Dina - Rotterdam

sletje86

Toogplakker
27 mei 2015
64
6
De nieuwe foto's zien er idd erg aantrekkelijk uit... ben benieuwd of het echt of fake is!

johanalmelo

Toogplakker
25 jun 2015
135
8
De meisjes op dit adres zijn niet fake, alleen zijn de foto's van internet geplukt, zoals in bericht hiervoor al wel getoond.
Gisterenavond een whatsapp gestuurd naar de drie nummers die ik van hen had (staan ook op kinky). Ik was al twee keer op het adres geweest, dus had mijn auto al in de parkeergarage staan. Voor de deur nog eens geappt en gevraagd of ik het huisnummer kon intoetsen. En ja hoor, tussendeur ging open en ik met de lift omhoog.
Appartementdeur op 25 hoog werd al snel geopend en ik zag het slanke, dunne meisje van de vorige keer weer. Ik liep voor haar uit de woonkamer binnen. Normaal wordt je direct een slaapkamer ingeleid, maar kennelijk waren ze in de war door mijn berichtjes naar alle nummers.
Zijn russische meisjes, dus alles gaat met de vertaalapp. Ik hoef maar 1 zin te zeggen en dat is: ik wil neuken zonder condoom.
Dat werd begrepen, maar nog wel aangeven met wie. Er waren 2 meisjes. Eentje die voor onderstaande foto's moet doorgaan. Ze lijkt er een beetje op met wat fantasie. De andere had ik de vorige keer al geneukt. Ook een slank meisje met nauwelijks borsten. Dus voor "Dina" gekozen, Ze noemde zelf een andere, niet te verstane, russische naam. Op de slaapkamer krijg je hetzelfde gedoe met de vertaalapp, hoelang wil je, wat wil je etc. Op 30 minuten kwam als antwoord 70 euro op het scherm. Ik inspreken "ik wil alles zonder condoom en tongzoenen". Als antwoord verscheen 80 euro??? Vreemd, de eerste keer, met weer een ander meisje kon geen bare, dus ben ik toen maar weer weggegaan. Vorige week met het meisje, die nu in de woonkamer was, moest ik 120 neertellen en nu 80. Maar okay, 80 euro neergelegd en mijn gang gegaan met haar. Lekker lang laten pijpen, deed ze goed met af en toe best diep. Haar lange donkere haren had ik opgekruld in mijn hand vast zodat ik goed kon leiden en kijken.
Daarna verschillende posities geneukt. Ze liet alles gewillig toe en tongzoenen ging redelijk. Niet al te fanatiek. Toen ik na een tijdje voelde dat ik zou komen, haar bovenop me getrokken en haar mij klaar laten rijden, zodat ik alles diep in haar kutje kon spuiten.
Ik bleef nog even liggen, maar zij pakte direct de telefoon en ging weer aan het appen. Schoonmaken deed ze dus niet direct, maar misschien deed ze dat wel toen ik weg was.
Al met al een vreemd adres, waar je van te voren niet weet met wie je afspreekt. Diegene die vrij is opent de deur.
Foto's zijn dus van internet, maar het zijn wel veelal leuke meisjes. Succes ermee.

wandelaar0182

Toogplakker
8 okt 2018
196
23
Zaterdag ook geweest. Dina is inderdaad niet het meisje van de foto's, maar is best wel knap. Over de app had ze aangegeven dat NZC 100 euro zou zijn, maar toen ik er eenmaal was gaf de vertaalapp 80 aan. Een aangename verassing ;)

De sex is lekker en bij mij leek ze aardig haar best te doen. Haar pijpkunsten zijn een beetje ruw en ik moest haar voortijdig stoppen om de zaadjes voor haar kutje te bewaren. Die was bovendien nog niet makkelijk te betreden. Dina heeft misschien wel het meest onmogelijk strakke kutje dat ik ooit geneukt heb, maar met een beetje glijmiddel is alles mogelijk :D

Uiteindelijk zijn we maar 2 standjes af geweest voor ik zeer tevreden haar kinderkamer voorzag van een 3 dagen opgespaarde lading. Zij bovenop, daarna ik bovenop, beentjes wijd naar achteren en volkwakken maar. Een beetje zoenen kon er ook nog wel vanaf. Uitstekende service voor maar 80 euro, zou ik zeggen, en aangezien er nu niet veel meiden in Rotterdam zijn, gaat ze me misschien nog wel terugzien.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Ik was van het weekend bij Liuda en die deed ook geen bare meer terwijl het de voorgaande keren wel kon, dus die kan ook definitief van mijn lijst af.

Terug
Naar boven