Dit forum vol hetero-mannen die schrik hebben van anale verwenning en g-spot ontdekking?

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Lijkt me dat je hier voor sommigen alleen mag praten over hetero-sexuele activiteiten die zicht beperken tot het vermijden van de eigen prostaat-omgeving want dan krijg je belachelijke opmerkingen. Ik ben open met mijn amateurdames en exen dat ik plezant, lekker en geil vind om mij anaal te laten verwennen. Ik durf dit te delen maar hier zitten genoeg moraalridders die vinden dat je wel een dame anaal mag nemen en daarover stoeven maar praat niet over omgekeerd dus dat zij bij jezelf iets doet want dan reageren ze tot zelfs heel belachelijk.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.166
497
Je overdrijft.
Moraalridders vindt je overal en voor allerlei handelingen echt niet alleen voor Anaal bij mannen.
Het zal mij worst wezen wat anderen hiervan vinden, ik persoonlijk vind het minder prettig dan een vrouw penetreren.
Als een dame het bij mij doet is het een uitstapje want klaarkomen doe ik het niet van.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou ik heb hier ook weleens geschreven over prostaatmassages die ik heb mogen ervaren.
Niemand die daar kwetsend over deed hoor.

fijne dag,
LD😃

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Bij mij is dit juist wel een garantie van orgasme, zeker onder tijdsdruk want betaald voor date met happy end haha. Van exen en amateurdames altijd positieve reacties, vrouwen vinden leuk dat een man zich "openstelt". Misschien ga ik te ver in mijn beginopmerkingen maar hier en in echte leven is er nog redelijk wat onbegrip en onwillendheid over dit ontwerp dus taboe voor veel (hetero-)mannen.

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
Vind dat het op het forum meevalt, maar ik begrijp wat jij bedoelt.
In het echte leven, als ik het heb over rimmen bij mij, wordt ook al raar gekeken.
Prostaat massage heb ik een keer meegemaakt, kwam wel explosief klaar.:D
Ga niet naar op zoek, maar gaat het niet uit de weg als het gebeurt.

Terug
Naar boven