Diva House, Düsseldorf, Corneliusstraße 113

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik was gisteren in Düsseldorf. Nadat ik niet volledig aan mijn trekken gekomen was in de Asia Feeling en er aan de Yi-Jia niet opengedaan werd, besloot ik te gaan naar een salon dat ik al kende van lang geleden, het Diva House. Ik had er destijds al een recentie over geschreven :
https://www.nzcforum.be/viewtopic.php?p=36460#p36460
Het huis heeft geen web site meer en is niet duidelijk zichtbaar. Ge moet een binnenkoertje in en bellen aan een deur met vermelding "Büro". Tussen haakjes, ik vraag me af hoe ze klanten lokken. De deur werd opengedaan door de bazin. Ik vroeg of massage en sex ohne gummi mogelijk was, ik kreeg te horen van ja, 180 € voor een uur. De bazin zei dat er twee dames zijn, een oudere en een jongere en ze zou de jongere sturen. Deze heete Ishiko, was chinese, had lang zwart haar, zag er niet buitengewoon jong of knap uit, maar was best "te doen". Ze sprak geen engels of duits, maar wist blijkbaar goed wat ze verondersteld was te doen.

Ik mocht eerst gaan douchen, dan op het bed en een rugmassage. Ik kon voelen dat Ishiko geen professionele masseuse was, het was meer wat wrijven. Na enige tijd werd ik slaperig, ik vond dat ik beter wat deed vooraleer echt in te slapen, ik draaide me om, Ishiko begon me te pijpen. Na enige tijd vroeg ik "sex ?", Ishiko ging op haar rug liggen en ik erop en erin. Ik kwam uiteindelijk lekker klaar in haar poes en bleef er nog enige tijd in zitten. Nadat ik weer een douche genomen had, begeleidde Ishiko me naar de uitgang en gaf me nog een afscheidskusje.

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Bedankt voor deze bijdrage. Ik spring er ook eens binnen als ik nog eens naar Dusseldorf moet.

Je link van vorige post geeft huisnr 106 mee.
Is dit dan nog hetzelfde salon?

Even googlen op diva house geeft idd geen website maar wel:
Ichiko Privat (Diva House), Corneliusstr. 113, 40215 Düsseldorf

Toevallig dezelfde naam als je dvp?

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Even reageren op de post van Barth :

Ik zie nu dat mijn link fout zit. Het is de post juist erboven die over Diva House gaat. Corneliusstrasse 106 gaat over een chinees massagesalon aan de overkant van de straat, als ik me niet vergis nu gesloten.

Ik kon uw Google search niet met success nadoen. Het lijkt me evenwel geloofwaardig dat die Ishiko inderdaad de dame in kwestie is. De dames van het salon adverteren dus als privé personen, dat legt uit waarom het salon zelf geen reclame nodig heeft.

Ik ben benieuwd naar uw ervaring, als ge er ook eens geweest zijt.

Terug
Naar boven