Direct Anaal ( edit CWP: Alleen Zonder Condoom linkjes aub !)

Marcel-zc

Toogplakker
21 sep 2018
31
57
Ik heb ladyS ook gemaild afgaande op de ad op sj spreken me meer dan aan lekker zc alles volspuiten hoop dat ze reageert ze zoet er geil uit heb gevraagd of ik morgen kan langskomen

A

Anonymous

Guest
In de rubriek .Oost vlaanderen .Ilse uit stekene
Staat een link .op redlichts enkel contact via e mail .
Ze is 56 en laat zich meteen gewillig in haar kontje neuken .

Bfa

Toogplakker
30 mrt 2015
204
11
Die LadyS lijkt me een beetje fake, mooie foto's, geen telefoonnummer, en geen reactie op mail. Binnenkort weer een hoop spamzooi in m'n box.

Nu we toch bezig zijn, kent en heeft iemand hier ervaring met Julia uit de Doubletstraat (08)? Ontdekte zojuist via hookers dat zij ook anaal doet en daarbij ook de mogelijkheid nzc biedt. Zodra ik weer langswandel maar even kennismaken.

Is het een idee een opsomming te maken van anale dames per straat?

Bfa

Toogplakker
30 mrt 2015
204
11
Hierbij gelijk maar een lijstje met mijn kennis.
Anaaldames Den Haag:

Roxana - Doublet 01 K01
Ana - Doublet 34 K02
Samantha - Hunsestraat 51 K03
Alexa/Anda - Geleenstraat 122 K10
Katalina - Doublet 11/25p K12
Lorena - Doublet 11/25p K11
Anna - Geleenstraat 110 K09
Ascha - Geleenstraat 96 K03
Dora - Doublet 79 K02

Allen anaal zonder te doen, iemand die deze lijst kan aanvullen?

A

Anonymous

Guest
LadyS heeft in het verleden vaker geadverteerd maar wat betreft afspreken heeft naar mijn weten nog niemand ervaring met haar gehad. Wel een aantal keren vernomen van anderen dat ze voor niets naar Den Haag gereden zijn en deze dame een faker is.

Of dat echt zo is weet ik niet maar je zou denken dat als dat niet het geval was er minstens 1 persoon zou moeten zijn die een date me haar heeft gehad en daar iets over zou kunnen delen.

Marcel-zc

Toogplakker
21 sep 2018
31
57
Ok naar mijn mening een lekker wijf jammer dat ze misschien fake is zo een lijf en mooie kop spuit ik graag vol ipv mijn vrouw😈

Had er zin in🤤

Advertentie is nu ook offline hmmmm

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Bfa zei:
Hierbij gelijk maar een lijstje met mijn kennis.
Anaaldames Den Haag:

Roxana - Doublet 01 K01
Ana - Doublet 34 K02
Samantha - Hunsestraat 51 K03
Alexa/Anda - Geleenstraat 122 K10
Katalina - Doublet 11/25p K12
Lorena - Doublet 11/25p K11
Anna - Geleenstraat 110 K09
Ascha - Geleenstraat 96 K03
Dora - Doublet 79 K02

Allen anaal zonder te doen, iemand die deze lijst kan aanvullen?

Deze damen doen het allemaal bare?

A

Anonymous

Guest
siin zei:
Bij mij heeft ze wel gereageerd. Vandaag kon je ze helaas niet

Bij mij en anderen heeft ze in het verleden en afgelopen weekend ook gereageerd maar dus al meerdere keren afspraken niet nagekomen en daarna geen reactie meer van haar.

Het is dus nog afwachten op wie een date met haar zal hebben en de ervaring met haar kan delen.

Brony

Toogplakker
11 jul 2019
50
13
Bij mij het zelfde met ladyS . Eerst leuk contact. Ze reageerde snel op mij vragen (via de mail) ze had nog geen werknummer zei ze..
Vervolgens stond ik voor de deur op de afgesproken tijd. Kreeg ik te horen dat ze moest werken (haar echte werk)
Ik wacht nu weer op een bericht van haar..

Hoop wel dat ze echt is! Zulke geile koppies zie je niet vaak 😏

A

Anonymous

Guest
Ilse uit stekene . Laat zich lekker in haar kontje pakken ..onkosten 50 euro .iiis een zeer slanke milf van 56 jaar en 1.60 groot . Lekker slank kontje om anaal te gaan .
Als je een kkeine slanke dame zoekt . Om in haar kontje te pakken
Enkel via e mail op redlichts. Te contacteren .

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
dit draadje maar weer eens omhoog slingeren - een leuke (liefst slanke jonge) dame - liefst van nature geil met een uitgebreid pakketje die hem graag ook bare in haar kontje heeft ?

Regio Rotterdam totaan Utrecht / Antwerpen?

Zeker geen junks of oudere dames / volle dames.

Zoekfunctie hier levert nog niet veel hits op...

Sjoerd82

Toogplakker
1 feb 2016
60
7
Weet iemand nog een dame met een advertentie op Kinky of Sexjobs die gewillig haar kont laat volspuiten en aan ATM doet? Dank alvast!

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
beffer007 zei:
Geen idee wat ATM is wat Sjoerd82 vraagt maar deze dame doet Anaal Zonder Condoom met intern klaarkomen.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/stephanie-ontvangt_7338876Inschrijven via de groene knop bij de advertentie.

Back-up

Deze dame heb ik vaker zien adverteren, maar geeft mij een hoog fake gehalte gevoel. Via xHamster heb ik wel eens een chat met haar gehad, ze heeft een account daar (StephanieWolf's profiel | xHamster) en kreeg toen naar mijn idee zwaar gefotoshopte foto's doorgestuurd.

Iemand daadwerkelijk al eens met haar een afspraak kunnen maken?

Bijlagen

• 945_1000.jpg
    945_1000.jpg
    72,1 KB · Weergaven: 778

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Heb Stephanie een bericht gestuurd aangezien ik die dag vrij ben. Hou jullie op de hoogte ben wel benieuwd hoe echt zij is.

A

Anonymous

Guest
geilehenkie070 zei:
beffer007 zei:
Geen idee wat ATM is wat Sjoerd82 vraagt maar deze dame doet Anaal Zonder Condoom met intern klaarkomen.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/stephanie-ontvangt_7338876Inschrijven via de groene knop bij de advertentie.

Back-up

Deze dame heb ik vaker zien adverteren, maar geeft mij een hoog fake gehalte gevoel. Via xHamster heb ik wel eens een chat met haar gehad, ze heeft een account daar (StephanieWolf's profiel | xHamster) en kreeg toen naar mijn idee zwaar gefotoshopte foto's doorgestuurd.

Iemand daadwerkelijk al eens met haar een afspraak kunnen maken?

Ik heb precies het zelfde, heb een paar jaar geleden contact met haar gehad via Twitter, veel gelul, maar afspreken was nooit mogelijk vanwege uiteenlopende redenen. Ook adverteert ze al jaren, maar ik heb nog nooit 1 recensie gezien over deze dame en ken ook niemand die ooit met haar afgesproken heeft.

Terug
Naar boven