15 apr 2024
32
10
zijn er ook wat leuke plekjes ten zuiden van Rome? Ik ben daar vanaf eind Juli voor 2 weken

31 aug 2016
1.194
112
Afgelopen zaterdag bij bekende massagesalon geweest in Bellaria Via caduti. 1uur massage met nzc. Gezette Italiaanse dame van ongeveer 35/40.
ben ook op dit adres geweest paar weekjes terug lang weekendje rimini
samen met mijn italiaanse collega & partner in crime !
die zegt dat deze oudere geile chick geen italiaanse is maar uit moldavie komt !
we waren in rimini voor een feest al la bunga bunga style .

voor dit feestje waren wij uitgenodigd .
dit doordat mijn collega zich op heel wat erotische fora's en site's bezig houdt

door hem doe ik al een tijdje geen baan !
maar heb afspraken met de leukste italiaanse meiden & vrouwen !
soort sugardaddy maar dan anders .

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Is die tippelzone in Rimini nog steeds aan het begin van die boulevard? Ik reed daar denk ik 40jaar geleden langs en vond het toen al een geil gezicht, had helaas chickie bij mij.

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
De tippelzone is tussen miremare en riccione tenminste in 2023. Na 22.00uur. Daar kun je ook nzc scoren.

Dit jaar ben ik niet in de buurt geweest.

richard94

Snuffelaar
15 jun 2023
4
20
Afgelopen week was ik voor werk in Pisa. Heb het forum even afgestruind naar waar ik mijn ervaring het beste kan neerzetten en volgens mij is dat onder dit draadje. Ik was er een weekje en na de eerste dag had ik zin in iets lekkers. Verschillende websites bekeken en ook kwam ik een website tegen waar door middel van Google Streetview vermeld was waar sekswerkers stonden. Nou, toevallig dat er rondom Pisa aardig wat meldingen gemaakt waren.

Dus op dag twee een rondje gemaakt. Langs verschillende plekken en al snel zag ik, er staan nog steeds dames van plezier langs de kanten van de weg. In de buurt van het vliegveld, in de omgeving een Zweedse meubelgigant, een dame aangesproken. Was niet helemaal mijn type, maar liet weten 30 euro voor een quickie met condoom en 50 euro zonder.

Toch een straat verder ingegaan en daar Mirella aangesproken. Een dame van begin/halverwege veertig, lang bruin haar, donkere ogen en een heerlijk lijf. Nu is mijn Italiaans verre van perfect en Mirella sprak niet echt een andere taal. Via ChatGPT een automatische (live)vertaling laten maken voor haar en mij en zo kwam ik er snel achter wat allemaal kon. Ook hier dezelfde prijzen. Ik mocht de auto iets verderop neerzetten in een doodlopende straat. Ze kwam achter mij aanlopen en stapte niet veel later in. Daar betaald en aan de slag gegaan. Naar de achterbank gegaan en daar ben ik eerst gepijpt en gelukkig nam ze ook mijn ballen goed mee. Vervolgens haar doggy op de bank genomen, maar toch een auto, het is minder comfortabel dan je denkt. En dus vroeg ik of we buiten verder konden gaan. Het duurde even voordat ze precies snapte wat ik wilde, maar uiteindelijk samen naar buiten.

Ze vroeg of ik een dekentje of handdoek in de auto had (gelukkig wel). En dus ging op de motorkap zitten. Daar heb ik haar in een soort missionarispositie geneukt, heerlijk in de buitenlucht. Het duurde dan ook niet lang voordat ik klaarkwam in haar kutje en nadat ik mijn jonkheer eruit schoof, kwam er een flinke lading uit die deels op de motorkap terecht kwam. Mirella hield haar hand onder haar kutje en keek vervolgens tevreden naar mij. Uiteindelijk weer aangekleed en met haar afgesproken een andere dag weer langs te komen, maar helaas heb ik haar niet meer gezien op die plek.

Terug
Naar boven