Dina - Rotterdam

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
@conroy: je hebt wel twee berichten op het forum gezet, beiden vragen over ervaring met.
Bravo! Ik denk dat je mailbox vol stroomt met reacties van leden die jou graag allerlei informatie geven.
Want dat heb je met die twee postings toch wel verdiend lijkt me.
Misschien ook eens een eigen ervaring/recensie plaatsen, dan krijg je misschien wel reacties.
Zo werkt dat toch het beste is mijn ervaring: recensies schrijven en delen is ook tips ontvangen en reactie
krijgen op je vragen.
Kom op, zo moeilijk kan het niet zijn toch?

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Dina 03.JPG
    Dina 03.JPG
    97 KB · Weergaven: 2.134
  • Dina 02.JPG
    Dina 02.JPG
    121,3 KB · Weergaven: 2.126
  • Dina 01.JPG
    Dina 01.JPG
    87,4 KB · Weergaven: 2.124

hornydog1975

Toogplakker
15 okt 2017
54
15
Die meiden willen samen gewoon geld verdienen. Als de 1 aangeeft dat ze bare doet en iemand dat niet wil dan zegt ze toch gewoon dat haar vriendin het altijd met doet? De dames harken zo tenminste geld binnen. Beter dan geen inkomsten.
Ik zou niet zomaar concluderen dat ze geen bare doet uit 1 verslag.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Ze doen idd geen bare. Ik ben er geweest maar ook weer weggegaan toen bare een lokkertje bleek te zijn. Zaten op de 25ste verdieping van een flat midden in het centrum naast de Koopgoot. Van dezelfde groep als Liuda

PussyBeater

Toogplakker
22 jul 2015
143
32
Deze dame Dina staat al een lange tijd op kinky. Vandaag belde ik deze dame op, mobiel ging 1 keer over en daarna op voicemail.
Ok dacht ik, maar een paar minuutjes later kreeg ik een sms met het adres :shock:
Ik smste haar terug met de vraag wat de prijs voor een uur bare is zij gaf per sms aan 150 euro.
Ik onderweg naar het adres. Zij ontvangt in het centrum van BEURS in een mooi appartement verdieping 25 ik weet niet of ik de straatnaam hier mag vermelden,maar als je met de auto komt is het betaald parkeren je kan ook in de garage parkeren.

Nu de dame zelf; het is de dame van de foto's alleen zij is geen 170,maar meer 160 kleine dame normaal figuur niet slank cup B. platte billen jong lichaam.Communicatie met haar gaat via google translate haar engels is beperkt zelf geeft zij aan dat ze uit Rusland komt.
Appartement is mooi van binnen je krijg de mogelijkheid om te douchen. Zij ontvangt niet alleen ik hoorde ook een andere vrouw in het appartement.
qua sexs vond ik haar heerlijk pijpen ik kwam snel klaar ik gaf het wel aan dat ik klaar kwam, als ik dat niet had gedaan zou ik zo in haar mond klaarkomen, die mogelijkheid is er denk ik wel cim. 2e ronde; haar geneukt in missionair mijn pik ging er moeilijk in omdat ze geen glijmiddel gebruikt, toch gevraagd of ze een beetje glijmiddel op me pik kon smeren en dat deed ze. Mijn pik ging er nu wat makkelijker in, tijdens het neuken merk je wel dat ze echt geniet haar lichaam kronkelt zachtjes mee met het neuktempo, maar wederom kwam ik weer snel klaar ze is best wel strak, doggy of on top is er niet meer van gekomen. Je mag 2 keer klaarkomen vind ik niet erg is meestal normaal 2 maal orgasme.

Conclusie; Eerlijk gezegd vind ik haar op de foto's aantrekkelijker dan in het echt der haar is niet bruin maar zwart.De foto's op kinky zijn zodanig genomen dat je het gevoel krijg dat ze slank is maar dat is ze niet ze heeft gewoon een normaal figuur.
Of ik nog een keer terug ga. Denk het wel maar dan meer om te kijken hoe ze het on top zou doen qua sexs.
Als je met haar communiceer dan is het via google translate. Dus als jullie een afspraak met haar maken dan zal je gelijk het adres krijgen van haar en het kan wel even duren voordat ze reageert laten we zeggen uhmm binnen 5 minuten zal ze weer reageren mede omdat ze alles vertaald via google translate zo sms zij dus. Good luck voor degene die haar willen ervaren.

Zie link: De prostitutie marktplaats van de Benelux (21+)

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
rockguy zei:
Zij ontvangt in het centrum van BEURS in een mooi appartement verdieping 25 ik weet niet of ik de straatnaam hier mag vermelden,maar als je met de auto komt is het betaald parkeren je kan ook in de garage parkeren.

Denk dat ik weet waar ze ontvangt.
Als je de flat uit loopt loop je tegen de achterkant van een bekende hamburger keten aan waar de tram rakelings langs rijdt ?
Parkeren in de Beijenkorf garage zeker omdat in dat deel van de straat die met een H begint geen parkeerplaatsen zijn ?

Zo te lezen maakt ze wel de tijd netjes vol toch ?
Is het een enthousiaste meid die lekker mee doet ?

PussyBeater

Toogplakker
22 jul 2015
143
32
@beffer007. Zij maakt de tijd helemaal vol er is geen gehaast. Zij is een stille genietster ze doet heel subtiel mee af en toe zachte wel gemeende kreuntjes tijdens de seks.
Qua uitstraling is zij nogal meisjesachtig zij zou ook makkelijk 20 a 21 jaar kunnen zijn.

Deel van tekst verwijderd om de dame nog iets van privacy te geven.
Was een melding gekomen via de meldknop namelijk i.v.m. te veel details waar ontvangst plaats vindt.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Heb je de dame van de foto wel gedate? Of was het iemand anders? Want toen ik er was wilde ze pertinent geen bare. Zou best kunnen dat een andere dame de honneurs waarnam.

Terug
Naar boven