Direct Anaal ( edit CWP: Alleen Zonder Condoom linkjes aub !)

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
joopdoop30 zei:
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/anaal/diep-en-hard-stoten-in-mijn-kontje-prijs-50_6405596
Met deze dame poos terug afgesproken. Spreekt af bij madestein op een parkeerplaats van een voetbalvereniging. Neemt je daarna mee naar een bos in de buurt.

Leuke meid. Pijpt eerst je jongheer stijf en kan daarna met cd direct anaal erin.
Bare doet ze niet.

Vaak getwijfeld over deze advertentie, maar altijd gedacht dat het fake was. Komen de borsten foto's overeen met de werkelijkheid?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
joopdoop30

de bedoeling van dit forum is Bare, dus linkjes naar dames die anaal en vaginaal MET condoom doen zitten we niet op te wachten. Daar is hookers voor.
Je bericht verwijderd en de reacties er op ook.

A

Anonymous

Guest
Indien er mannen zijn die geïnteresseerd zijn om samen met mij een meid die ik ken anaal te gebruiken en vol te spuiten dan hoor ik het graag.
Het is een Nederlandse meid van 24 jaar met een mollig postuur en een flinke kont dus als je daar van houdt dan dan hoor ik graag van je!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82

1 Oproepje is wel voldoende Geileman.... 2 andere postings verwijderd.

A

Anonymous

Guest
wie weet ? in de provincie Antwerpen,Oostvlaanderen,ofLimburg.
Een slanke meid ,leeftijd tot 40jaar een a of b cupje.
die zich bare in het kontje laat neuken ,enkel slanke meisjes.
die lekker nauw zijn ???
van voor in Nederland mag ook ,100 km uit de provincie Antwerpen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Freddy64 zei:
wie weet ? in de provincie Antwerpen,Oostvlaanderen,ofLimburg.
Een slanke meid ,leeftijd tot 40jaar een a of b cupje.
die zich bare in het kontje laat neuken ,enkel slanke meisjes.
die lekker nauw zijn ???
van voor in Nederland mag ook ,100 km uit de provincie Antwerpen.

Serana te Rotterdam, 96 km ongeveer vanaf Antwerpen ;)

A

Anonymous

Guest
wie weet er een leuke slanke meisje vrouw ongeveer 50kg een a of b cupje
omgeving Antwerpen, oost Vlaanderen,Limburg?
die zich bare in haar kontje laat neuken,liefst zeer slank.
mag zelfs mager zijn?

Wopa

Toogplakker
3 mei 2017
112
42
Zijn er nog nieuwe aanwinsten m.bt normaal of slank postuur ?
De dames die ik tot nu toe heb benaderd op kinky blijken het niet te doen bij telefonisch contact of lokken je met deze optie en bij binnenkomst weten ze opeens nergens meer van af .

A

Anonymous

Guest
bij Greetje in Putte bij Stabroek in België vlak tegen de Nederlandse grens.kan je direct in haar kontje ze heeft niks liever.

neukt al haar klantjes bare ,en je hoeft niks extra te betalen voor anaal , 50voor half uurtje ,100 voor een uurtje ,anaal inbegrepen.

genot

Snuffelaar
5 apr 2016
0
0
Uiteraard kunnen degenen die met condoom willen, ook bij Greet terecht. Maar deze site is natuurljk voor neuken zonder condoom en zal dus ook alleen recensies bevatten van mannen die haar bare nemen. Maar voor nieuwsgierigen die al een kijkje nemen op deze site alvorens haar te bezoeken: je kunt ook wel degelijk MET condoom bij Greetje terecht, en het is allebei zalig, zowel met als zonder. 🤪

Zero

Toogplakker
18 apr 2015
66
4
Contact gehad met deze Layla vond ze wat te duur...
Dit was haar antwoord:

30 min €130, een uur €200. Incl kamer waar ik ontvang (Love Hotel)

Pzc is +€25,

pzc en Nzc is +€50

Anaal is +€50

Meer mogelijkheden zijn bespreekbaar

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
248
Dit kreeg ik ook exact retour op mijn vraag naar d kosten voor een half en/of heel uur.
Ik vind het zeer zeker te prijzig en heb haar vriendelijk bedankt en haar goede zaken gewenst.
Hoop dat ze nog zakt in haar prijzen, wellicht dat ik haar dan eens zal bezoeken maar nu..... Echt niet.

LifeSame

Toogplakker
12 apr 2018
83
48
Heb ook contact met Layla. Ze wilde evt ook nog een mini gb of trio doen met mij en anderen waarbij zowel kont als vagina mogelijk is en ook tegelijk. Iemand interesse?

Terug
Naar boven